وبلاگ نویسی برای فروشگاه آنلاین بخش دوم

یک وبلاگ برنده، باید مخاطب را هدف قرار دهد

ما در یک دنیای دیجیتال زندگی می کنیم که در آن اگر وبلاگ ها بدون هدف دقیق و با کلمات کلیدی درست بنویسند دیگر رتبه بندی بالا نخواهند داشت یا خوانندگان را به خریداران تبدیل نمی کنند.

هنگامی که Google RankBrain در پایان سال 2015 راه اندازی شد، آغاز معنا بخشی به وبلاگرها بود. با استفاده از اجزای یادگیرنده ماشینی، موتور جستجو قادر به یادگیری مقاصد انسانی در پشت نمایش های جستجو می باشد، در حالی که متوجه میشود کدام محتوا را رد کند و چرا.

وبلاگ شما  برای رنک بالا باید به موضوعاتی مربوط شود که برای مردم مهم باشند و به آنها اطلاعاتی با کیفیت ارائه دهد .

این به این معنی است که شما واقعا نیاز به درک خریداران خود دارید، چه چیزی به آنها انگیزه می دهد، چالش هایی که با آنها روبرو هستید، و اطلاعات دقیق را برای آنها ارسال کنید.

نه تنها یک وبلاگ مانند این باعث می شود SEO شما را بهبود بخشد، بلکه به شما کمک خواهد کرد که بزرگترین هدف رشد خود را به دست بیاورید: فروش بالا.

هنگامی که ترافیک را دریافت می کنید، گام بعدی این است که آنها را به مشتریان تبدیل کنید. و برای انجام این کار،  محتوای وبلاگ است که برای گروههای خاص سفارشی شده است.

ایجاد شخصیت خریدار کیفیت مخاطبین شما را بهبود می بخشد. این بازنماییهایی از مشتریان واقعی شما است که دامنه وسیعی از اطلاعات از سن و جنس، مکان جغرافیایی، عنوان و مسئولیت های شغلی و سرگرمی های شخصی را ثبت می کند.

این نوع خریداران به عنوان نقشه های راه اندازی برای ایجاد محتوا طراحی شده تا در سطوح مختلف با گروه های مصرف کننده را شبیه سازی کنند. با ایجاد پیام های سفارشی که محصولات و خدمات خود را به عنوان بهترین راه حل برای  یک مخاطب خریدار ارائه می دهد، می توانید انتظار داشته باشید افزایش فروش را ببینید.

 

وبلاگ ها باید برای خریداران و SEO ساختار داشته باشند

مدل خوشه ای وبلاگ نویسی برای ایجاد محتوای ساختاری که هم  گوگل وهم مشتریان شما دوست خواهند داشت را در نظر بگیرید .

این یک تاکتیک است که توسط بهترین سازمانهای بازاریابی دیجیتال برای رشد کسب و کار انجام می شود که در آن تعدادی از وبلاگ ها تعریف شده اند. به هر یک وبلاگها یک موضوع مربوط به صنعت منحصر به فرد داده میشود که  برای مشتریان مهم است و هر یک به دیگری با موضوعی مرتبط می شود در حالی که به همان صفحه " مرکزی" (صفحه اصلی / محصول) می پیوندد.

خریداران شما این شکل را دوست دارند چون به راحتی می توانند مطالب مربوط به سوالات یا موضوعات مرتبط را مرور کنند.

گوگل هم این را دوست دارد چون وبلاگ ها به راحتی ساختار یافته اند و بنابراین راحت ترخوانده میشود. این شکل ارتباط و کاربران با سرعت بالا، سیگنال هایی را ارسال میکند که به بهبود SEO کمک می کند. در نتیجه محتوای شما به خوبی رتبه بندی خواهد شد. این موضوعات برای خریداران شما جذاب می شود، و فروش افزایش می یابد.

 

اول برای مردم و بعد برای رباتها بنویسید

در واقع، این دو یکی شده اند. از آنجاییکه گوگل از محتوا طراحی شده برای لذت بردن خوانندگان و دنبال کردن رفتار آنها برای ارزیابی اعتبار رتبه بندی استفاده می کند، نوشتن برای گوگل به این معنی است که شما برای افرادی که از موتور جستجو استفاده می کنید می نویسید.

خریداران خود را بشناسید، در حالی که ملاحظات SEO را در متن خود ایجاد می کنید تا یک وبلاگ پیشرفته برای کمک به رشد کسب و کار خود داشته باشید.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

 

 

به اشتراک بگذارید