پیش بینی هزینه های راه اندازی یک کسب و کار بخش اول

اولین قدم برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق ، طراحی هزینه های راه اندازی کسب و کار آنلاین آینده شما است. هزینه های مختلف بسته به محصول یا سرویس اینترنتی شما متفاوت است ، اما در اینجا بعضی از راهنمایی های اساسی برای کمک به پایه های کسب و کار شما را آورده ایم.

هزینه های ثابت و متغیر ، دو نوع عمده از هزینه های تجاری فروشگاه آنلاین راه اندازی شده اند. هزینه های ثابت به عنوان هزینه های غیر قابل تعویض تعریف می شوند که صرف نظر از خروجی ، همانند اجاره و تجهیزات است. هزینه های متغیر به عنوان هزینه هایی تعریف می شوند که بسته به موفقیت های شرکتند ، مثل دستمزدها ، صورتحساب های برق و مالیات و تغییر می کند.

 

املاک و مستغلات و پیمانکاران

اول و مهمتر از همه شما به یک دفتر نیاز دارید تا عملیات خود را پایه گذاری کنید. اگر شما یک سرویس یا کالاهای خرده فروشی را ارائه می دهید ، این به احتمال زیاد هزینه بیشتری خواهد داشت ، زیرا فروشگاه اینترنتی شما برای جذب مشتری باید بیشتر در مرکز قرار گیرد. از سوی دیگر ، اگر کسب و کار شما تولید کالاها و فروش اینترنتی آن است ، می توانید کسب و کار خود را به راحتی به حومه و یک مجتمع بزرگ و ارزان تر حرکت دهید. همچنین باید برای اجاره یا خرید تصمیم گیری کنید. اجاره ممکن است در ابتدا حرکت محتاطانه تری باشد ، مگر اینکه شما سرمایه های عظیمی برای سرمایه گذاری خود داشته باشید.

پس از انتخاب محل دفتر خود ، به احتمال زیاد لازم است از کمک پیمانکاران و طراحان داخلی برای ایجاد دفتر کار خود در بازسازی و اضافه کردن تجهیزات استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که مراجع پیمانکار چک و همچنین اعتبارنامه خود را به شما بدهند. بسیاری از مدیران فروشگاه های اینترنتی ، توسط پیمانکاران بی پروا فریب خورده اند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که پیمانکاران نظرات شما را به طور کتبی برآورده می کنند و به شما اجازه می دهد تا تمام جنبه های ساخت و ساز را نظارت کنید.

 

صورتحساب ها و قبوض

با توجه به اندازه دفتر و نیازهای کارمندان شما ، قبوض شما می تواند وزن عظیمی باشد. این شامل هزینه آب ، برق ، تلفن و اینترنت می شود. برخی از شرکت ها اجازه می دهد که کارکنان با تجربه تر چند روز در هفته از خانه کار کنند تا بتوانند صورتحساب برق را کاهش دهند. بسیاری از کارآفرینان چشم انداز محیط کار سبز را طراحی می کنند تا هزینه های انرژی را از ابتدا کاهش دهند. استفاده از لامپ های کم مصرف در انرژی و سوپاپ های آب در کاهش صورتحساب خود از این قبیل راه ها است. کارکنان خود را تشویق کنید که یک محل کار بدون کاغذ را به کار گیرند ، تمام پرونده های شما را به صورت دیجیتالی نگه دارید و چندین سرور پشتیبان تهیه کنید.

 

حقوق و دستمزد کارمندان

برای حفظ کارایی شرکت خود ، تعداد کارمند مورد نیاز را دقیق ارزیابی کنید. چه کسانی ضروری ترین کارمندان هستند؟ آیا می توان چندین موقعیت را در یکی برای هزینه مقرون به صرفه ترکیب کرد؟ در مورد شرکت های دیگر در صنعت خود تحقیق کنید تا هزینه های متوسط را پیدا کنید و مشاغل خود را با نرخ های رقابتی برای جذب استعدادهای برتر تبلیغات کنید.

 

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید