چگونه بیزینس کوچک خود را رشد دهیم؟ بخش سوم

در بخش اول مقاله گفتیم که: بسیاری از افراد فکر میکنند موفقیت یک کسب و کار کوچک ، کار راحتی است. از دور به نظر می رسد که آنها به یک ایده فکر می کنند، کسب و کار خود را آغاز می کنند، و در روز بعد، ثروتمندند. اما در واقعیت اینگونه نیست.

موفقیت کار کوچک شما بستگی به تلاش شما برای رشد سود با استفاده از روش های اثبات شده دارد، از آموزش کارکنان تا بازاریابی، هر جنبه ای از کسب و کار باید جدی گرفته شود.

و برخی روش های رشد بیزینس و توضیح دادیم در ادامه به توضیح موارد دیگر میپردازیم:

 

 

شرکت در رویدادهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای را فراموش نکنید. بله، دشوار است از کارهای روزانه خود دور شوید. انواع خاصی از ایونت ها به شما این امکان را می دهد تا شبکه های خود را گسترش دهید.

از طریق ایونت های شبکه ای، شما می توانید روابطی با افراد با نفوذ ایجاد کنید. این یک راه عالی برای اطمینان از اینکه آنها در مورد شرکت شما می دانند است. شما حتی می توانید سرمایه گذاران بالقوه ای پیدا کنید. شرکت در چنین ایونت هایی، همچنین می تواند باعث معرفی شما به دیگران شود.

 

تمرکز بر مسئولیت اجتماعی شرکت

ساختن یک شرکت فقط با هدف کسب درآمد دیگر کافی نیست. کسب و کار شما باید چیزی بیش از سود آوری باشد. هدف چیزی است که الهام بخش کارکنان و مشتریان شماست.

هدف به شما کمک می کند تا تصویر درستی برای کسب و کارتان طراحی کنید. مردم از شرکت شما حمایت می کنند، زیرا می دانند که پولی که آنها صرف می کنند به دلیلی است که می توانند باور کنند.

اکثر شرکت ها بر روی داشتن یک محصول یا خدمات منحصر به فرد تمرکز می کنند. این برای هر کسب و کاری سودمند است. با این حال، اینکه نام تجاری منحصر به فرد داشته باشید مهم است. این به این معنی است که شرکت شما دارای یک هدف است که از انگیزه سود دهی فراتر است.

مشکلی که میخواهید حل کنید را پیدا کنید. سعی کنید با محصولات خود زندگی مردم را آسان تر کنید. این چیزی است که خریداران بالقوه را جذب می کند.

 

دریافت وام

اگر به عنوان یک کارآفرین شروع می کنید، برای تامین مالی به سرمایه نیاز دارید. همین امر برای کسانی که مدتهاست در این بیزینس هستند درست است و تصمیم گرفتند به سطح بالاتری بروند هم صدق میکند. اگر به وام های کوچک نیاز دارید تا طرح های خود را انجام دهید، شک نداشته باشید.

فقط مطمئن شوید که با بانک ها یا شرکت های وام دهنده مناسب همکاری می کنید. همچنین باید سابقه اعتباری خوبی داشته باشید، تا به سرعت تایید شوید. راه های دیگری برای دریافت وام وجود دارد اگر وام شما رد شود. یکی از آنها این است که به دنبال یک حزب دیگر برای گارانتی و ساپورت خود باشید.

 

آنچه که برایتان بهتر است را پیدا کنید

کلید تبدیل شدن به یک تاجر یا بیزینس من موفق یادگیری تا آخر عمر، استفاده از تاکتیک ها و اصلاح آنها است. در نهایت خواهید دید که کدام روش خوب عمل می کند.

در نهایت، کسب و کار شما رشد خواهد کرد. باید صبور باشید. اجازه ندهید موانع اجتناب ناپذیر از حرکت شما به جلو جلوگیری کنند. خیلی زود نتایج مثبتی را که همیشه به آن امید داشتید خواهید دید.

 

بخش اول مقاله را در این قسمت بخوانید

بخش اول مقاله را در این قسمت بخوانید

 

 

 

به اشتراک بگذارید