چگونه بوتیک آنلاین باز کنید؟ بخش اول: ایجاد طرح تجاری و بودجه

اگر به مد ، علاقه مند هستید و می خواهید کسب و کار خود را داشته باشید ، یک بوتیک آنلاین ممکن است جای مناسبی برای شروع باشد. این کار همیشه آسان نیست ، اما با تلاش زیاد و طرح خوب ، رویای خود را از طریق باز کردن بوتیک خود تحقق بخشید.

عجله دارید؟

قبل از اینکه بوتیک آنلاین خود را باز کنید ، یک طرح تجاری و بودجه کار خود را ایجاد کنید. یک فروشگاه در آمازون یا Etsy ایجاد کنید تا یک پایگاه از مشتریان بسازید و سپس به وب سایت خود بروید تا خودمختاری بیشتری داشته باشید. برای پیدا کردن موجودی منحصر به فرد و گرفتن عکس با کیفیت بالا از هر قطعه برای وب سایتتان مروری بر سایت های دیگر داشته باشید.  Instagram و Pinterest و همکاری با کسب و کارهای محلی برای رشد نام تجاری خود و تبیلغات جای مناسبی است. برای راهنمایی در مورد حمل و نقل محصولات و پرداخت پول خود به صورت امن ، در ادامه با ما همراه باشید!

 

1- تصمیم به خرید یک محصول برای فروش بگیرید

بیشتر بوتیک ها لباس های منحصر به فرد ، جواهرات و لوازم جانبی را به فروش می رسانند ، اما بعضی دیگر نیز می توانند اقلام خانگی مانند شمع یا دکوریجات را ارائه دهند. چه چیزی نظر شما را جلب میکند؟ به دنبال ایجاد توازن در بازار هستید که فکر می کنید که همه تقاضاها را پاسخ دهد یا یک محصول یا سبک که بوتیک شما می تواند ارائه دهد که دیگران به دنبالش نیستند.

نگران نباشید اگر طول بکشد تا مشخص شود چه چیزی دقیقا  میخواهید بفروشید. حتی ممکن است شروع به فروش محصولات مختلف کنید تا در نهایت بدانید چه محصولی پرفروش است. صبور باشید و شکست را به عنوان راهی برای یادگیری بپذیرید.

چگونه بوتیک آنلاین باز کنید؟ بخش اول: ایجاد طرح تجاری و بودجه

 

2- درباره فروشگاه های مشابه  تحقیق کنید تا مطمئن شوید فروشگاه منحصر به فرد است

نگاهی به بوتیک هایی که محصولاتی را که مورد علاقه شما را دارند به فروش می رسانند یا سبک مشابهی را برای آنچه که می خواهید ایجاد کنید دارند بیاندازید. فروشگاه های اینترنتی آنها را با دقت نگاه کنید و همه چیزهایی را که فکر می کنید خوب عمل می کنند یادداشت کنید. سپس ، تغییراتی دهید که بوتیک شما متفاوت یا حتی بهتر باشد. شناختن رقبا شما می تواند به شما کمک کند راه هایی برای متفاوت بودن از جمع پیدا کنید.

برای مثال ، اگر شما علاقه مند به فروش پوشاک و طلا و جواهر سبک بوهمین هستید ، برای "بوتیک های بوهو" جستجو کنید. در وبسایت آنها بچرخید و ببینید فرآیند پرداخت چگونه است.

از بوتیک های آنلاین موفق نترسید! اجازه دهید موفقیت های آنها الهام بخش شما برای ایجاد یک کسب و کار حتی بهتر باشد.

چگونه بوتیک آنلاین باز کنید؟ بخش اول: ایجاد طرح تجاری و بودجه

 

3- یک بودجه اولیه تهیه کنید با استفاده از تحقیقات بازار که در مورد رقبای خود انجام دادید

قیمت های اولیه که می توانید برای محصولات خود و محبوبیت آنها در خرده فروشان دیگر تعیین کنید. تعداد مشتریان خود در هنگام شروع را تخمین بزنید ، چه  در حال حاضر تعدادی مشتری دارید یا اینکه از ابتدا شروع به کار می کنید. سپس ، هزینه های خود را ، مانند اجاره ، بیمه ، صورتحساب های اینترنتی ، و هزینه های خرید وسایل از طراحان برآورد کنید. هزینه و درآمدتان را در کنار هم مقایسه کنید.

ممکن است ببینید که هزینه های شما بالاتر از درآمدتان است. نترسید! این جایی است که وام ها و سرمایه گذاران وارد می شوند. با افزایش پایه مشتریان ، درآمد شما افزایش خواهد یافت.

این طرح های مالی فقط تخمین کلی هستند و اگر اشتباه از آب دربیایند ایرادی ندارد. این فقط نقطه ای برای شروع است.

چگونه بوتیک آنلاین باز کنید؟ بخش اول: ایجاد طرح تجاری و بودجه

 

4- طرح تجاری پایه خود را بنویسید

این طرح تجاری آنلاین ، یک راه عالی برای سازماندهی افکار شما و ایجاد یک نقشه راه به شما برای حرکت به جلو است. همچنین اگر بخواهید وام بگیرید یا سرمایه گذاران را جذب کنید داشتن آن ضروری است.

خلاصه ای کوتاه را در مورد نوعی بوتیک که می خواهید باز کنید و آنچه را که از خواننده می خواهید بیان کنید: مبلغ لازم سرمایه گذاری ، وام از بانک و غیره.

در مورد وضعیت صنعت بوتیک بحث کنید. توضیح دهید که چه بخشی از بازار را بوتیک شما در بر می گیرد و چه استراتژی هایی برای کنار زدن رقبای خود استفاده می کنید.

در مورد مبلغی که لازم است تا بوتیک خود را راه بیاندازید ، و بعد ، برای حفظ و ادامه قوی کار آن لازم است تحقیق کنید. برآورد کنید چه مقدار سود در چند سال اول ایجاد می کنید.

چگونه بوتیک آنلاین باز کنید؟ بخش اول: ایجاد طرح تجاری و بودجه

 

5- از وام بانکی برای پرداخت هزینه های راه اندازی استفاده کنید

از بانک خود بخواهید قرار ملاقاتی برای بحث در مورد وام برای بوتیک تنظیم کنید. شما باید طرح تجاری خود را جلا دهید و نشان دهید که دارای تاریخچه اعتبار شخصی و مالی خوبی هستید که ممکن است شامل نشان دادن مالیات بر درآمد شما باشد. به بانکدار خود نشان دهید که بوتیک شما یک ایده عالی است و فعالیت تجاری آنلاین به شما کمک خواهد کرد تا پولتان را صرفه جویی کنید و بتوانید به زودی وام خود را پرداخت کنید.

اگر پیشنهاد وام شما رد شود ، هراس نداشته باشید. با بانک در مورد سایر راه ها مانند کارتهای اعتباری و وام های امن صحبت کنید.

چگونه بوتیک آنلاین باز کنید؟ بخش اول: ایجاد طرح تجاری و بودجه

 

6- طرح تجاری خود را برای سرمایه گذاران نمایش دهید

از هر کسی که مالک بوتیک است یا در آنجا کار می کند یا حتی در صنعت فروش به طور کلی که ممکن است بخواهد در بوتیک شما سرمایه گذاری کند ، بپرسید. نگاهی به سازمان های دولتی که به کسب و کارهای کوچک مانند شرکت سرمایه گذاری کوچک کسب و کار (SBIC) در ایالات متحده یا با اتاق بازرگانی محلی خود صحبت کنید.

هنگامی که یک سرمایه گذار پیدا می کنید ، با ایمیل آنها تماس بگیرید و یک جلسه  تنظیم کنید. طرح تجاری خود را به آنها نشان دهید و به آنها بگوئید که چرا فکر میکنید بوتیک شما موفق خواهد شد.

چگونه بوتیک آنلاین باز کنید؟ بخش اول: ایجاد طرح تجاری و بودجه

 

7- زمانی که بوتیک خود را باز کرده اید ، یک کار معمول را برای پوشش هزینه ها نگه دارید

از آنجا که بوتیک شما تازه در حال اجرا است ، هزینه های راه اندازی پایین تر خواهد بود و اگر شما مایل به ادامه کار به طور منظم باشید ممکن است حتی نیاز به وام و یا سرمایه گذاری خارجی نداشته باشید. این کار دشوار و خسته کننده ای است که تمام روز کار کنید و بوتیک خود را در اوقات فراغت خود بچرخانید ، اما اگر بوتیک شما واقعا شور و شوق شما باشد ، ساعت های کاری زیاد ارزشش را خواهد داشت.

هنگامی که بوتیک شما از سر و سامان گرفت و به سوددهی خوبی رسید ، ممکن است حتی بتوانید کار روزانه خود را ترک کنید و تمام وقت خود را در بوتیک خود سرمایه گذاری کنید.

چگونه بوتیک آنلاین باز کنید؟ بخش اول: ایجاد طرح تجاری و بودجه

 

8- با ثبت رسمی ، کار بوتیک خود را شروع کنید.

این فرایند بسته به اینکه درچه کشور و شهری بوتیک خود را راه اندازی می کنید متفاوت است ، بنابراین ساده ترین راه برای شروع این است که با نمایندگی اتاق تجارت خود تماس بگیرید و بپرسید چگونه می توانید فروشگاه آنلاین خود را به شکل قانونی ثبت کنید. آنها همچنین می توانند به سوالات شما درباره مالیات و هر گونه مجوز و کسب اجازه پاسخ دهند.

چگونه بوتیک آنلاین باز کنید؟ بخش اول: ایجاد طرح تجاری و بودجه

 

به اشتراک بگذارید