نکات کلیدی انتخاب نام دامین

شما می خواهید کسب و کار آنلاین خود را شروع کنید و نیاز دارید نام دامنه خود را انتخاب کنید؟ آیا اکنون در انتخاب نام دامنه سایت خود مانده اید و هیچ ایده ای در مورد چگونگی انتخاب کردن آن ندارید؟

 

 

 

 

 

 

قبل از انتخاب نام دامنه ، نکات مفید زیر را که می خواهم با شما به اشتراک بگذارم در نظر بگیرید:

نکته شماره 1 - نام دامنه شما باید به راحتی به خاطر سپرده شود ، به راحتی هجی شود ، به راحتی تلفظ شود ، کوتاه و جذاب باشد.

نکته شماره 2 - توجه داشته باشید که نام دامنه شما ممکن است روی استراتژی بهینه سازی موتور جستجو تأثیر بگذارد و این بر رتبه وب سایت شما در موتور جستجو تأثیر می گذارد.

نکته شماره 3 - شما می توانید نام دامنه خود را بر اساس نام ، نام تجاری محصول ، نام شرکت خود یا بر اساس هدف یا موضوع وب سایت خود انتخاب کنید.

نکته شماره 4 - اگر نام دامنه ای که می خواهید خریداری کنید دیگر در دسترس نیست ، می توانید پیشوندی (به عنوان مثال نکات ، کلید ، اسرار ، بالا ، داغ ، سریع و غیره) یا پسوند (اطلاعات ، مشاوره ، راهنمای ، ابزار و غیره) به نام دامنه اضافه کنید. به عنوان مثال ، می توانید یک پیشوند به دامنه خود اضافه کنید:

"http://www.makemoneytipsonline.com"

"http://www.makemoneyonlineinfo.com".

نکته شماره 5 - توصیه می شود از hyphen / dashes در نام دامنه خود استفاده نکنید. وقتی شخصی در تلاش است نام دامنه شما را بفهمد ، این ممکن است باعث سردرگمی او شود. به عنوان مثال ، آیا باید آنها را در مرورگر خود "-" یا "_" قرار دهند؟

انتخاب نام دامنه از بین این همه نام دشوار است. امیدوارم نکات فوق به شما در انتخاب یک نام دامنه منحصر به فرد کمک کند. اکنون می توانید به راحتی یک نام دامنه را برای کسب و کار آنلاین خود انتخاب کنید و آن را از جمعیت دامین ها متمایز کنید.

به اشتراک بگذارید