پیش بینی هزینه های راه اندازی یک کسب و کار بخش دوم

همانطور که در بخش اول این مقاله بیان شد:

اولین قدم برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق ، طراحی هزینه های راه اندازی کسب و کار آنلاین آینده شما است. هزینه های مختلف بسته به محصول یا سرویس شما متفاوت است ، اما در اینجا بعضی از راهنمایی های اساسی برای کمک به پایه های کسب و کار شما را آورده ایم.

هزینه های ثابت و متغیر ، دو نوع عمده از هزینه های تجاری کسب و کار راه اندازی شده اند. هزینه های ثابت به عنوان هزینه های غیر قابل تعویض تعریف می شوند که صرف نظر از خروجی ، همانند اجاره و تجهیزات است. هزینه های متغیر به عنوان هزینه هایی تعریف می شوند که بسته به موفقیت های شرکتند ، مثل دستمزدها ، صورتحساب های برق و مالیات و تغییر می کند.

در ادامه برخی دیگر از پیش بینی هایی که در رابطه با هزینه های راه اندازی یک فروشگاه مطرح می شود ، آورده ایم:

 

هزینه های موجودی

اگر کسب و کار اینترنتی شما نیاز به یک موجودی از محصولات دارد ، باید هزینه قابل توجهی برای انبار موجودی خود داشته باشید. محاسبه مقدار کالایی که باید در انبار نگهداری کنید و تحقیق درباره چندین شرکای عرضه کننده بالقوه برای یافتن بهترین معامله را محاسبه کنید. اگر محصولات فاسد می شوند ، باید با برآوردهای اولیه خود برای حفاظت از ضایعات ، محافظه کار باشید. شرکت هایی با موجودی بیش از اندازه ، اغلب در معرض خطر فاجعه ضرر مالی  قرار می گیرند و می توانند سرمایه خود را از بین ببرند.

 

تبلیغات

اکنون که کسب و کارتان را شروع کرده اید ، باید کسب و کار خود را سر زبانها بیاندازید. تبلیغات می توانند از طریق اینترنت و رایگان مانند ابتکارات بازاریابی در شبکه های اجتماعی یا تبلیغات آنلاین یا بالاترین آن مانند تبلیغات تلویزیونی باشد. ببینید که کدام سبک تبلیغاتی بهترین گزینه برای جمعیت تجاری موردنظر شما برای کسب و کارتان و مقرون به صرفه تر است.

 

احتیاط برای از دست ندادن سرمایه در روزهای اول

بسیاری از فروشگاه های اینترنتی موفق به انجام کار تا یکسال نمیشوند. صاحبان کسب و کار باید انتظار داشته باشند تا چندین سال را در پرداخت بدهی صرف کنند تا در نهایت سود ایجاد کنند. اطمینان حاصل کنید که 100٪ سرمایه موجود خود را در کسب و کار سرمایه گذاری نکنید. در حالی که جلوگیری از پرداخت اینترنتی بهره و بدهی ممکن است به عنوان یک ایده خوب به نظر برسد ، شما را با پول نقد بسیار کمی نیز دست خالی میگذارد. همکاری با سرمایه داران یا حتی دوستان و خانواده برای سرمایه گذاری می تواند از زیان های اولیه شما محافظت کند. به صورت ماهانه ، مطمئن شوید که جریان نقدی شرکت شما از طریق تنظیمات موجودی و حقوق و دستمزد مثبت است و شما در مسیر درست سودآوری قرار می گیرید و از زیان های اولیه که بسیاری از شرکت های نوپا را فرو ریخته اند ، دور هستید.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید