عملیات ساخت لینک چیست بخش هفتم

عملیات برای ایجاد پیوند ، فرایند پر تلاشی است برای افزایش لینک به وب سایت شما که معمولا با نوعی هدف کلی همراه است. برای به دست آوردن این پیوندها از دارایی های متعلق به وب سایت استفاده می کند که می تواند شامل محتوا و اخبار و محصولات و خدمات باشد.

 

 

 

 

 

با توجه به موارد قبلی ، چیزی به سادگی این متن می تواند کار انجام دهد:

سلام جان ، من فقط می خواستم ایمیلی را که چند روز پیش ارسال کردم پیگیری کنم. خیلی خوب است که در صورت امکان نظر خود را عنوان کنید و ببینید آیا شما علاقه ای به اشتراک گذاری آن با خوانندگان وبلاگ خود دارید؟ من مشتاقانه منتظر شنیدن نظر شما هستم. با تشکر!(در اینجا می توانید ایمیل اصلی را درج کنید تا در صورت عدم یادآوری بتوانند به آن مراجعه کنند.)

خوب و کوتاه است ، آنچه شما به آن احتیاج دارید را می گوید و مودبانه است. من معمولا یک بار پیگیری می کنم. اگر باز هم پاسخی نگرفتم ، احتمالا برای این موقعیت خاص با آنها ارتباط برقرار خواهم کرد. اگر بیشتر پیگیری کنید ، ممکن است باعث آزارشان شوید و در واقع به ایجاد رابطه با آنها لطمه می زنید.

 

برخورد با پاسخهای منفی

ممکن است گاهی مواقع ، پاسخ منفی دریافت کنید. این طبیعی است و چیزی است که نباید نگران آن باشید. در حقیقت ، می تواند یک فرصت عالی برای تعامل با یک وبلاگ نویس و گرفتن بازخورد بیشتر از آنها باشد. در هنگام برخورد با پاسخ های منفی باید چند اصل به خاطر بسپارید.

 

همیشه پاسخ دهید؛ ایمیل را نادیده نگیرید

این خیلی وسوسه انگیز است که ایمیل را نادیده بگیرید و به بقیه ایمیل ها بپردازید ، به ویژه اگر احساس خود را در آن محتوا قرار داده اید که شخصی آن را دوست نداشته است. اما با نادیده گرفتن پاسخ به احتمال ایجاد روابط خوب با آن شخص آسیب می رسانید. آنها ممکن است کار فعلی شما را دوست نداشته باشند ، اما در مورد گام بعدی که انجام می دهید چه؟ آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این باشد که دور این پاسخ های منفی خط بکشید ، یعنی زمانی که آنها به دنبال دیدن کارهای بعدی شما نباشند.

 

تا حد امکان اطلاعات و بازخورد کسب کنید

هنگام پاسخگویی به شخصی ، سعی کنید درباره اینکه چرا آنها علاقه ای به پیوند با شما ندارند ، بازخورد دریافت کنید. اگر در حال تبلیغ یک بخش از محتوا هستید ، از آنها بخواهید نظر خود را در مورد اینکه چه چیزی باعث بهتر شدن محتوا می شود ، بدهند. آیا روش بهتری برای ارائه اطلاعات وجود دارد؟ آیا حقایق یا آماری اضافی وجود دارد که می تواند آن را با ارزش تر یا مؤثر جلوه دهد؟ بعضی اوقات ممکن است مشکل در خود محتوا نباشد. مثلا ، ممکن است بلاگر برای نوشتن یک پست وبلاگ و پیوند دادن به شما وقت نداشته باشد. در این حالت ، ممکن است بخواهید به وبلاگ نویس برای نوشتن پست كمك كنید تا نیازی به صرف وقت زیاد نباشد. در عین حال ، می توانید نظر فرد را در مورد آنچه در صنعت آن ها به شدت مورد نیاز است ، بپرسید. آیا آنها نیاز به چیزی می بینند که وقت برای ایجاد آن ندارند؟ اگر پیگیری کنید ، فرصت بسیار خوبی پیش می آید. به عنوان مثال ، شما ممکن است بتوانید به توافقی برسید که در آن با بلاگر مشارکت کنید تا بتوانید بخشی از مطالب را ایجاد کنید. شما کار را با محتوائی که می خواهید ایجاد شود انجام می دهید و از مخاطبین خود برای کمک به تبلیغ آن استفاده می کنید. با کمک هم ، یک چیز با ارزش برای صنعت ایجاد کرده اید. همچنین ، تصور کنید که در این پرسش و پاسخ ها ، از آنها ایده خوبی می گیرید. سپس آن محتوا را ایجاد می کنید ، دوباره به آنها ایمیل می دهید. احتمالا این بار بسیار مورد قبول واقع می شوید! حتی اگر بتوانید به نوعی در ایده خود اسمی از آن ها بیاورید بهتر است. این کار می تواند یک اشاره کوچک یا پیوندی به محتوای این مطالب که آنها را تأیید می کند ، باشد.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش سوم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش چهارم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش پنجم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش ششم مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید