وبلاگ نویسی برای فروشگاه آنلاین بخش اول

وبلاگ نویسی برای کسب و کار های رو به رشد بسیار مهم است. برای درک ارزش آن در شرایط فعلی امروز، باید تاریخچه آن را در نظر گرفت.

چند سال پیش، وبلاگ نویسی راهی برای کسب و کارها بود تا صدای آنها شنیده شود. آنها از وبلاگنویسان داخلی و خارجی برای نوشتن در موضوعات خاص برای کمک به روابط عمومی، آموزش دادن به مشتریان خود و مشاوره حقوقی داخلی خود استفاده می کردند.

همچنین برای SEO از وبلاگ نویسی استفاده می کنند، اما از آنجا که ردیابی بازگشت سرمایه مشخص غیرممکن است، بسیاری از شرکت ها این کار را از روی عادت ادامه دادند یا برای مزایای دیگری که به آن امیدوار بودند ادامه دادند.

کسانی بودند که فکر میکردند وبلاگ نویسی ارزشی ندارد. "مرگ وبلاگ نویسی" در سال 2016 اتفاق افتاد. بسیاری از آنها معتقد بودند وبلاگ ها توانایی خود را برای شروع گفتگو بین برند ها و خریداران از دست دادند و تمرکز خود بر فیس بوک عوض کردند.

نویسندگان مستقل گزارش داده اند که کار بیشتری به عنوان "میکرو وبلاگ نویسان" در فیس بوک نسبت به نوشتن مقالات و وبلاگ های تکراری انجام داده اند.

زمانی که فیسبوک شروع به غلبه بر فضای سایبری کرد، وبلاگ نویسی به سرعت کاهش یافت. اما 2018 احتمالا سالی خواهد بود که وبلاگ نویسی در نوسان است. چون اول از همه،  مردم در حال حاضر از فیس بوک خارج می شوند و تمایل کمتری دارند.

سهام فیس بوک در اوایل سال جاری 4.5 درصد کاهش یافت و Zuckerberg3.3 میلیارد خالص را از دست داد. یک مقاله از "USA Today" گزارش می دهد که امسال 2 میلیون نفر زیر 25 سال فیسبوک را ترک میکنند.

چرا؟ نظرسنجی های مختلف نشان می دهد که مردم از دیدن سیاست های ناخوشایند فیسبوک خسته شده اند، بعضی میگویند که تبلیغات زیادی وجود دارد. در هر صورت، مردم می خواهند کنترل بیشتری بر اطلاعاتی که می بینند داشته باشند. آنها نمی خواهند مجبور به نگاه کردن به چیزی باشند که غیرقابل قبول است. وبلاگ ها این کار را انجام نمی دهند.

 

وبلاگ نویسی در سال 2018

وبلاگ نویسی تاج و تخت خود را در جهان همزمان با رشد اقتصادی تسریع می کند و دلایل متعددی برای این امر وجود دارد. روش های بازاریابی ورودی (هر چند که برای بیش از یک دهه وجود داشته است) موضوع داغ در بازاریابی دیجیتال است و برندهای بیشتری در حال تحقیق در مورد مزایای آن هستند.

این رویکرد بازاریابی متکی به محتوای وبلاگی است که سفارشی طراحی شده تا افراد را در مراحل مختلف خرید برای تکمیل آن سوق دهد.

رفتار مصرف کننده نیز تغییر کرده است. روزهایی که جستجوگرها رتبه صفحات فرودی که مردم را به فروش هدایت می کند، تعیین می کردند گذشته است. با پیشرفت کاربر پسند بودن وبسایت ها در جستجوی صوتی تلفن همراه و جستجوی دستگاه هوشمند در خانه، افراد قادر به انجام تحقیقات در همان لحظه هستند.

این به این معنی است که آنها نیاز به دلایل قانع کننده ای برای خرید خود دارند. اگر به درستی انجام شود، یک استراتژی وبلاگ برنده محتوای مناسب و اطلاعات کافی برای خرید با اطمینان ارائه می دهد.

 


 

به اشتراک بگذارید