وب سایت را با مجموعه کاملی از ابزارها بررسی کنید

بررسی یک وب سایت برای اطمینان از اینکه آیا عملکرد خوبی دارد ، جزء ضروری طراحی وب و اجرای یک کسب و کار آنلاین است. با این حال ، اگر شما وب سایتتان را در نظر بگیرید ، متوجه خواهید شد که نیاز به استفاده از طیف وسیعی از ابزارها و خدمات از یک سطح مقطع از تامین کنندگان مختلف دارید. با این حال ، ابزارهایی وجود دارند که تحلیل جامعی از وب سایت شما را در یک مکان مناسب فراهم می کنند.

 

 

 

از دیدگاه بازاریابی یک وب سایت را بررسی کنید

برای بررسی چگونگی عملکرد وب سایت از نظر بازاریابی ، باید از بازاریاب گریدر از ابزارهای HubSpot استفاده کنید. با استفاده از بازاریاب گریدر می توانید اطلاعات زیادی در مورد چگونگی عملکرد سایت خود بدست آورید و همچنین به شما دستورالعمل های دقیقی درباره آنچه باید برای بهبود امتیاز خود انجام دهید ، داده می شود. علاوه بر تست بازاریابی وب سایت تان ، هنوز چیزهای دیگری هم وجود دارد که باید چک کنید تا مطمئن شوید که وب سایت تان خوب کار می کند. این موارد شامل طول مدت زمان بارگزاری ، قابلیت سرور و این که ترافیک سایت شما به سرعت در حال افزایش است ، می باشند.

 

مجموعه ای از ابزار برای چک کردن یک وب سایت

مجموعه عالی از ابزارهایی که تمام این عملکردها را انجام می دهد و بسیاری موارد دیگر را می توان در Stat My Web یافت. این سایت دارای طیف گسترده ای از تست است که می تواند به صورت جداگانه انجام شود. با تایپ نام دامنه خود در بالای صفحه می توانید یک تست آزمایش را برای بررسی سایت خود اجرا کنید. درست است که می توانید ابزارهای موجود در Stat My Web را در بعضی از مکان های آشنا ، مانند Alexa پیدا کنید ، اما این برتری در این است که در اینجا ، همه آنها در یک صفحه موجود هستند و یک گزارش ساده تهیه می کنند. به عبارت دیگر ، Stat My Web راحتی و آسایش شما را فراهم می کند. ندانستن جزئیات ارائه شده در مکان هایی مانند Stat My Web یا Marketing Grader بدان معنی است که شما سعی می کنید کسب و کار آنلاین خود را در تاریکی و بی خبری اجرا کنید. داشتن داده های تجزیه و تحلیل از چیزی مانند Google Analytics فقط نیمی از تصویر را به شما می دهد. شما باید وب سایت را با تعداد دیگری از فاکتورهایی که تحت پوشش نرم افزار آنالیز نیستند نیز بررسی کنید. استفاده از Stat My Web و بازاریابی گریدر به این معنی است که اطلاعات بیشتری خواهید داشت تا بتوانید حضور آنلاین خود را با کارآیی بیشتری تقویت کنید. و یک چیز دیگر: شما می توانید از این ابزارها نه تنها برای کمک به مشاغل شخصی خود بلکه برای چک کردن وب سایت رقیب استفاده کنید ...!

 

به اشتراک بگذارید