نحوه محاسبه دستمزد ساعتی واقعیتان روش اول: تعیین هزینه های سالانه کار

دستمزد ساعتی واقعی، هزینه های کاری را که باعث افزایش یا کاهش درآمد سالانه شما در کسب و کار می باشد، در نظر می گیرد. نه تنها شناخت دستمزد ساعتی واقعی شما از لحاظ بودجه بندی زمان و پول شما مفید است، بلکه یک ابزار عالی برای مقایسه پیشنهادهای شغلی آینده است.

در حقیقت برای هر کارگر، حتی دو شغل با نرخ پایه سالانه مشابه به طور قابل ملاحظه ای نرخ واقعی دستمزد ساعتی می توانند به دلیل رفت و آمد فردی کارکنان، مراقبت از کودکان و سایر هزینه ها متفاوت باشد.

 

 

1- دستمزد ساعتی واقعی خود را محاسبه کنید

اکثر مردم با دستمزد ساعتی خود آشنا هستند، اما احتمالش هست که دستمزد ساعتی شما کمتر باشد. در تعیین دستمزد ساعتی واقعی شما تمام هزینه های مربوط به انجام کار شما را از درآمد شما کسر می شود و نتیجه را به ساعتهای کاری تقسیم می شود.

• به عنوان مثال، شما ممکن است سالانه 30،000 دلار کسب درآمد کنید، اما زمانی که مالیات، هزینه های رفت و آمد به کار، هزینه های غذا در محل کار و هزینه های لباس را کم میکنید، حقوق و دستمزد کمتری را به دست می آورید و ممکن است برای مثال 20،000 دلار درآمد داشته باشید. هنگامی که این تعداد را به تعداد ساعت هایی که برای وظایف مربوط به کار صرف می کنید (به عنوان مثال از خانه کار می کنید)، دستمزد ساعتی واقعی خود را بدست میاورید. این ممکن است کمتر از دستمزد ساعتی باشد که در چک پرداخت خود مشاهده می کنید.

• وقتی دستمزد ساعتی واقعی خود را می دانید، می تواند به شما در مورد چگونگی صرف هزینه های شما کمک کند. به عنوان مثال، شما ممکن است 20 دلار در هر ساعت بگیرید، اما دستمزد ساعتی واقعی شما ممکن است 10 دلار باشد. این به این معنی است که وقتی غذای 20 دلاری می خورید ، در واقع حقوق دو ساعت کار شماست نه یک ساعت.

 

2- درآمد کل سالانه خود را محاسبه کنید

برای محاسبه دستمزد واقعی ساعتی، ابتدا باید درآمد کل سالانه خود را محاسبه کنید چون درآمد سالانه شما نقطه شروعی است که از آن می توانید هزینه ها، زمان و سایر هزینه هایی را که درآمد ساعتی شما را در بر می گیرد را کم کنید.

• اگر شما یک کارمند با حقوق ثابت هستید، درآمد سالانه شما به راحتی قابل محاسبه است.

• اگر شما بر اساس نرخ دستمزد ساعتی کار می کنید، باید میزان حقوق و دستمزد ساعتی خود را ضربدر تعداد کل ساعت هایی که می خواهید در سال آینده کار کنید.

• اگر شما یک کارمند ساعتی هستید، باید اطمینان حاصل کنید که تمام اضافه کاری پرداخت شده یا سایر پرداخت های دریافت شده برای کار را در نظر میگیرید.

• به عنوان مثال، اگر شما 30 دلار در ساعت میگیرید و هفته ای 40 ساعت کار کنید، درآمد سالانه شما 62،400 دلار است (یا 40 ساعت در هفته X 52 هفته در سال X دلار 30 در ساعت).

• در نظر داشته باشید که به طور متوسط ​​فردی که تمام وقت کار می کند، حدود 49 ساعت در هفته کار می کند.

 

3- مقدار کل سود  و مزایای سالانه اشتغال را محاسبه کنید

مزایای کارکنان به درآمد واقعی سالیانه شما افزوده می شود، زیرا کالاها یا خدماتی هستند که از آن بدون پرداخت هزینه بهره مند می شوید.

• آیا کارفرمای شما بیمه درمانی، بیمه عمر، دندانپزشکی و یا عضویت در باشگاه با تخفیف ارائه می دهد؟

• آیا شغل شما  برایتان رایانه یا تلفن همراه رایگان فراهم می کند؟ در غیر این صورت چقدر هزینه صرف این موارد میکردید؟

آیا کارفرمای شما مزایای بازنشستگی ارائه می دهد؟

• این مقادیر را به درآمد سالانه خود اضافه کنید.

 

4- هزینه های مالیات بر درآمد سالانه خود را تعیین کنید

مالیات بر درآمد فدرال، ایالتی و محلی به میزان قابل توجهی از درآمد شما کم میکند. مقدار کل مالیات های پرداخت شده هر سال را با ضرب درآمد سالانه خود را در درصد  مالیات مربوطه محاسبه کنید. یا به پرونده های درآمد خود از سال قبل نگاه کنید تا بتوانید برآوردی از هزینه مالیات بر درآمد پیش بینی شده خود را بدست آورید.

• از این فرمول برای تعیین درصد درآمد ناخالص مالیاتی هر سال استفاده کنید:

 نرخ مالیات پیش بینی شده = 1 - (درآمد خالص / درآمد ناخالص). نتایج را در100 ضرب کنید تا درصد درآمدتان که صرف مالیات میشود را پیدا کنید. مثلا:

1 - $ 46،500 / $ 62،000 = 25

25 x 100 = 25%، به این معنی که شما با نرخ 25٪ از درآمد ناخالص خود مالیات می پردازید.

• اگر نرخ مالیات شما 25٪ و درآمد سالانه شما 62،000 $ باشد، درآمد شما پس از کسر مالیات 46،500 دلار خواهید داشت.

 

 

 

به اشتراک بگذارید