مراحل مقدماتی برای شروع کسب و کار

هنگامی که تصمیم گرفته اید فروشگاه آنلاین خود را شروع کنید ، باید اول کشف کنید که از کجا شروع کنید. گام های بسیاری برای موفقیت در شروع کسب و کار وجود دارد و هنگامی که شما در حال تلاش برای کشف کردن آنچه که برای اولین بار انجام می دهید ، می تواند گیج کننده باشد. در اینجا یک راهنما برای کمک به شروع کار شما آورده ایم.

 

 

 

ایده کسب و کار را ارزیابی کنید

هر ایده ای برای یک کسب و کار در واقع یک ایده خوب است. ممکن است فکر کنید که ایده شما بسیار تک است و چیزی مانند آن در بازار وجود ندارد اما گاهی اوقات این واقعیت که پیش از این چیزی شبیه به ایده شما نبوده ، ممکن است یک نشانه هشدار دهنده باشد که بازاری برای ایده شما وجود ندارد. قبل از عجله در راه اندازی فروشگاه اینترنتی ، باید ایده را ارزیابی کنید تا اطمینان حاصل شود که بازار کافی برای مشتریانی که قصد خرید محصول یا خدمات شما را دارند ، وجود دارد. این کار تحقیقات بازار نامیده می شود و راه های مختلفی برای انجام آن وجود دارد ، از قبیل استخدام یک شرکت تحقیقاتی بازار برای تست ایده های شما در بازار. اگر بودجه ای برای استخدام ندارید ، تحقیق خود را انجام دهید.

دقیقا مشخص کنید که کدام مشتری هدف شماست ؛ آنها کجا زندگی می کنند ، چند ساله هستند ، چه مقدار پولی در یک هفته برای خدمات یا محصولات مشابه صرف می کنند؟ هرچه بیشتر در مورد مشتریانتان بدانید ، کارآیی تلاشهای بازاریابی برای فروش شما بهتر است. مشخص کنید که چه کسانی بزرگترین رقبای شما هستند و چه چیزی کسب و کار شما را هم منحصر به فرد خواهد کرد. کار بر روی یک طرح برای شرکت شما ، به طوری که این طرح نیاز به دانستن اینکه چه تعداد فروش باید انجام دهید تا شکست نخورید و بعد از چه مقدار سودآوری دارید . این تحقیق به شما کمک خواهد کرد بفهمید آیا ایده شما امکان پذیر است یا خیر.

 

شرکای خود را با دقت بررسی کنید

اگر با مشارکت دیگران شروع به کار کنید ، مطمئن شوید که سرمایه گذاران خود را با دقت انتخاب کرده اید. شما می خواهید افرادی را انتخاب کنید که می توانید با آنها کار کنید و مهارت های خود را تکمیل کنید. به عنوان مثال ، اگر در خدمات مشتری عالی هستید ، اما در مورد کار اداری غافلگیر می شوید - کسی را پیدا کنید که در کارها سازمان یافته باشد و در هنگام تمرکز شما بر خدمات رسانی به مشتری ، دقت بیشتری برای رسیدگی به کارهای اداری پیدا کند. هیچ کس نمی تواند در همه چیز خوب باشد کلید انتخاب شرکا در یک فروشگاه  ، انتخاب افرادی است که هر کدام یک مهارت متفاوت برای افزایش توانایی شما برای موفقیت دارند.

 

یک ساختار تجاری انتخاب کنید

هنگامی که ایده شما مرحله تحقیق را طی کردید و تصمیم گرفته اید که از کدام سرمایه گذاران استفاده کنید ، می توانید تصمیم بگیرید چه نوع طرح سازمانی کسب و کار برای شرکت شما بهتر است. اگر به یک مغازه نیازی ندارید و از یک دفتر در خانه شروع می کنید ، ممکن است بتوانید به عنوان یک مالک تنها شروع کنید. اگر نمیخواهید تحت نام خودتان باشد و تنها آن را اداره کنید ، می توانید با اداره دولتی مناسب (بسته به جایی که در آن زندگی میکنید) کار کنید. اگر شرکایی دارید ، باید سایر اشکال ساختارهای تجاری مانند مشارکت ، شرکت های مسئولیت محدود یا سهامی عام و خاص را در نظر بگیرید. اگر نیاز به کمک به انتخاب ساختار مناسب کسب و کار آنلاین دارید ، صحبت با مشاوری برای کارآفرینان داشته باشید.

 

مجوز کسب و کار را دریافت کنید

مجوز کسب و کار اینترنتی شما بستگی به نوع کار شما و جایی که شما زندگی می کنید دارد. اکثر شهرها نیازمند مجوز ثبت نام هستند تا به طور قانونی خدمات بهداشت و ایمنی و یا مالیاتی آغاز شود. وبسایت دولتی خود را برای کسب اطلاعات در مورد نیازهای فروشگاه اینترنتی بررسی کنید یا با اداره کار برای کمک در مورد مقررات محلی تماس بگیرید.

به اشتراک بگذارید