چگونه در kickstarter موفق شوید؟

Kickstarter یک سرویس آنلاین است که به شما اجازه می دهد تا پروژه خلاقانه خود را ارسال کنید و از این طریق کمک های مالی برای شروع کار از دیگران دریافت کنید. این سایت بخشی از موج جدید خدماتی مشابه به نام "crowdfunding" است.

اگر سازندگان پروژه 100 درصد بودجه مالی خود را دریافت نکنند، به هیچ پولی دست نخواهند یافت و پروژه لغو خواهد شد.

این مقاله شما را از بهترین شیوه ها برای رسیدن به موفقیت در Kickstarter آگاه می کند.

 

 

1- رهنمودها و الزامات پروژه Kickstarter را مطالعه کنید

این می تواند برای یادگیری اینکه کدام نوع پروژه ها معمولا در این سایت موفق هستند بسیار مفید باشد. مهمترین جنبه شروع یک پروژه اطمینان از "انتظارات قابل تعریف" است. سرمایه گذاران باید قادر باشند به وضوح اهداف و انتظارات پروژه شما را درک کنند.

Kickstarter به موسسات خیریه، جمع آوری پول برای هدفی اجتماعی یا پروژه های کسب و کار عمومی اجازه کار نمیدهد. این سایت تاکید زیادی بر پروژه های خلاقانه از هنرمندان، طراحان، نویسندگان، فیلمسازان، نقاشان و نوازندگان دارد.

چگونه در kickstarter موفق شوید؟

 

2- در هنگام ارسال یک پروژه در Kickstarter ، پاداشی برای جذب سرمایه گذاران در نظر بگیرید

اگر پاداش جالبی ارائه دهید بسیاری از سرمایه گذاران تشویق می شوند.. به عنوان مثال، بیشتر پاداش ها چیزی است که با پروژه مرتبط است مانند کپی CD، نقاشی، یا تصویر و غیره، که شما خلاقانه ایجاد می کنید. هرچه خلاق تر باشید، سرمایه بیشتری را می توانید جذب کنید.

چگونه در kickstarter موفق شوید؟

 

 3- یک داستان قانع کننده داشته باشید

اکثر افرادی که در پروژه های Kickstarter سرمایه گذاری میکنند، به دلیل داستان پشت این پروژه و خالق پروژه قانع به انجام این کار شدند. مردم می خواهند بدانند که بر روی چه کسی سرمایه گذاری میکنند. ارائه اطلاعات مربوط به خودتان، ایده های شما و اهداف دقیق پروژه شما، احتمال جذب کمک های مالی را افزایش خواهد داد.

چگونه در kickstarter موفق شوید؟

 

4- بودجه پروژه را به مراحل مختلف تقسیم کنید

اگر پروژه شما دارای مراحل متمایز توسعه باشد، ممکن است بتوانید منابع مالی را به پروژه های مختلف تقسیم کنید. این می تواند تامین اهداف مالی برای هر مرحله از پروژه را آسان تر کند و اساسا می تواند به شما اجازه می دهد زمان بیشتری را صرف پروژه کنید تا هزینه های خود را دریافت کنید و همچنین با شروع مرحله اول پروژه خود ، از آن به عنوان انگیزه برای سرمایه گذاران بالقوه در مرحله بعدی استفاده کنید.

چگونه در kickstarter موفق شوید؟

 

5- اهداف بودجه واقع گرایانه ای برای پروژه های خود تعیین کنید

تمام پروژه های Kickstarter دارای یک مبلغ اهدایی به مقدار معین و یک زمان محدود از 1 تا 90 روز هستند. انتظار نداشته باشید بودجه شما در 1 یا 10 روز دریافت شود. اگر واقعا قادر به 90 رو زصبر کردن قبل از شروع پروژه خود هستید، بهترین فرصت برای دریافت 100٪ از اهداف مالی شما خواهد بود. به یاد داشته باشید اگر کل بودجه مالی خود را برآورده نکنید، به هیچ پولی دست نخواهید یافت.

چگونه در kickstarter موفق شوید؟

 

6- بودجه مالی واقعی تعیین کنید

تعیین بودجه ای بزرگ، سرمایه دار را ممکن است برای شروع کار به شک بیاندازد. و همینطور تعیین بودجه کم هم میتواند آنها را به این فکر بیاندازد که آیا این مقدار برای راه اندازی پروژه کافی هست یا نه.

چگونه در kickstarter موفق شوید؟

 

7- شما می توانید هر تعداد پروژه در Kickstarter که میخواهید شروع کنید

اگر با یک ایده موفق نباشید، ممکن است با دیگری موفق شوید. در حالی که فقط می توانید یک پروژه را در هر زمان شروع کنید، می توانید هم زمان پروژه های متعددی را در سایت داشته باشید.

چگونه در kickstarter موفق شوید؟

 

8- یک ویدیو شخصی بسازید و در آن به سوالات کمک کننده پاسخ دهید

مردم باید احساس کنند که می دانند بر روی چه کسی سرمایه گذاری می کنند. برخی از سرمایه گذاران بالقوه ممکن است مطمئن نباشند که شما چطور آدمی هستید و به عنوان یک خالق پروژه به شما اعتماد ندارید.

• به همین دلیل است که ایجاد فیلم شخصی که خودتان را معرفی می کنید می تواند بسیار مفید باشد. همچنین پاسخ دادن به هر سوالی که سرمایه گذاران ممکن است از شما بپرسند، نیز مهم است. اگر سرمایه گذاران از شما سوالاتی بپرسند و شما پاسخ ندهید، احتمال این است که منصرف شوند زیاد است.

چگونه در kickstarter موفق شوید؟

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید