پنج روش صرفه جویی در وقت با بازاریابی محتوا

یکی از اصلی ترین دلایلی که صاحبان وب سایت ها محتوای کافی تولید نمی کنند به دلیل کمبود وقت است. نحوه صرفه جویی در وقت با بازاریابی محتوا یکی از مکررترین مباحثی است که تیم های وب سایت و بلاگ نویسی درباره آن می پرسند. فشارهای زمانی برای بازاریابی محتوا مهم و قابل توجه است.

 

 

 

 

 

نه تنها باید محتوای زیادی تولید کنید که به صورت آنلاین مورد توجه قرار بگیرید ، بلکه باید این مطالب به سرعت منتشر شود ، ترجیحا قبل از اینکه رقبای شما همان موضوع را پوشش دهند. این فشار دو برابر بر صاحبان وب سایت و وبلاگ نویسان است. شما باید محتوای زیادی در زمان ثبت تولید کنید. در اینجا پنج روش وجود دارد که می توانید با بازاریابی محتوا در وقت خود صرفه جویی کنید:

 

برنامه ریزی و زمان بندی

تعداد زیادی از وبلاگ نویسان و تولید کنندگان محتوا در برنامه ریزی شکست می خورند. آنها نسبت به رویدادها واکنش نشان می دهند و باید زمان را برای فشرده کردن برخی از محتواها در اطراف سایر فعالیت ها و کار خود پیدا کنند. عدم برنامه ریزی و زمان بندی مناسب زمان را تلف می کنند. در یک تمرین اخیر که با دانش آموزان انجام دادم ، از آنها خواستم تا مطالبی را سازمان دهی کنند. بدون برنامه ریزی ، دانش آموزان 20 دقیقه طول کشید تا اطلاعات ارائه شده را مرتب کنند. سپس از آنها خواستم که یک کار مشابه را انجام دهند ، اما این بار ، برای اینکه چگونه آنها این کار را انجام دهند ، برنامه ریزی کنند. برنامه ریزی شش دقیقه طول کشید و سپس کار را در دو دقیقه انجام دادند. در کل هشت دقیقه ، در مقایسه با 20 دقیقه بدون برنامه ریزی. زمانی که برای برنامه ریزی و زمان بندی مطالب صرف می کنید به طور کلی زمان خوبی است که باعث صرفه جویی در وقت می شود. بهترین روش برای برنامه ریزی و زمان بندی محتوای فروش آنلاین با CoSchedule است که در استفاده از WordPress مؤثر واقع می شود.

 

ایجاد سیستم ها و گردش کار

اگر سیستم یا گردش کار در جایی ندارید ، وقت خود را تلف خواهید کرد. به این دلیل که هر بار که محتوای جدیدی تولید می کنید ، این کار را با روشی کمی متفاوت انجام خواهید داد. با وجود سیستم ها و گردش کار مستقر ، سرعت این سازمان بطور فوق العاده ای بالا می رود. در واقع ، تولید محتوا شبیه به حضور در یک "کارخانه تولید محتوا" است و همانطور که هر تولید کننده به شما خواهد گفت ، وقتی سیستم های کارآمد و گردش کار ایجاد شود ، در وقت و هزینه صرفه جویی خواهد شد. با مجموعه ای از رویه های موجود ، خواهید فهمید که در صورت نیاز به آنها تصاویر دریافت می کنید ، مصوبات به موقع می رسند و در صورت لزوم انجام آنها ، ویرایش می شود. وقتی محتوا به صورت موقت به شیوه ای خاص تولید شود ، صرفا وقت تلف می شود.

 

ساختار خود را بازبینی کنید

بسیاری از وبلاگ ها و وب سایت های محور محتوا بسیار پیچیده هستند. آنها طیف وسیعی از ویژگی ها را در هر صفحه دارند. آنها همچنین دستورالعمل های طولانی و دشوار و تنظیمات برچسب دار دارند. این بدان معنی است که تولید کنندگان محتوا باید وظایف دیگری را انجام دهند ، در وهله اول نوشتن مطالب. آیا همه آن کارها ضروری است؟ آیا به برچسب ها یا گروه های زیادی احتیاج دارید؟ ساده کردن ساختار محتوای شما می تواند مقادیر قابل توجهی از زمان را صرفه جویی و ذخیره کند. غالبا وبلاگ ها و وب سایت ها با گذشت زمان گسترش می یابند و تغییر می کنند ، برچسب ها ، گروه ها و کارکردهایی را اضافه می کنند که در یک زمانی به نظر می رسید ایده خوبی است. بسیاری از دارندگان وب سایت یا وبلاگ نویسان آنچه را که به مرور زمان در سایت های خود انجام داده اند ، بازبینی نمی کنند و ویژگی های مختلفی که در طول سال ها بر روی آن نصب شده است ، مروز نمیشود و اکنون می توانند از بین بروند. بررسی ساختار سایت و فشاری که بر تولید کنندگان محتوا وارد می کند می تواند مهمترین زمان صرفه جویی در وقت باشد.

 

یک تیم بزرگتر ایجاد کنید

بسیاری از مشاغل افرادی را دارند که می توانند در زمینه تولید مطالب مشارکت کنند اما بخشی از تیم محتوای سازمان نیستند. اغلب ، کارشناسان موضوع در داخل ساختمان وجود دارند که می توانند برای مثال پست های وبلاگ بنویسند ، اما از آنها خواسته نمی شود زیرا در تیم محتوا نیستند. بسیاری از وب سایت ها از مشکلات مدیریت زمان رنج می برند زیرا آنها تیم محتوا را فراتر از حد گسترش نمی دهند.

 

پست های مهمان را تشویق کنید

پست های مهمان خوب ، که به وضوح در وب سایت یا موضوع وبلاگ شما متمرکز شده اند نیز به شما در صرفه جویی در وقت کمک می کنند. شما در حال دریافت محتوای رایگان هستید که مجبور نیستید زمانی برای تولید صرف کنید. برای مشارکت کنندگان به راهنمایی لازم دارید و برای نوع محتوای خارجی که مایلید از آن استفاده کنید ، به سیاستهای ویراستاری نیز نیاز دارید. به عنوان مثال ، در صورت تمایل می توانید نویسنده مهمان در وب سایت باشید. پست های مهمان نه تنها با بازاریابی محتوا باعث صرفه جویی در وقت می شوند بلکه با افزودن اعتبار از منابع خارجی ، وب سایت یا وبلاگ شما را نیز تقویت می کنند. علاوه بر این ، نویسندگان میهمان محتوای خود را منتشر می کنند و از این طریق ترافیک بیشتری به سایت شما ارائه می دهند.

خب! حالا شما آگاه به این 5 مرحله هستید. پنج روش برای صرفه جویی در وقت با بازاریابی محتوا. همانطور که حدس می زنید ، بیشتر صرفه جویی در وقت شما می تواند از این نگرش ناشی شود که برنامه ریزی و سازماندهی احتمالا مهمتر از خود تولید محتوا است.

به اشتراک بگذارید