نحوه استخدام در کسب و کارهای کوچک

به عنوان یک صاحب فروشگاه اینترنتی به دنبال بهترین و درخشان ترین کارکنان هستید ، اما چگونه شما با کسب و کارهای بزرگ رقابت میکنید؟ در اینجا چند نکته وجود دارد که به کسب و کارتان در زمینه استخدام ، نکته های رقابتی را آموزش می دهد.

 

 

 

 

شناخت و شناسایی افراد

 برای نمایشگاه های حرفه ای در منطقه خود ثبت نام کنید. با دفترهای محلی کاریابی یا مرکز نیروی کار تماس بگیرید. بسیاری از دفاتر ، حداقل یکبار در ماه ، نمایشگاه های حرفه ای دارند. به کالج ها و دانشگاه های محلی سر بزنید. برخی از نمایشگاه های حرفه ای کالج ها رایگان هستند ، اما شما به احتمال زیاد باید هزینه ای برای استخدام در نمایشگاه های دانشگاه پرداخت کنید.

 

منابع استخدامی ثابتی

 چندین وبسایت آنلاین شغل یابی وجود دارد. بعضی ها هزینه ای دارند در حالی که بسیاری از آنها رایگانند شما می توانید از سیستم های شبکه های اجتماعی ، از جمله بسیاری از سایت های حرفه ای آنلاین برای استخدام استفاده کنید. اینها به طور خاص به یک شهر / کشور یا یک حرفه اختصاص دارد.

 

داشتن سیستم ردیابی متقاضی ها

 همانطور که رزومه ها و یا تقاضاهای کار شروع می شود ، شما نیاز به یک مکان برای ذخیره و جستجو در تمام اطلاعات دارید. این شروع سورس اطلاعاتی متقاضیان شما است. شما میتوانید یک سیستم ردیابی متقاضی (ATS) خرید یا ایجاد کنید. هنگامی که شروع به کار میکنید ، ممکن است گزینه ای با هزینه کمتر ، مانند ساخت یک صفحه گسترده اکسل مفید باشد. بسته به تعداد کارکنانی که قصد دارید استخدام کنید ، ممکن است بخواهید چند نقل قول را از برخی از ارائه دهندگان بزرگ هم داشته باشید.

 

داشتن منابعی از نامزدهای واجد شرایط

اکنون زمان آن است که شما بتوانید منبع خود را توسعه دهید. به احتمال زیاد شبکه های خود را برای فروشگاه آنلاین هدایت می کنید، بنابراین به برخی از این منبع های مشابه دسترسی پیدا کنید و به آنها اطلاع دهید که استخدام میکنید. مراکز حرفه ای کالج و دانشگاه نیز مکان های عالی برای ارتباط با دانش آموزان کنونی و فارغ التحصیلان اخیر هستند. مراحل قانونی در استخدام ، مصاحبه بسیار مهم است. اگر شما زمینه ای در منابع انسانی ندارید ، ممکن است بخواهید با یک مشاور منابع انسانی یا یک وکیل کار کنید تا اطمینان حاصل کنید که سیاست ها و روش های شما به درستی ایجاد شده است. این به شما چارچوبی برای آینده هم خواهد داد.

کسب و کارهای کوچک دارای مزیت مشخصی هستند زیرا اغلب ساختار آنها ساده تر است. این بدان معنی است که سطوح کمتری از مدیریت فروشگاه اینترنتی وجود دارد و کارکنان می توانند تاثیر بیشتری بر شرکت داشته باشند. متقاضیان می خواهند بدانند که به یک شرکت که به آنها محیط کاری جذاب ارائه می دهد درخواست می کنند. استفاده از این نکات به کسب و کار شما کمک خواهد کرد که مزیت استخدام رقابتی را به دست آورید!

 

به اشتراک بگذارید