نحوه ایجاد دکمه های فراخوان به عمل با ترغیب به کلیک بر روی آنها

دکمه فراخوان به عمل سایت شما اگر فریاد نزند "بر روی من کلیک کنید" فایده ای ندارد. وب سایت ها مملو از دکمه شده اند و رقبا همین دکمه های فراخوان به عمل را که شما دارید ، دارند. وقتی می خواهید فاصله تان را با آن ها افزایش دهید ، هدف اصلی شما ایجاد دکمه ای باشد که افراد بخواهند روی آن کلیک کنند. شما ممکن است هنگام طراحی و قرار دادن دکمه های سایت خود به تکنیک های تبلیغات سنتی تکیه کنید ، اما زمان آن رسیده است که متفاوت فکر کنید.

 

 

ایجاد فضای اعتماد

کلیک بر روی دکمه فراخوان به عمل در وب سایتی که نمی توانید به آن اعتماد کنید همانند خطر پذیرفتن آب نبات از یک غریبه است. اگر کاربرانتان نتوانند به روشنی تشخیص دهند که شما چه کسی هستید ، نسبت به دادن اطلاعات شخصی خود به شما تردید می کنند. برای بازدید کنندگان نشان دهید که افراد واقعی در پشت وب سایت وجود دارند ، یک صفحه تماس جامع ایجاد کنید که شامل آدرس پستی شما باشد. حتما مهر و موم های امنیتی و اطلاعات رمزگذاری خود را در مکانی که بسیار قابل مشاهده هستند ، مانند پاورقی صفحه ، قرار دهید.

 

استفاده از موارد جذاب شدن دکمه

بیشتر افراد به راحتی می توانند تشخیص دهند که یک مستطیل رنگی با متن روی آن دکمه ای است که قصد دارند روی آن کلیک کنید. استفاده از ترفندهای ظریف طراحی سایت می تواند به شما کمک کند دکمه تعاملی تر به نظر برسد و از بعضی جهات ، کلیک کردن کمی جالب تر باشد. استفاده از یک سایه قطره ظریف در اطراف دکمه شما باعث می شود تا آن را به عنوان یک عنصر سه بعدی در صفحه صاف خود ظاهر کنید. اینگونه برجسته می شود و نگاه بینندگان شما را بهتر از یک دکمه مسطح جلب می کند.

 

رنگ خود را عاقلانه انتخاب کنید

شما می خواهید افراد به دکمه توجه کنند و به همین دلیل ممکن است در انتخاب یک طرح رنگ پررنگ و جسورانه دچار تردید شوید. قرمزها و پرتقالی ها مطمئنا از صفحه انتخاب خارج می شوند ، اما یک احساس تهاجمی ایجاد می کنند. رنگ های بسیار گرم اغلب احساس عصبانیت را القا می کنند یا حالت اضطرار و اورژانس ایجاد می کنند. کاربران شما قبل از کلیک بر روی دکمه باید احساس الهام و اعتماد به نفس کنند. این همان احساساتی است که شما می خواهید به واسطه آن ، آنها را با وب سایت خود مرتبط کنید. پس از طرح های رنگی که فضایی ارعاب آور ایجاد می کنند ، دور شوید.

 

استفاده از جمله بندی موثر

متن دکمه باید به کاربران بگوید که چه کاری می خواهید انجام دهند ، اما انتخاب زبان زورگویی می تواند خسته کننده و نا امید کننده به نظر برسد. "اکنون فروشگاه ساز بخرید" یا "بپیوندید!" مانند یک اصطلاح غیرعادی نفرت آمیز برای مصرف کننده است. با انتخاب یک عبارت ساده تر ، مانند "ببینید چگونه می توانیم فروشگاه ساز بخریم" یا "آن را بررسی کنیم" ، کاربران احساس می کنند قدرت انتخاب دارند که تصمیم خود را بگیرند نه اینکه مجبور شوند عملی که شما می خواهید را به اجبار انجام دهند. این تصمیم اتفاقی و بیشتر عادی است  و کمتر زورگویی است که بخواهد فشار زیادی روی کاربر بگذارد. آنها احساس خوبی خواهند کرد و می دانند که از روی اراده خودشان ، کلیک کردند.

 

تضمین بدهید

مردم می خواهند بدانند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. در صورت عدم وجود ضمانت ، آیا ارزش دارد که زمان و پول خود را به خطر بیندازند و بعد از آن درخواست و ارائه اطلاعات شخصی ، تضمین عمل وجود دارد یا ریسک کرده اند؟ اگر آنها از آنچه دریافت می کنند ناراضی هستند ، پس چه اتفاقی می افتد؟ همیشه دکمه فراخوان به عمل را با اطلاعات مربوط به ضمانت خود همراه کنید. آرامش ذهن می تواند در تبدیل بازدید کنندگان به مشتری آنلاین مسیری طولانی طی کند. صفحه ای را تهیه کنید که ضمانت شما را توصیف کند و در هر جایی که دکمه فراخوان به عمل شما نشان داده شود ، به آن لینک دهید. در آخر ، مطمئن شوید که دکمه فراخوان به عمل در هر مکان مرتبط نمایش داده می شود. کاربران نمی خواهند در اطراف جستجو کنند تا بفهمند که قرار است چگونه درخواست را تکمیل کنند. آنها را مجبور نکنید که دنبال آن بگردند. به آنها نشان دهید که مایلید در وقت آن ها صرفه جویی کنید و برای آن ها کار انجام دهید.

 

به اشتراک بگذارید