چگونه بیزینس کوچک خود را رشد دهیم؟ بخش دوم

در بخش اول مقاله گفتیم که: بسیاری از افراد فکر میکنند موفقیت یک کسب و کار کوچک ، کار راحتی است. از دور به نظر می رسد که آنها به یک ایده فکر می کنند، کسب و کار خود را آغاز می کنند، و در روز بعد، ثروتمندند. اما در واقعیت اینگونه نیست.

موفقیت کار کوچک شما بستگی به تلاش شما برای رشد سود با استفاده از روش های اثبات شده دارد، از آموزش کارکنان تا بازاریابی، هر جنبه ای از کسب و کار باید جدی گرفته شود.

و برخی روش های رشد بیزینس و توضیح دادیم در ادامه به توضیح موارد دیگر میپردازیم:

 

داشتن مشتریان وفادار

تشویق مشتریان برای خرید آنچه شما در حال فروش هستید، طول می کشد. اگر  مشتری شما هستند اطمینان حاصل کنید که آنها دوباره از شما خرید می کنند. اگر از مشتریان خود مراقبت نکنید، رقیبان شما خوشحال خواهند شد.

شما می خواهید مشتریان شما به شما وفادار باقی بمانند. فقط به خاطر اینکه در حال حاضر مشتریان وفادار بسیاری دارید، مغرور نشوید.

آنها به راحتی می توانند به گزینه های دیگر جذب شوند و می توانند در جای دیگر قرار بگیرند. ارائه پاداش وفاداری اگر تخفیفات و تبلیغاتی وجود دارد، اجازه دهید این بیشتر مشتریان وفادار اولین کسانی باشند که می دانند. راه را برای ایجاد اعتماد که قبلا ایجاد کرده اید پیدا کنید.

 

بالا بردن مهارت های شبکه های اجتماعی خود

بدون شک، رسانه های اجتماعی یک ابزار بسیار قدرتمند است که اجازه می دهد تا شما به یک باره به هزاران نفر دسترسی داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما یک استراتژی موثر دارد تا با مردم در ارتباط باشید.

گوش دادن به مردم و خواندن نظرات آنها به شما ایده ای در مورد چگونگی ارائه آنچه می خواهند میدهد. همچنین رفتار آنها را درک خواهید کرد و راهی برای پاسخگویی به خواسته های آنها خواهید یافت. رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای به دست آوردن مشتری های جدید و نگه داشتن آنهایی که در حال حاضر دارید است.

 

تمرکز بر توسعه حرفه ای

موفقیت کسب و کار شما نیز بستگی به کیفیت کارکنان شما دارد. شما باید یک تیم برنده بسازید که برای رشد کسب و کار شما سخت کار خواهد کرد.

کلید ایجاد یک تیم عالی، دادن یک هدف فراتر از پول به کارکنان است. آنها باید احساس کنند که به چیزی بزرگتر از خودشان متعلق هستند. باید اهداف بزرگتری را درک کنند و باید احساس کنند که شنیده می شوند.

بسیاری از فعالیت های تیم سازی وجود دارد که می تواند آنها را به عنوان کارکنان فردی و از طریق وظایف مشترک هماهنگ کند. سرمایه گذاری در جلسات آموزشی و سمینارها کمک خواهد کرد تا بانک دانش فعلی آنها را بهبود بخشد.

 

بخش اول مقاله را در این قسمت بخوانید

 

 

 

به اشتراک بگذارید