لینک گرفتن از ویکی پدیا

با سایت ویکی پدیا آشنا هستید. برزگ ترین دانشنامه آزاد دنیا که هر کسی می تواند صفحات آن را ویرایش کند. نکته مهم در مورد سایت ویکی پدیا این است که Domain Authority این سایت ۱۰۰ هست و صفحات آن از اعتبار بالایی برخوردار هستند و از همه مهمتر در نتایج گوگل رتبه خوبی دارند.
کاری که ما باید انجام بدهیم این است که یا صفحه را ویرایش کنیم و لینک خودمان را به صورت منبع قرار بدهیم و یا صفحات جدید را در آن بسازیم و لینک خودمان را در آن قرار بدهیم.
در برنامه امروز می خواهم شما را راهنمایی بکنم که چطور این کار را انجام بدهید.

نکته مهم: لینک های ویکی پدیا به صوررت No-follow هستند.

اما نگران این موضوع نباشید در اعتبار شما تاثیر گذارند.
اولین کاری که باید انجام بدید این هست که در گوگل ویکی پدیا فارسی را جستجو کنیم و وارد سایت ویکی شویم.

لینک گرفتن از ویکی پدیا

حالا روی عضویت کلیک می کنیم. بعد از این که مراحل عضویت را تکمیل کردیم.
باید بر روی نوشتن همکار کلیک کنید.

لینک گرفتن از ویکی پدیا

 

 

 

 

لینک گرفتن از ویکی پدیا


همانطور که مشاهده می کنید این جا یک راهنمای کامل وجود دارد که به طور کامل به شما آموزش می دهد که چطور بتوانید یک صفحه را پیدا کنید و کار ویرایش آن را آغاز کنید.

لینک گرفتن از ویکی پدیا

در مورد ویکی پدیا باید یک نکته مهم را بگویم، در زمانی که می خواهید ویرایش جدید را انجام بدید در مراحل اول کاری لینک خودتان را در منبع قرار ندهید و از همه مهمتر تلاش نکنید که مدام از لینک سایت خودتان به صورت منبع استفاده کنید، چون ممکن هست آدرس سایت شما در لیست سیاه قرار بگیرد و دیگر نتوانید آدرس سایت خودتان را به صورت منبع معرفی کنید.
کاری که باید انجام بدهیم بدین مراحل هست:
در بخش جستجو عبارتی که به زمینه کاری ما مربوط هست را جستجو می کنیم. و اگر اساس کنیم که مطلبی داخل سایت ما هست که بخواهیم به عنوان منبع استفاده کنیم آن را طبق قوانین ویکی پدیا ویرایش می کنیم و لینک خودمان را به عنوان منبع قرار می دهیم.
پیشنهاد می کنم که حد اقل ۲۰ مطلب را ویرایش کنید و لینک خودتان را قرار ندهید تا ویرایشگر های ویکی پدیا به شما اعتماد بکنند سپس می توانید لینک خودتان و مشتریانتان را قرار دهید.

لینک گرفتن از ویکی پدیا

اما یک نکته مهم دیگر در مورد لینک گرفتن از ویکی پدیا. اگر دز گوگل عبارت Site:Wikipedia.org marketing + “dead link” را تایپ کنیم. صفحاتی را وی کی پدیا برای شما نمایش می دهد که منبع آن صفحه دیگر وجود ندارد. و ما می توانیم از این فرصت استفاده کنیم اطلاعات ان منبع را در سایت خودمان قرار دهم و لینک خودمان را در آن قرار دهیم.

 

 

لینک گرفتن از ویکی پدیا 
 


امیدوارم از همین تکنیک ساده استفاده کنید و نتایج بزرگ آن را در اعتبار سایت خودتان ببینید.

 

به اشتراک بگذارید