مزایای استفاده از سرور اختصاصی برای وب سایت هایی با ترافیک بالا

وب سایت ها در این عصر و روز بسیار مهم شده ند و آن هم عمدتا بدلیل افزایش تجارات الکترونیک میباشد. اگر شما بخواهید یک فروشگاه آنلاین مناسب را راه اندازی کنید شما به احتمال زیاد بیش از هر چیز نیاز به آنچه که گفته می شود سرور اختصاصی خواهید داشت.

اکثر کسب و کارهای مبتنی بر وب از سرور میزبانی مشترک و برخی از انها حتی هم نمی دانند که از این نوع هاست برای میزبانی وب سایت خود استفاده می کنند. این بدین معناست که شما با اجرای وب سایت خود بر یک سرور اختصاص داده شده می توانید یک مزیت رقابت که صاحبان کسب و کار کوچک و بزرگ تنها می توانند آن را بدست آورند را داشته باشید.
تعداد اجزای مختلفی برای یک صفحه وب وجود دارد و صفحه اول تنها بخشی است که مشتری آن را خواهد دید. پشت آن شما تعداد زیادی از ایتم های مختلف را دارید که همه انها باید بدرستی مدیریت شوند. این موارد اول البته خود وب سرور بقیه اجزا موجود در صفحه وب و فرم کاربر که توسط اسکریپت کنترل شده است میباشد.
بهره وری از این اسکریپت ها و کنترل های متصل شده به انها توسط خود ماشین تعیین می شود و اگر شما وب سایت خود را بر روی یک سرور به اشتراک گذاشته شده اجرا کرده اید مطمئنا شما نمی توانید از جعبه مدیریت کامل استفاده کنید. اگر با این حال شما وب سایت خود را بر روی یک سرور اختصاصی و یا سرور مجازی اختصاصی به اجرا گذاشته باشید شما ممکن است به سطح بالاتری دسترسی داشته باشید و قادر به استفاده سیستم در شیوه ای که مناسب بازدید کنندگان شما باشد هستید.
علاوه بر آن هاستینگ سرور اختصاصی به شما اجازه ذخیره فایل های بزرگ را در پوشه های مختلف در سرتاسر هارد دیسک را می دهد. اگر شما یک توسعه دهنده نرم افزار و یا یک توزیع کننده باشید شما می توانید فایل های خود را بروی هارد دیسک سرور ذخیره کنید که شما می توانید به کاربر خود اجازه دانلود در سرعتی که شما تعیین می کنید را بدهید. در باره موضوع سرعت شما به طور معمول قادر به انتخاب ارائه دهنده سرویس و خدمات که می خواهید برای هاستینگ سرور اختصاصی خود استفاده کنید خواهید بود.
این بدین معناست که بسیاری از ارائه دهندگان در واقع به شما این امکان انتخاب ارائه دهنده سرویس از جمله AT&T, Verizon و یا هر تعداد دیگر از ارائه دهنده را خواهند داد. و جعبه شما یک لاین اختصاصی خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود فقط شما و مشتریان شما به آن دسترسی داشته باشند.
قبل از اینکه شما هر نوع از پکیج های هاستینگ سرور اختصاصی را انتخاب کنید شما باید نگاهی به ارائه دهنده های مختلف به منظور تعیین این که کدام یک برای شما از نظر قیمت و عملکرد مناسب تر است بیاندازید.

 

به اشتراک بگذارید