فیلتر کردن وب سایت ها و مجلات مالی بخش دوم

همانطور که قبلا بیان شد:

به عنوان یک صاحب کسب و کار یا سرمایه گذار کوچک ، بسیاری از ما از طریق بی نظمی روزانه اطلاعات مالی ناشی می شود که باعث می شود ما تصمیم های خود را مورد سوال قرار دهیم و فرصت های ناچیز تحقیق را دنبال کنیم. وب سایت های مالی مانند یاهو (YAHOO(Finance به طور مداوم با سرفصل های هشدار دهنده ترس و مجلات مانند Forbes و فورچون به جریان بی نهایت سهام داغ و ایده ها و خلاقیت های کسب و کار را انتخاب می کنند. چگونه می توانید از اطلاعات موجود در این دریا از مقالات جدا شوید؟ آیا شما باید از بازارها مانند یک هویچ پیروی کنید ، یا باید به نفس کشیدن و اعتماد به ایده ها و روان خود دست یابید؟ گاندی سالها تلاش کرد که هیچکس روزنامه ای را به او نشان ندهد ، زیرا که صلح داخلی او را مختل می کند. امروزه اکثر ما کاملا مخالف هستیم ، تجربه های شدید و بی رحمانه ای از هیجان و اضطراب ناشی از این وب سایت ها و مجلات را تجربه می کنیم.

 

انتخاب مجله های مالی

انتخاب مجله چاپی مناسب به بسیاری از قوانین مشابه برای وب سایت ها بستگی دارد. با این حال ، با توجه به ماهیت هر دو هفته یا ماهانه مجلات ، به احتمال زیاد به نظر می رسد پیشرفت های بسیار جدید و یا مقالات فروش کوتاه در رسانه های چاپی ناشی از ترس است. در عوض ، با توجه به افت رسانه های چاپی و تلاش های آن برای سودآوری ، بخش هایی از آگهی های گمراه کننده را که به عنوان مقالات مخفی شده اند ، پیدا خواهید کرد و محتوای اصلی واقعی بین تبلیغات آنلاین را پیدا خواهید کرد.

با وجود این ، هنوز هم برخی از مزایای خواندن مجلات مالی سنتی وجود دارد:

• مقالات بیشتر طول می کشد و تمایل دارند که از کیفیت بالاتری برخوردار باشند و قابل خواندن تر از آنهایی هستند که از منابع دیگر بازیافت می شوند.

• موضوعات بیشتر آموزشی هستند و برای مبتدیان در سرمایه گذاری شخصی مناسب هستند.

• مضامین ، دیدگاه وسیعتری از چشم انداز اجتماعی و اقتصادی را ارائه می دهند ، با مقالات طولانی تر که اغلب به فرهنگ و جامعه و همچنین اقتصاد اختصاص دارد.

• یک سیاست کنترل کیفیت دقیق وجود دارد که اطلاعات غلط را برای شما فیلتر می کند ، بنابراین به عنوان یک خواننده می توانید اطمینان حاصل کنید که مقاله مجله قبل از انتشار به درستی ویرایش شده و بررسی شده است.

• در یک دنیای مالی که تحت تاثیر اختلال کمبود توجه قرار دارد ، چیزی که در مجله دیده می شود همان چیزی است که شما دریافت می کنید.

• در مقایسه با یک وب سایت مالی ، زمانی که یک مجله در حال خواندن یک مجله هستید ، به خرید یک سهام با حساب معاملاتی آنلاین خود می اندیشید.

 

با این وجود در تکیه بر مجلات چاپی برای اطلاعات مالی، معایبی وجود دارد. اگر یک روز یا یک معامله گر نوسان هستید ، داستانهای تاریخی در مجلات بسیار اهمیت دارند. اگر شما یک سرمایه گذار متوسط و بلند مدت هستید ، با این حال ، می توانید بینش های جهانی و داخلی را از مقالات مجله پیگیری کنید ، که تمایل دارند بسیار طولانی تر و دقیق تر از همتایان آنلاین خود باشند. در اینجا برخی از مواردی که باید در هنگام خواندن مراقب باشند ، وجود دارد:

• بخش های بزرگی از مجلات تمایل به حمایت از تبلیغات ، هوشمندانه به عنوان مقالات واقعی پوشیده شده است.

• تعداد زيادي از آگهي ها و بسياري از طرح هاي سريع.

بازارهای آنلاین مالی به سرعت در حال حرکت هستند ، و بسیاری از آنچه که شما می خوانید ممکن است قبلا منسوخ شده باشد.

مجلات معتبر شامل مالی ، پول هوشمند ، مالی شخصی چپلینگر و اکونومیست هستند. بسیاری از آزمایشات رایگان را قبل از ثبت نام ارائه می دهند ، بنابراین همه آنها را اندازه گیری کنید تا ببینید برای کدام یک از نیازهای شخصی شما مناسب است.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید