نامه سرگشاده به نسل جدید seo بخش دوم

سئو 20 و اندی سال سن دارد. می تونی باور کنی؟ استدلال در مورد زمان شروع این عمل و همچنین زمان اختراع این اصطلاح وجود دارد ، از جمله تلاش برای ثبت اختراع ناموفق از سال 2007. اما اکثر فعالان قدیمی باعث ایجاد SEO در حدود 1995 می شوند.

 

 

 

 

SEO رابطه ای است

مشکل اساسی نحوه جستجو همیشه این است که ما از زبان استفاده می کنیم و زبان ، به تعبیر ، ناقص و مبهم است. همانطور که چهار چوب وب سایت را پشت سر می گذاریم و تلاش می کنیم پیوندهای اساسی بین چیزها یا "اشخاص" را درک و ایجاد کنیم ، عجله بیشتر برای طرح و مفهوم ، بیشتر احساس می شود. این که آیا ما باید خودمان را برچسب گذاری کنیم یا موتورهای جستجو فقط در کشف روابط پیشرفته تر شوند ، مهم نیست. ما باید پیش بینی کنیم که در آینده چگونه جستجو انجام خواهد شد. این چیز جدیدی نیست ، اما اگر من بشنوم یک نفر دیگر به Hummingbird به عنوان یک به روزرسانی الگوریتم یا یک مجازات اشاره می کند ... مهم می شود. Hummingbird یک تغییر اساسی در نحوه ساخت بانک اطلاعاتی Google است. به روشی که الگوریتم اطلاعات را پردازش می کند. این بزرگترین تغییر در Google از زمان معرفی صفحه Rank است. برای بهینه سازی در Hummingbird ، بسیار مهم است که این موضوع را درک کنید. به هر حال ، به همین دلیل است که پست مهمان از بین نرفته است ، لیست های فهرست بندی پذیرفته نیستند و پیوندهای متقابل لزوما بد نیستند. زیاده روی در هر یک از این موارد بد است و انجام آنها به منظور دستیابی به لینک بد است. اما برای اینکه مردم و موتورهای جستجو بدانند که در کجای جهان قرار دارید ، به برخی از این نشانه های رابطه ای نیاز دارند. هر یک از این موارد را بیش از حد انجام دهید با جریمه الگوریتم Google روبرو خواهید شد. به این فکر کنید که چه چیزی به کسب و کار آنلاین شما کمک خواهد کرد و به جای آن این کار را انجام دهید. اگر فرصتی دارید که در یک نشریه تبلیغات کنید که مورد توجه واقع شود ، تعلیل نکنید ، این کار را انجام دهید! اگر شغلی دارید که مکان در آن مهم است ، آن را در صفحات زرد آنلاین قرار دهید!

 

SEO ناامید کننده است

شما باید در مقابل موتورهای جستجو هشیار باشید. اگر آنها به شما می گویند nofollow ، این کار را انجام دهید. اگر آنها یک نشانگر طرحواره جدید برای استفاده به شما دادند ، از آن استفاده کنید. اگر به شما گفتند که روی سرتان بایستید ، از آنها بپرسید که چه مدت بایستم. ، موتورهای جستجوگر بر سئو حاکم هستند و مهم نیست که شما آن را می پسندید یا نه. ما آزاد هستیم که توصیه های آنها را نادیده بگیریم ، روبات های آنها را مسدود کنیم یا مجازات ها و جریمه های آنها را نادیده بگیریم. اما این مثل بچه ای در زمین بازی است که شما با او بازی خوبی نمی کنید. او فقط توپ خود را می گیرد و به خانه می رود. Google به شما احتیاج ندارد. بنابراین به راحتی از آنچه گوگل می خواهد سؤال کنید ، انتقاد کنید یا حتی از آن ناراحت شوید. اما به هر حال این کار را انجام دهید.

 

SEO همکاری است

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که SEO های جدید مرتکب می شوند ، گرفتن چیزهایی با ارزش واقعی است. دکتر پیت یک نامه سرگشاده و شگفت انگیز را به سئویی ها نوشت و در آن به این حقوق اشاره کرده است (سوال . آزمایش. ساختن. از بین بردن). فقط به دلیل شخصی که به او احترام می گذارید ، نشانگر عنوان شما باید حداکثر 67 نویسه باشد تا حداکثر پتانسیل کلیک از طریق آن را دریافت کنید ، این به این معنی نیست که مشتریان شما با سایت همراه باشند. اما مراقب باشید که همیشه به دام نتایج آزمایش نیفتید. شما وظیفه خود را نسبت به مشتریان آنلاین تان در ارائه نتایج ، و نه فقط نتایج آزمایشات ، بر عهده دارید. بنابراین به جای اینکه همیشه تست کنید ، با SEO ها همکاری کنید. یکی از بهترین موارد در مورد SEO این است که همه ما در رسانه های اجتماعی هستیم. بنابراین پیش بروید ، در توییتر از کسی نظرخواهی کنید ، یک سوال تصادفی را از طریق Facebook ارسال کنید. در هر ساعت از شبانه روز مشتریان را پیدا خواهید کرد که خوشحال هستند که با شما صحبت می کنند و از شما خرید میکنند. این بسیار شگفت انگیز است و به این دلیل اتفاق می افتد که کارهای زیادی برای دور زدن وجود دارد. ما مجبور به رقابت نیستیم.

 

SEO جامع است

SEO ترکیب کاملی از خلاقیت و نوشتن ، فناوری و داده کاوی ، تجزیه و تحلیل و پیاده سازی است. این آلفا و امگا ، یین و یانگ است. یک SEO عالی فقط نوشتن برچسب ها نیست. او داده هایی در مورد رفتار کاربر ، کیفیت تبدیل و حاشیه های محصول می خواهد. یک سئوی قوی از یادگیری تاکتیک های کلاه سیاه چشم پوشی نخواهد کرد. او آنها را می کاود تا آنها و نحوه کارشان را درک کند. یک سئو اخلاقی از استفاده از آنها برای کمک به شناسایی و نابودی آنها خودداری خواهد کرد. اما درست همانطور که به یکدیگر احتیاج داریم ، به SEO نیز احتیاج داریم. SEO ما را به سمت (موتورهای جستجو) سوق می دهد تا نتیجه جستجو بهتر باشد. همه ما بخشی از یک بازاریابی زیبا هستیم و یکدیگر را متعادل می کنیم.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید