عملیات ساخت لینک چیست بخش سوم

عملیات برای ایجاد پیوند ، فرایند پر تلاشی است برای افزایش لینک به وب سایت شما که معمولا با نوعی هدف کلی همراه است. برای به دست آوردن این پیوندها از دارایی های متعلق به وب سایت استفاده می کند که می تواند شامل محتوا و اخبار و محصولات و خدمات باشد.

 

 

 

 

یافتن جزئیات تماس

هنگامی که تصمیم گرفتید که این وبلاگ در معرض دید مخاطب مورد نظر شما باشد و به نظر مرتبط نیز است ، باید اطلاعات تماس را پیدا کنید. این کار معمولا ساده است ، اما در اینجا چند نکته وجود دارد که ممکن است کمی سرعت کار را افزایش دهد. ابتدا هدر و پاورقی را بررسی کنید. در بیشتر اوقات ، پیوند مربوط به صفحه تماس در هدر یا پاورقی یک وب سایت را پیدا خواهید کرد ، بنابراین ابتدا این مناطق را بررسی کنید. اگر نمی توانید آن را مشاهده کنید ، صفحه "تماس با ما" و بعد از آن "درباره ما" را امتحان کنید که اغلب جزئیات تماس را لیست می کند. می توانید ToutApp را برای Google Chrome نصب کنید. ToutApp یک افزونه کوچک Google Chrome است که به طور فعال سعی خواهد کرد آدرس ایمیل را در صفحه برای شما پیدا کند. وقتی یک مورد را پیدا کرد ، در نوار ابزار Chrome شما برجسته می شود و می توانید برای یافتن آدرس ایمیل روی آن کلیک کنید.

 

اولویت بندی اهداف پیوند

تا این مرحله ، شما احتمالا یک لیست بزرگ از اهداف پیوند دارید و باید آنها را در اولویت قرار دهید. آنها را دسته بندی کنید تا بتوانید پیام خود را با بیشترین کارآیی تنظیم کنید. چند روش برای اولویت بندی اهداف لینک برای دسترسی وجود دارد:

با استفاده از معیارهای دامنه ، به عنوان مثال ، PageRank ، Domain Authority

با تأثیر نفوذ وبلاگ نویسان ، یعنی تعداد دنبال کنندگان توییتر

با احتمال پیوند ، مثلا یک بلاگر کیک در مقابل یک وبلاگ نویس مواد غذایی عمومی

بیایید با جزئیات بیشتری به این موارد بپردازیم.

 

معیارهای دامنه

این معیارها می توانند ارزش اهداف پیوند را دقیقا اندازه گیری کنند و همچنین می توانند ارزش پیوندهای فردی را اندازه گیری کنند. دو معیار اصلی در دامین وجود دارد که می توانید هنگام فیلتر کردن و مرتب کردن اهداف پیوند خود از آنها استفاده کنید: PageRank و Domain Authority. مطمئنا می توانید معیارهای دامنه را برای هر وب سایت یک به یک جمع آوری کنید ، اما این کار به زمان بسیار بیشتری نیاز دارد. ابزارهایی در دسترس است که به شما امکان می دهد داده ها را به صورت عمده جمع کنید. با استفاده از اکسل و افزونه SEO Tools for Excel می توانید PageRank را بر طبق اهدافتان بدست آورید. همچنین می توانید Domain Authority  را با استفاده از افزونه MozBar یا پیوند API توسط SEOgadget وارد صفحه گسترده اکسل کنید. هنگامی که این معیارها را داشته باشید ، می توانید در اکسل یک مرتب سازی ساده از بالا به پایین انجام دهید و در صورت نیاز ، می توانید اهدافی را که معیارهای دامنه کافی ندارند حذف کنید. این امر به ویژه در موارد داشتن تعداد بسیار زیاد وب سایت که احساس می کنید وقت ندارید با همه آنها ارتباط برقرار کنید ، کمک می کند. من اگر یک لیست خیلی بزرگ داشته باشم ، طبق Domain Authority مرتبشان می کنم و این عالی است که از لیست های خیلی بزرگی خلاص شوم. این یک علم دقیق نیست ، زیرا یک وب سایت جدید که ممکن است بسیار خوب و مرتبط باشد ممکن است هنوز به اندازه کافی PageRank یا Domain Authority انباشته نکرده باشد. با این حال ، اگر لیست بزرگی از اهداف لینک بالقوه دارید ، باید در محدود کردن آن بی رحم  باشید ، به طوری که در نهایت مجموعه ای با کیفیت از وب سایت های باقی مانده داشته باشید.

 

تأثیر بلاگر

بخش مهمی از مراجعه هر چه بیشتر بازدید کنندگان به محتوای شما ، جذب افراد با نفوذ برای به اشتراک گذاشتن آن است. گرفتن تنها یک شخص با نفوذ برای به اشتراک گذاشتن مطالب شما می تواند به یک اثر بزرگ منجر شود ، زیرا تعداد زیادی از پیروان آنها نیز آن را به اشتراک می گذارند. بنابراین ، اگر یک وبلاگ نویس به نظر نمی رسد با یک حوزه و دامنه خاص ارتباط داشته باشد ، قبل از بررسی اینکه ببینید چقدر در شبکه های اجتماعی تأثیرگذار هستند، آنها را تخفیف ندهید. باز هم ، شما می توانید به سادگی به یک به یک پروفایل های اجتماعی آنها بروید تا دریابید که چه تعداد فالوور دارند به یاد داشته باشید که ما Followerwonk را برای جستجوی افراد بالقوه برای دستیابی به آنها پیشنهاد می کنیم. خوب ، Followerwonk همچنین به شما معیارهایی در مورد هر شخص می دهد ، مثلا چند نفر آن را دنبال می کنند و نمره تأثیر آنها چیست. اگر CSV را از Followerwonk بارگیری کنید ، ستونی را مشاهده خواهید کرد که شامل نمره تأثیرگذاری است. به سادگی با استفاده از این ستون مرتب سازی کنید تا ببینید کدام یک از افراد در شبکه اجتماعی تأثیرگذار هستند. اینها افرادی هستند که احتمالا می خواهید آنها را هدف قرار دهید زیرا توانایی به اشتراک گذاشتن مطالب شما را با تعداد زیادی از فالوورها دارند.

 

احتمال لینک شدن

اینجاست که تحقیقات شما به مرحله اجرا می رسد. همانطور که اهداف پیوند بالقوه را مرور می کنید ، باید سعی کنید میزان ارتباط آنها با محتوای خود را ارزیابی کنید. ابزاری وجود ندارد که بتواند این کار را برای شما انجام دهد و شما باید روش خود را برای تعریف این کار بیابید. یک راه ساده می تواند امتیاز دادن آنها در مقیاس 1-5 باشد که 1 به هیچ وجه به آن ربط ندارد و 5 به احتمال زیاد ربط دارند. سؤالاتی که هنگام نمره دادن به آنها باید از خود بپرسید عبارتند از:

آیا آنها قبلا محتوای خارجی را به اشتراک گذاشته اند؟

آیا مطالب آنها نسبت به مطالب من بالاتر است (یعنی یک وبلاگ نویس کیک باید بالاتر از یک وبلاگ نویس مواد غذایی عمومی باشد)؟

وبلاگ آنها فعال است؛ یعنی آیا آنها در یک ماه گذشته وبلاگ نویسی کرده اند؟

این سؤالات باید نشانگر این موضوع باشد که احتمالا آنها چگونه به شما پیوند می دهند. پس از جمع آوری تمام این اطلاعات ، باید آن را مرتب کنید تا لیستی از وبلاگ نویسان وجود داشته باشد که:

آیا ممکن است با شما ارتباط برقرار کنند

داشتن معیارهای دامنه بالا

followings  های اجتماعی خوب داشته باشند

این ها وب سایت هایی هستند که شما ابتدا باید با پیام هایی که بسیار سفارشی و متناسب با آنها است با آنها ارتباط برقرار کنید. نگاه دیگری به وب سایت آنها بیندازید و سعی کنید سرنخ هایی را انتخاب کنید که می تواند شما را راهنمایی کند که چه چیزی را در ایمیل خود درج کنید. این به پیام شما کمک می کند تا اصیل به نظر برسد و از عنوان ایمیل شخصی دیگری که شخصی سازی نشده است جلوگیری کنید.  این وب سایت ها همچنین توانایی "بذر" محتوای شما را دارند. این بدان معنی است که وب سایت های دیگر نیز از مطالب شما آگاه می شوند ، حتی ممکن است خودشان پیش قدم شوند و نیاز شما را برای ارائه هرگونه پیشنهاد تماس با آنها برطرف سازد. در این مرحله ، شما باید یک لیست خوب از وب سایت های با کیفیت داشته باشید که به احتمال زیاد به مطالبی که ایجاد کرده اید یا تبلیغاتی که در حال اجرا هستید علاقه مند باشند. شما اطلاعات تماس آنها را دارید و اولویت بندی کرده اید که مهمترین آنها کدام است. اکنون زمان آن رسیده است که با آنها تماس برقرار کنید.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش چهارم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش پنجم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش ششم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش هفتم مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید