نامه سرگشاده به نسل جدید seo بخش اول

سئو 20 و اندی سال سن دارد. می تونی باور کنی؟ استدلال در مورد زمان شروع این عمل و همچنین زمان اختراع این اصطلاح وجود دارد ، از جمله تلاش برای ثبت اختراع ناموفق از سال 2007. اما اکثر فعالان قدیمی باعث ایجاد SEO در حدود 1995 می شوند.

 

 

 

 

 

بنابراین ، پس از گذشت 20 و اندی سال ، چه چیزی را باید برای آن نشان دهیم؟ SEO در بعضی جنبه ها رشد کرده است؛ اکنون این یک بخش در بودجه اکثر شرکت های Fortune 500 است. من از سال 2000 در سئو هستم و سپاسگزارم که اکنون که به مردم می گویم چه کاری انجام می دهم ، می توانم فقط از اصطلاحات "SEO" یا "بازاریاب اینترنتی" استفاده کنم و نیازی به اعتماد به نفس قدیمی خود ندارم. "من با کامپیوتر کار می کنم. می توانم توضیح بیشتری بدهم ، اما به نمودارها احتیاج دارم". این جمله در گذشته خنده دار بود... اما اکنون در هر گردهمایی خاص ، به احتمال زیاد شخصی را پیدا می کنم که بگوید "SEO؟ اوه ، ما به دنبال یک شرکت جدید هستیم. کارت دارید؟" اگر با افرادی کار کرده اید که توسط گوگل جریمه شده اند ، می توانید با دیدن دست سنگین Google در کارشان ، دلسرد شوید. از این گذشته ، اکثر این شرکت ها به راحتی تاکتیک هایی را که چندین سال پیش اعمال کرده بودند ، دنبال کردند و اکنون در معرض خطر آن هستند. بسیاری از مشاغل اینترنتی کوچک ، به سادگی نمی توانند سایت خود را ببندند و در عین حال قادر به رقابت نیستند و کسب و کارهای بزرگتر غالبا در می یابند که بدون داشتن یک نام شناخته شده یا یک آژانس بزرگ و قابل احترام در پشت سر ، دستیابی به مشروعیت در این صنعت دشوار است. در شهر SEO اما انجمن های Google Plus به دنبال رهبران جدید هستند. رهبران قدیمی چندین سال است که این کار را انجام می دهند و خسته شده اند ، رهبران جدید آماده هستند تا چیز جدیدی را امتحان کنند.زمان آن رسیده است که نسل بعدی SEO قدم بردارند و همه چیز را از آن خود کنند.

 

SEO بازاریابی است

نکته جالب در مورد SEO این است که هرچه چیزهای بیشتری تغییر کنند ، بیشتر آن ها همچنان بدون تغییر باقی می مانند. تغییر تاکتیک ها ، مجازات ها و جریمه ها را افزایش می دهد و blackhat ها باهوش تر می شوند. اما ، سئو هنوز هم اساسا فقط بازاریابی است. بازاریابی در مورد شگفت انگیز بودن است. در پایان روز ، مطمئن شوید که شما در حال ساخت ، ایجاد و فروش چیزهای عالی هستید. مردم را خوشحال کنید یا به آنها در حل مشکلات خود کمک کنید. زندگی آنها را کمی ساده تر کنید. اینترنت یک طرح سریع ثروتمند شدن نیست. این کشتی در سال 2000 هنگام ترکیدن حباب dot-com به عقب برگشت. شما باید یک محصول فروش آنلاین یا خدمات قانونی داشته باشید که به صورت آنلاین نیز به خوبی پشتیبانی شود. من نمی گویم شما باید یک فعالیت فیزیکی سنگین راه اندازی کنید ، اما شرکت شما باید افراد واقعی در پشت آن داشته باشد تا موفق شود.

 

SEO Relevance

فراتر از به دست آوردن تعداد مشخصی بازدیدکننده یا نسبت پیوندها یا استفاده از کلمات کلیدی در بازه زمانی مشخص ، سایت شما باید برای دستیابی به موقعیت مناسب با موتورهای جستجو مرتبط باشد و برای قرار گرفتن در 10 رتبه برتر ، چیزی بیشتر از "مرتبط بودن" وجود دارد. تقریبا برای هر عبارت جستجوگر رقابت زیادی وجود دارد ، بنابراین باید به نوعی برجسته باشید. خواه وفاداری و عشق مشتری ، خواه کیفیت برتر محصول ، خواه تبلیغات گوگل یا چیزی واقعا نوآورانه. اطمینان حاصل کنید که سایت شما فقط قابل خواندن بر روی تلفن همراه نیست بلکه هماهنگ با موبایل است. بیشتر تلاش کنید تا تجربه ای دلپذیر از فعالیت های ایمیل ، کوپن تخفیف ، خدمات مشتری ارائه دهید. برای سئو چیزی بهتر از یک دسته مشتری خوشحال وجود ندارد.

 

SEO استراتژیک است

شما باید در مورد آینده فکر کنید. چیزهایی مانند Google Glass و iWatch فقط آغاز هستند. ما قبلا شما را فراتر از موتورهای جستجوگر و به سمت بهینه سازی تجربه در سایت های فیس بوک ، پینترست و موارد دیگر سوق داده ایم. به زودی ، ما فراتر از مرزهای محدود وب سایت ها نیز خواهیم رفت. SEO یک سری از تاکتیک ها یا سیستمی نیست که بتوانید با آن بازی کنید. اگر به داده ها وارد شوید ، الگوریتم ها ، حق ثبت اختراعات و به روزرسانی های Google سرگرم کننده است. اما اگر این کار را فقط برای مهندسی معکوس الگوریتم انجام می دهید ، شکست خواهید خورد. با دقت نگاه کنید که چگونه محصول یا خدمات شما متناسب با کاربران تان است. چگونه می توانید از فناوری جدید در کسب و کار آنلاین خود یا مشتریان تان بهره ببرید؟ با ایجاد این مهارت ها و دانش ، اکنون شما برتری بیشتری نسبت به قدیمی ها دارید ، زیرا آموزش چگونگی "فکر کردن به بعد چهارم" دشوار است.

 

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید