نحوه محاسبه دستمزد ساعتی واقعیتان روش سوم: محاسبه نرخ واقعی دستمزد ساعتی شما

همانطور که در بخش های قبلی مقالات توضیح دادیم: دستمزد ساعتی واقعی، هزینه های کاری را که باعث افزایش یا کاهش درآمد سالانه شما در کسب و کار می باشد، در نظر می گیرد. نه تنها شناخت دستمزد ساعتی واقعی شما از لحاظ بودجه بندی زمان و پول شما مفید است، بلکه یک ابزار عالی برای مقایسه پیشنهادهای شغلی آینده است. در حقیقت برای هر کارگر، حتی دو شغل با نرخ پایه سالانه مشابه به طور قابل ملاحظه ای نرخ واقعی دستمزد ساعتی می توانند به دلیل رفت و آمد فردی کارکنان، مراقبت از کودکان و سایر هزینه ها متفاوت باشد.

در این مقاله به توضیح روش سوم میپردازیم:

 

1- با درآمد واقعی خود شروع کنید

درآمد واقعی شما درآمد سالانه شما منهای مالیات و هزینه های مربوط به کار است. اگر درآمد سالانه شما 62000 دلار بود، مالیات 15،500 دلار بود و کل هزینه مربوط به کار 10،000 دلار بود، درآمد واقعی شما 36،500 دلار است.

 

2- درآمد واقعی خود را به مجموع ساعتهای صرف شده برای کار تقسیم کنید

این مجموع تمام ساعات کاری، اضافه کاری، کار در خانه و رفت و آمد به کار است.  مثلا ممکن است که مجموعا 3000 ساعت در سال باشد.

• اگر درآمد واقعی خود (36،500 دلار) را به مجموع ساعتهای صرف شده برای وظایف مرتبط با کار (3000) تقسیم کنید، 12.16 دلار خواهید داشت. این دستمزد ساعتی واقعی شماست.

 

3- حقوق و دستمزد ساعتی واقعی خود را با دستمزد پرداختی خود مقایسه کنید

اگر درآمد سالانه شما 60،320 دلار است و شما 40 ساعت در هفته کار می کنید، دستمزد پرداخت شده شما 29 دلار در هر ساعت خواهد بود. این مبلغی است که  فیش پرداختی شما می گوید. هنگامی که مالیات، هزینه های مربوط به کار و تمام وقت اضافی که در سفر و در خانه کار میکنید را حساب کنید می بینید که دستمزد ساعتی واقعی شما به طور قابل توجهی کمتر است.

• دستمزد ساعتی پایین تر به این معنی است که همه چیز برای شما نسبتا گرانتر هستند، و این می تواند به شما کمک کند هزینه های خود را تنظیم کنید. شما ممکن است کمتر تمایل به صرف 100 دلار داشته باشید زمانی که متوجه شوید این  برابر با تقریبا 10 ساعت کار است نه 3 یا  4 ساعت.

شما همچنین می توانید از این رقم برای مقایسه مشاغل بالقوه استفاده کنید. شغل جدید ممکن است دستمزد بالاتر بر روی کاغذ داشته باشد، اما هنگامی که چیزهایی مانند زمان رفت و آمد و فاصله، ساعات مورد نیاز کار در خانه را حساب کنید ممکن است کار با دستمزد بالاتر روی کاغذ در واقع دارای دستمزد ساعتی واقعی کمتر از شغل فعلی شما باشد. این می تواند به شما در تصمیم گیری مالی بهتر کمک کند.

 

بخش اول مقاله را در این قسمت بخوانید

بخش دوم مقاله را در این قسمت بخوانید

بخش سوم مقاله را در این قسمت بخوانید

 

 

به اشتراک بگذارید