عملیات ساخت لینک چیست بخش چهارم

عملیات برای ایجاد پیوند ، فرایند پر تلاشی است برای افزایش لینک به وب سایت شما که معمولا با نوعی هدف کلی همراه است. برای به دست آوردن این پیوندها از دارایی های متعلق به وب سایت استفاده می کند که می تواند شامل محتوا و اخبار و محصولات و خدمات باشد.

 

 

 

 

تماس با ما

حال ما باید شروع کنیم به مردم درباره محتوای عالی یا تبلیغ خود بگوییم. شما باید از اهداف سطح بالای خود شروع کنید زیرا نه تنها در صورت پاسخگویی خوب می توانید نتیجه خوبی کسب کنید ، بلکه می توانید بعدا در هنگام مراجعه به وب سایت های کوچکتر از آنها به عنوان اثبات اجتماعی استفاده کنید. اگر وب سایت های کوچکتر مشاهده کنند که یک مخاطب تأثیرگذار مطالب را دوست داشته و آن را به اشتراک گذاشته است ، وقتی با آنها تماس می گیرید ، بیشتر پذیرای شما خواهند بود.

 

شما با یک شخص واقعی تماس می گیرید

هیچ دستگاهی در پشت فروشگاه آنلاین یا وب سایتی که با آن ارتباط برقرار کرده اید وجود ندارد که انتخاب کند پاسخی به شما بدهد یا نه. این یک شخص واقعی است که اگر دارای یک وبلاگ محبوب باشد ، احتمالا ایمیل های گسترده ای دریافت می کنید. آنها یک فرد واقعی هستند و آنها سزاوارند کمی از وقت خود را برای آن ها بگذارید تا به آنها بفهمانید که شما فقط یک برنامه ایمیل الکترونیکی خودکار نیستید. ما درمورد چند روش خاص صحبت خواهیم کرد اما فعلا به یاد داشته باشید که با یک شخص واقعی تماس می گیرید. از خود بپرسید که اگر در زندگی واقعی با آنها ملاقات کردید چگونه با این شخص صحبت خواهید کرد. شما می توانید با آنها گفتگوی واقعی داشته باشید. همچنین ، فکر نمی کنم یک وبلاگ نویس تنها صبح از خواب بیدار شود با این فکر ، "امروز با چه کسی باید پیوند برقرار کنم؟" آنها هرگز برنامه ای برای پیوند با شما نداشتند. آنها کارهای دیگری دارند که احتمالا بر آنچه شما باید به آنها پیشنهاد دهید اولویت دارد. به همین دلیل ، نباید تصور کنید که یک وبلاگ نویس به شما چیزی بدهکار است. این وظیفه شماست که به آنها بگویید که چرا لیاقت وقت ، توجه و کمک آنها را دارید. اگر ایده تماس با یک شخص واقعی و گفتن در مورد مطالب ، شما را کمی عصبی می کند ، پس بررسی کنید و مطمئن شوید که محتوای شما به همان اندازه که فکر می کنید قابل اشتراک و با ارزش است. اگرچه اعتماد به نفس بیش از حد می تواند یک اشتباه باشد اما باید در ایده خود به اندازه کافی اعتماد به نفس داشته باشید تا باور کنید که افراد واقعی به خوبی نسبت به آن واکنش نشان خواهند داد. اگر کسی را در خیابان انتخاب کنید و به او نشان دهید که چه کارهایی کرده اید ، آیا واکنش خوبی نشان می دهد؟ اگر اینگونه نباشد ، احتمالا کارهای بیشتری باید انجام دهید تا قبل از شروع کار ایمیل ، دستیابی به آن انجام شود.

 

چگونه می توانید پیام خود را تهیه کنید

به یاد داشته باشید که وبلاگ نویسانی که با آنها ارتباط برقرار می کنید احتمالا افراد بسیار شلوغی هستند ، حتی اگر وبلاگ های محبوب را پیگیری می کنند. پیام شما باید به اندازه کافی دقیق باشد تا توضیح دهد که چرا باید از آن استقبال کنند ، در حالی که به اندازه کافی کوتاه باشند تا همه چیز را بخوانند و با بی حوصلگی پیام را حذف نکنند. در اینجا نکاتی وجود دارد که می توانید در تهیه پیام خود در نظر داشته باشید:

به آنها بگویید که چرا باید به شما اهمیت دهند

به آنها بگویید چه اقدامی را می خواهید انجام دهند

نشان دهید که شما واقعی هستید و spammer نیستید

 

به آنها بگویید که چرا باید به شما اهمیت دهند

اگر در مرحله ساخت لینک خود هستید ، باید به نوشتن ادامه دهید. اگر در مرحله کار روی یک قطعه محتوا هستید ، درست در ابتدای تولید آن باید پاسخ این سؤال را مشخص کنید "چرا کسی باید به این موضوع اهمیت دهد تا به آن لینک دهد؟" طعمه های ما را از قبل به یاد دارید:

اخبار

خنده دار

بحث برانگیز

تجزیه و تحلیل داده ها

رقابت

طعمه اگو

فرم بلند و مفصل با جزئیات

آیا محتوای شما در این موارد جا دارد؟ اگر اینطور نیست ، آیا چیز منحصر به فرد دیگری در مورد محتوا وجود دارد که باعث شود کسی به آن توجه کند؟ وبلاگ نویسی که با وی ارتباط برقرار می کنید احتمالا در حوزه کاری شما فعال است و درمورد موضوع محتوای شما چیزهای زیادی را می داند ، بنابراین به پست های اخیر وبلاگ او نگاهی بیندازید و در صورت امکان این موارد را با دلایلی که فکر می کنید باید به آنها توجه کنید ، مرور کنید. به عنوان نمونه ، اگر با یک وبلاگ نویسی که طرفدار فیلم سینمایی است تماس می گیرید ، ممکن است اخیرا درباره فیلمی که دوست دارد وبلاگ نویسی می کند. اگر محتوای شما شامل فیلم است و شامل فیلمی است که او در مورد آن بلاگ نویسی می کند ، آن را ذکر کنید! این نه تنها به وی می گوید که چرا باید به محتوای شما اهمیت دهد ، بلکه نشان می دهد شما وقت خود را صرف خواندن وبلاگ ایشان کرده اید ، نه اینکه فقط به او یک ایمیل دلخواه ارسال کنید.

 

به آنها بگویید چه اقدامی را می خواهید انجام دهند

بسیاری از ایمیل های ارتباطی پیرامون موضوع آنچه فرستنده واقعا می خواهد ، هستند. ممکن است برخی از ترس وبلاگ نویسی که ایمیل را به عنوان هرزنامه پاک می کند ، جرات نکنند کلمات "پیوند" یا "SEO" را ذکر کنند. با این وجود ، ما باید در واقع راهی پیدا کنیم که وبلاگ نویس بتواند اقدامی را که می خواهیم انجام دهد. بعضی اوقات ، ممکن است این عمل فقط یک پیوند ساده نباشد. این می تواند شامل تعدادی از موارد باشد ، از جمله:

• محتوای خود را در شبکه های اجتماعی مانند Twitter  ، Facebook یا Google+ به اشتراک بگذارید

• در صورت اینفوگرافیک یا ویجت ، محتوای خود را درج کنید

• پذیرش پست مهمان از شما ، مربوط به مطالب شما و پیوند دادن به آن

• وبلاگ نویس یک نظر درباره مطالب شما می نویسد و پیوند به آن می دهد

اینها فقط چند نمونه است ، اما می توانید ببینید که سطوح مختلفی از اقدامات وجود دارد و موانع برای هر یک از آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، اینکه چگونه وبلاگ نویس برای نوشتن مطالب سرمقاله خود درمورد موضوع و پیوند دادن به محتوای شما وقت می گذارد سؤال بزرگی است. در مقابل ، به سادگی اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی حداکثر چند دقیقه طول خواهد کشید. شما باید هنگام تهیه پیام خود این امر را در نظر بگیرید و توجه داشته باشید که هرچه از یک وبلاگ نویس بیشتر سؤال کنید ، محتوای شما قانع کننده تر و جالب تر خواهد بود. اقدامات فوق نیز منحصر به فرد نیستند. ممکن است اگر یک وبلاگ نویس تاثیرگذار به شما پیوند دهد و پیوندی با شبکه اجتماعی آنها داشته باشد ، ممکن است نتایج بسیار خوبی را تجربه کنید. در عین حال ، اگر می توانید یک پاسخ کمی منفی نیز بگیرید ، از یک تاکتیک ظریف استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر اولین کاری که می خواهید وبلاگ نویس انجام دهد این باشد که یک مقاله در سایتش بنویسید و او موافقت نکند ، اما از کاری که انجام داده اید خوشش می آید ، می توانید به جای آن پیگیری کنید و از او بخواهید توییت کنید. اگر شما با وبلاگ نویس تاثیرگذاری تماس می گیرید که خیلی ها پس از گفتن نه از آن ناامید می شوند ، این کار مفیدی است. روش دیگر این سناریو می تواند این باشد که شما می توانید برای آنها پست مهمان بنویسید. اگر آنها مطالب را دوست دارند اما وقت کافی برای نوشتن درباره آن ندارند ، این یک راه حل خوب است. به طور معمول ، می خواهید این نوع پیگیری ها را برای وب سایت های بسیار قوی ذخیره کنید ، زیرا این امر به زمان و منابع اضافی شما نیاز دارد تا به وقوع بپیوندد.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش سوم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش پنجم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش ششم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش هفتم مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید