عملیات ساخت لینک چیست بخش دوم

عملیات برای ایجاد پیوند ، فرایند پر تلاشی است برای افزایش لینک به وب سایت شما که معمولا با نوعی هدف کلی همراه است. برای به دست آوردن این پیوندها از دارایی های متعلق به وب سایت استفاده می کند که می تواند شامل محتوا و اخبار و محصولات و خدمات باشد.

 

 

 

 

 

یک تمرین ساده که می توانید در اینجا انجام دهید این است که به فید فیس بوک خود بروید و ببینید چه پیوندهایی را به اشتراک می گذارد. توجه داشته باشید که هر پیوند چه خصوصیاتی دارد و سعی کنید الگوهایی پیدا کنید. احتمال دارد که بعضی از پیوندهای به اشتراک گذاشته شده در فیس بوک شوخی باشد ، زیرا بسیاری از افراد از این بستر برای کارهای شخصی استفاده می کنند و ممکن است در آنجا موارد جدی تری به جز اخبار بزرگ یا موضوعات بحث برانگیز به اشتراک نگذارند. اکنون بروید و به فید توییتر خود نگاهی بیندازید ، توجه کنید که انواع و اقسام پیوندها در آنجا به اشتراک گذاشته می شود. ممکن است متوجه شوید که محتوای آموزنده با فرم های طولانی ، بیشتر در فیس بوک به نسبت توییتر به اشتراک گذاشته می شود.

 

مخاطبان مورد نظر خود را برای پیوندها مشخص کنید

هنگامی که هدف خود را مشخص کردید ، کشف این که چه کسی در مخاطب هدف شما قرار می گیرد ، کار سختی نیست. به طور کلی نیاز دارید موضوعاتی را که مربوط به مطالب شما در وب سایت است را انتخاب کنید. بیایید یک مثال بزنیم. تصور کنید که شما یک قطعه محتوا با عنوان راهنمای قطعی برای پخت کیک را در کنار هم قرار داده اید. شما این محتوا را تولید می کنید زیرا یک نانوایی محلی دارید که کیک و بسیاری چیزهای دوست داشتنی دیگر به فروش می رساند. چه کسی به این راهنما علاقه مند است؟ وبلاگ نویسان مواد غذایی! وبلاگ نویسان والدین: آنها ممکن است بخواهند به بچه های خود بیاموزند که چگونه کیک درست کنند و راهنمای شما به آنها نشان می دهد که چگونه این کار را انجام دهند. وب سایت های دستور العمل: زیرا راهنمای شما دستور العمل های بسیار خوبی برای انواع مختلف کیک خواهد داشت. وب سایت های مهمانی: هیچ مهمانی بدون یک بشقاب کیک کامل نیست. فقط با یک یا دو دقیقه فکر کردن ، ما به راحتی چهار نوع وب سایت ارائه داده ایم که ممکن است به راهنمای کیک ما علاقه مند باشند. اکنون می توانیم با تحقیق بیشتر در مورد این موارد شروع کنیم تا بهتر بدانیم که آیا شانسی برای گرفتن پیوند از آنها داریم یا نه.

 

تکنیک های یافتن اهداف لینک

در این بخش چند تکنیک ساده را شرح می دهم که می توانید از آنها استفاده کنید تا ایده خود را در مورد "وبلاگ نویسان مواد غذایی" به یک لیست کامل از وب سایت هایی که می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید تبدیل کنید.

 

لیست وبلاگ نویسان را در گوگل پیدا کنید

تاکنون ساده ترین مکان برای شروع جستجو ، Google بوده است: این جستجوی تنها لیست های بسیار خوبی را برای من به وجود آورد. مزیت بزرگ استفاده از این تکنیک این است که شخص دیگری قبلا این کار سخت را برای شما انجام داده است. پس از یافتن لیستی مانند این ، می توانید به سرعت و با استفاده از ابزاری مانند Scraper که یک افزونه Google Chrome است ، تمام آدرسهای اینترنتی را از صفحه بگیرید. شما به سادگی بر روی یکی از URL ها کلیک راست کرده و روی "Scrape مشابه:" کلیک می کنید. سپس می توانید لیست را در Google Docs یا صفحه اکسل خود کپی کنید. از اینجا ، می توانید تمام URL ها را در ابزاری مانند بازکن URL کپی و جایگذاری کنید ، که تمام URL ها را با یک کلیک برای شما باز می کند. بعد می توانید همه آنها را مرور کنید ، دریابید که آیا آنها به محتوای شما مربوط هستند یا خیر ، اگر جزئیات آن را دارید ، اطلاعات تماس آنها را پیدا کنید.

 

وبلاگ نویسان را در توییتر پیدا کنید

Followerwonk ابزاری خارق العاده است که می توانید برای این منظور از آن استفاده کنید. این امکان را به شما می دهد تا انواع مختلفی از مطالب جالب را با حساب توییتر خود انجام دهید ، اما ویژگی مورد نظر ما به شما امکان می دهد بیوگرافی توییتر را جستجو کنید. ما می خواهیم "بلاگ کیک" را در آن جستجو کنیم تا ببینیم آیا می توانیم در توییتر کسی را پیدا کنیم که "بلاگ کیک" را ذکر کرده است: می توانید گزینه های بیشتری مانند تعداد دنبال کنندگان و موقعیت مکانی را انتخاب کنید ، اما در حال حاضر ما می خواهیم جستجوی کاملا گسترده ای انجام دهیم. این جستجو باعث می شود چند نفری در توییتر پیدا شوند. سپس می توانید این نتایج را در یک صفحه اکسل بارگیری کنید که مرتب سازی آنها آسانتر می شود. همچنین می توانیم ببینیم که آیا آنها وب سایت دارند یا نه. در نهایت می توانیم چند وب سایت بی نظیر را پیدا می کنیم: برای چند دقیقه کار نتیجه بدی نیست! این موارد همچنین به مطالب ما بسیار ربط دارند ، بنابراین می دانیم که شانس خوبی برای ایجاد لینک یا حداقل در نظر گرفتن بازخورد خوب از وبلاگ نویس داریم.

 

جستجوی پیشرفته

چندین روش برای جستجوی Google وجود دارد که برای ما آشکار نیستند. ما عادت کرده ایم که رشته های کلمات کلیدی را جستجو کنیم و بدین ترتیب 99٪ از کاربران Google نیز جستجو می کنند. اما ، مجموعه ای از ابزارهای جستجو در دسترس ما است که می تواند نتایج ما را به نسبت آنچه نیاز داریم ، بسیار متمرکز تر و خاص تر کند. برای ایجاد پیوند ، می توانیم فروشگاه های آنلاین یا وب سایت هایی را فیلتر کنیم که ممکن است برای ما مفید نباشد و وقت خود را صرف جستجوی وب سایت های مفید موجود کنیم. در اینجا چند نمونه با استفاده از جستجوهای پیشرفته مختلف آورده شده است: به "inurl: منابع" توجه کنید. این به Google می گوید فقط نتیجه هایی را که کلمه "منابع" را در URL نشان می دهد نشان دهد. در اینجا مثالی از یک نتیجه که Google به ما می دهد: "http://cupcake-underground.blogspot.com/p/res աղբյուր.html" این یک لینک بالقوه خوب است ، زیرا منبعی است که می تواند راهنمای پخت کیک شما را در اختیار بازدید کنندگانش قرار دهد. بنابراین با صاحب این وبلاگ تماس بگیرید و بخواهید که راهنمای شما را به عنوان منبع فهرست کنند ، او می تواند به شما پیوند دهد. بیایید به مثال دیگری نگاه کنیم: ما دو جستجوی پیشرفته را در اینجا ترکیب کرده ایم. ابتدا از اصلاحگر "intitle: منابع" استفاده کردیم ، که به گوگل می گوید فقط نتایجی را که کلمه "منابع" در عنوان صفحه دارند نشان دهد. این مفید است زیرا ممکن است گاهی اوقات این کلمه در URL استفاده نشود ، بنابراین جستجوی پیشرفته قبلی ما (با inurl :) آنها را پیدا نمی کند. ما همچنین در اطراف کلمه کیک از علامت های نقل قول استفاده کرده ایم. با این کار به Google می گوید فقط نتایج ذکر شده از کیک ها در صفحه را نشان دهد. از این نکته استفاده کردیم زیرا جستجوی بلاگر غذاها احتمالا کمی گسترده خواهد بود و ما باید وب سایتهای زیادی را که ممکن است به موضوع کیک مربوط نباشند ، مشاهده و حذف کنیم. اکنون شما برای یافتن اهداف پیوند مربوطه سه روش عالی دارید و در این مرحله ، احتمالا لیست بزرگی از آنها را در صفحه اکسل خواهید داشت. اما ، ما باید قبل از تماس با صاحبان سایت کمی کار بیشتری انجام دهیم.

 

در مورد افرادی که هدف قرار می گیرند اطلاعات کسب کنید

اگر می خواهید میزان پاسخگویی بالایی داشته باشید ، باید کمی وقت بگذارید تا مطمئن شوید فروشگاه های آنلاین یا وب سایت هایی که پیدا کرده اید در حد امکان مرتبط هستند. شما می توانید این کار را با صرف وقت در کنکاش در مورد وبلاگ نویسان هدف خود انجام دهید ، به وب سایتهای آنها مراجعه کنید ، از طریق خواندن محتوای آنها ، سعی کنید آنچه را که دوست دارند و آنچه دوست ندارند احساس کنید. به شبکه های اجتماعی آنها مانند توییتر نگاهی بیندازید تا ببینید که اخیرا چه پیوندهایی را به اشتراک گذاشته اند. به طور خاص ، توجه داشته باشید که آیا آنها محتوای سایر افراد را به اشتراک می گذارند یا فقط آنها را تبلیغ می کنند. در حالت ایده آل ، می خواهید شواهدی از اشتراک منابع خارجی به دست آورید ، زیرا این همان کاری است که از آنها می خواهید انجام دهند. هر وب سایت را مرور کنید ، در مورد آنچه آنها به اشتراک گذاشته اند و چه کسانی آنها را به اشتراک می گذارند ، تحقیق کنید. این بسیار مهم است زیرا بعدا هنگام تماس با آنها به این اطلاعات احتیاج خواهید داشت. در غیر این صورت ، شما فقط به آنها ایمیلی عمومی ارسال می کنید که به هیچ وجه برای آنها شخصی سازی نخواهد شد. یک ترفند خوب که می توانید در اینجا استفاده کنید ، قرار دادن آدرس وبلاگ در ابزاری مانند TagCrowd است که به تحلیل محتوای صفحه می پردازد و به شما نشان می دهد که بیشتر کلمات چه چیزهایی هستند.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

بخش سوم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش چهارم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش پنجم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش ششم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش هفتم مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید