چگونه بهترین سرویس را برای وبسایت خود انتخاب کنیم؟ بخش اول

اگر کسب و کار شما در حال برنامه ریزی برای راه اندازی فروشگاه - به ویژه یک فروشگاه پیچیده که حاوی قابلیت هایی نظیر تجارت الکترونیک ، شبکه های اجتماعی یا انیمیشن های سفارشی یا محاسبات است - می تواند یک فرایند خسته کننده باشد برای درک تفاوت در پیشنهادات شما ، برای فهم آنچه از سرمایه گذاری دریافت خواهید کرد، چه کسانی مالک دامین ها و پرونده ها هستند و اینکه تا چه سطحی از شما حمایت میشود. تنها وعده ارزان تر ممکن است در بلند مدت ارزان قیمت نباشد. با ادامه مطلب همراه باشید تا اطمینان حاصل کنید که بدون هیچ گونه سورپرایز یا هزینه غیرمنتظره به چیزی که نیاز دارید میرسید.

 

اول و مهمتر از همه ، تعیین کنید اهداف اولیه وب سایت شما چیست؟

پنج سوال مهم از خودتان بپرسید: این وبسایت برای کیست ، اهداف اصلی آن چیست ، چه زمانی بازدیدکنندگان شما احتمال دارد از اطلاعات و خدمات شما استفاده می کنند ، چرا آنها می خواهند از سایت شما استفاده کنند و چگونه از آن استفاده می کنند؟ در حالی که بازاریابان ممکن است به شما بگویند که شما نیاز به جواب به یکی از اینها دارید اما این به طور کلی دلیل خوبی نیست. در بعضی موارد ، ممکن است عملا عاقلانه تر باشد که وبسایتی داشته باشید تا وبسایتی که به نظر "آماتور" یا غیر حرفه ای است.

چگونه بهترین سرویس را برای وبسایت خود انتخاب کنیم؟ بخش اول

 

تصمیم بگیرید که چه درخواستهایی را انجام می دهید.

به طور کلی ، حتی اگر یک سایت متشکل از اطلاعات را با تعامل کمی هم درست کنید ، هدف این است که در هر صورت روابط خوبی با مشتری داشته باشید. وب سایت شما وسیله بازاریابی قوی تری از یک دفترچه تبلیغاتی یا برگه های تراکت است. و شما می توانید مسیری را که در آن ترافیک سایت شما بالا میرود را دنبال و پیدا کنید و از مزایای استفاده از آن لذت ببرید. در اینجا چند نمونه از آنها قرار دادیم که می توانید در وب سایت خود قرار دهید:
◦ بازدید کنندگانی که محصولات یا خدمات را خریداری می کنند داشته باشید.
◦ به بازدید کنندگان اجازه فروش محصولات یا خدمات را بدهید.
◦ بازدید کنندگان برای عضویت ثبت نام کنند
◦ بازدید کنندگان برای اشتراک خبرنامه ثبت نام کنند.
◦ بازدید کنندگان RFP (درخواست پیشنهاد) را ارسال کنند.
◦ به کسب و کاهای دیگر برای برقراری ارتباط با یکدیگر (به عنوان مثال، تطبیق شغل/ قرارداد) اجازه دهید.
◦ به افراد برای برقراری ارتباط با یکدیگر اجازه دهید. (شبکه های اجتماعی)
◦ به بازدیدکنندگان برای پیدا کردن اطلاعات به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه ای اجازه دهید.
 ◦ به بازدید کنندگان برای شرکت در انجمن و یا نظر در وبلاگ ها اجازه دهید.
◦ به بازدیدکنندگان برای ارسال محتوای خود (وبلاگ ها، تصاویر، فیلم ها) اجازه دهید.
◦ بازدید کنندگان به شما برای اطلاعات بیشتر و یا برای تکمیل فروش پیچیده تماس بگیرند.

چگونه بهترین سرویس را برای وبسایت خود انتخاب کنیم؟ بخش اول

 

در مورد همان طور که دوست دارید صفحات وب سایت شما باشند فکر کنید.


راه خوبی برای انجام این کار این است که به وب سایت های دیگری که دوست دارید نگاه کنید و آنچه را که شما را جذب میکند ببینید. اگر کسی برای اولین بار به وبسایت شما برود ، آیا در بالای صفحه یا پایین سمت چپ یا راست صفحه چه راهنمایی است؟ اگر شما در فروش محصولات آنلاین برنامه ریزی می کنید ، آیا فقط یک دسته یا دسته های مختلف دارید؟ این دسته بندی ها چیست؟

چگونه بهترین سرویس را برای وبسایت خود انتخاب کنیم؟ بخش اول

 

همه ی این موارد را سازماندهی کنید و فهرستی از موارد زیر تهیه کنید:

صفحاتی که در وبسایت نیاز دارم ، وب سایت من چه کارهایی باید انجام دهد، چرا وب سایت های دیگر را دوست دارم ، دسته بندی ها و محصولاتی که میفروشم و غیره. شرکت های مستقل قراردادی و شرکت های بازاریابی هر دو نیاز به واضح ترین تعریف ممکن از آنچه شما در تلاش برای انجام آن هستید و آنطور که می خواهید به نظر بیایید دارند.

چگونه بهترین سرویس را برای وبسایت خود انتخاب کنیم؟ بخش اول

 

در مورد برخی از اطلاعات در وب سایت خود که تنها به "اعضای وبسایت" محدود می شوند تصمیم بگیرید

همچنین تصمیم بگیرید که عضویت به آنها چه امکاناتی میدهد و نیاز به چیزی دارد (آیا رایگان است ، آیا آنها باید ثبت نام کنند و غیره)

چگونه بهترین سرویس را برای وبسایت خود انتخاب کنیم؟ بخش اول

 

تعیین کنید که چه تاریخی باید وبسایت خود را راه اندازی کنید

تمام وب دولوپرها نیاز به دانستن چارچوب زمانی که می خواهید یا انتظار دارید دارند. به یاد داشته باشید که گاهی اوقات درخواست های غیر قابل قبول نمی تواند برآورده شود. به عنوان مثال ، یک وب سایت فروش آنلاین با 500 آیتم که هر کدام دارای ویژگی های متعدد (مانند رنگ، اندازه، انتخاب پارچه، و غیره) است ، احتمالا در یک هفته انجام نمی شود. صفحات بیشتر و توابع بیشتری که به سایت اضافه می کنید معمولا بیشتر طول می کشد.

چگونه بهترین سرویس را برای وبسایت خود انتخاب کنیم؟ بخش اول

 

 

 

به اشتراک بگذارید