پنج مسئله حقوقی معمول در تجارت بخش دوم

در بخش قبلی مقاله گفتیم:

به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک ، خطر مسائل حقوقی نیز باید در اولویت های شما باشد. دردسرهای قانونی، به ویژه در امریکا می تواند با ریسک شدید همراه بوده و آسیب برساند.

در ادامه برخی دیگر از رایج ترین مسائل قانونی که در مورد کسب و کارهای کوچک در آمریکا مطرح می شود، آورده ایم:

 

مسائل حقوقی و اختراعات

شرکت های صنایع فن آوری اغلب با دعاوی ثبت کپی رایت مواجه هستند. بسیاری از شرکت ها اغلب سالها در زمینه ثبت اختراعات منتظرند و امیدوارند که یک شرکت دیگر به طور تصادفی آنها را نقض کند و از طریق پرونده های حقوقی و حقوقی، پول آسان دریافت کند.

در مرحله توسعه محصول در شرکت شما، اطمینان حاصل کنید که تیم تحقیق و توسعه شما به طور کامل اختراعات و حق نسخه برداری محصول فعلی خود را مورد تحقیق قرار می دهد تا از نزاع قانونی جلوگیری شود.

 

مشتریان ناراضی

مشتریانی که ناراضی هستند می توانند پرونده های دعوی علیه شرکت شما را که در آنها در گروه های بزرگ مصرف کننده جمع می شوند و به شرکت شما به خاطر محصولات ، خدمات یا وعده های اشتباه حمله کنند، می پردازند. پرونده های این شکلی از مشتریان ناراضی می تواند آسیب بیشتری نسبت به هر فرد یا شرکت ایجاد کند و نام تجاری شما را به طور نامناسبی خدشه دار کند.

با مشتریان فروشگاه اینترنتی خود را از طریق پشتیبانی فنی، پیام های آنلاین و ایمیل در تماس باشید. بلافاصله برای محصولات ناقص یادآور شوید و سریعا به مسائل مربوط به مشتریان پاسخ دهید.

 

مسائل حقوقی دیگر

اینها تنها برخی از رایج ترین مسائل حقوقی هستند که امروزه به کسب و کارهای کوچک آنلاین روی می آورند. دیگر موارد شامل دعوی مالیاتی و اختلافات حقوقی با رقبا و پیمانکاران است. اطمینان حاصل کنید که یک تیم قانونی محکم برای حمایت از شما داشته باشید. ارتباطات خوب در محل کار و رویکرد مناسب مدیریتی، بهترین راه بازدارنده برای مسائل حقوقی است.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید