عملیات ساخت لینک چیست بخش اول

عملیات برای ایجاد پیوند ، فرایند پر تلاشی است برای افزایش لینک به وب سایت شما که معمولا با نوعی هدف کلی همراه است. برای به دست آوردن این پیوندها از دارایی های متعلق به وب سایت استفاده می کند که می تواند شامل محتوا و اخبار و محصولات و خدمات باشد.

 

 

 

 

ساختار یک عملیات ساخت لینک

عملیات ایجاد لینک مؤلفه های مختلفی دارد. برخی برای موفقیت بسیار مهم هستند و برخی دیگر با اینکه مفید هستند اما ضروری نیستند. بیشتر به ترکیبی از دارایی ها و منابع موجود شما بستگی دارند.

 

تعیین اهداف

لینک سازی نوعی بازاریابی آنلاین است و برای هر نوع بازاریابی شما باید از اهداف شروع کنید. دانستن اهداف مبارزات انتخاباتی در همان ابتدا به شما کمک می کند تا استراتژی ایجاد کنید که بهترین شانس موفقیت را برای شما به وجود می آورد. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که اهداف عملیات ایجاد پیوند شما با اهداف کلی مشاغل شما ارتباط نزدیک دارد. به عنوان مثال ، هدف : "ساخت 10 پیوند". اگر ساخت 10 پیوند هیچ تاثیری در موفقیت کلی کسب و کار آنلاین شما نداشته باشد ، هدف خوبی نیست. در اینجا با یک مسئله جزئی روبرو می شویم. ما قبلا آموخته ایم که پیوندها بخش مهمی از الگوریتم های رتبه بندی موتور جستجو هستند. بنابراین ، آیا هدف رسیدن به پیوندهای بیشتر به رتبه بندی کمک نمی کند؟ کمک به رتبه بندی بیشتر به ترافیک کمک می کند و در نهایت باعث می شود  مشتری بیشتری کسب کنید ، درست است؟ همه این موارد صحیح است ، اما مشکل این است که گاهی اوقات می تواند زمان ببرد تا لینکهایی که ساخته اید تأثیر مثبت کلی در رتبه بندی داشته باشند. به سادگی ساخت لینک ها نیست و پیشرفتهای بعدی را مشاهده خواهید کرد. این امر به ویژه در صنایع رقابتی صادق است. این مسئله برای SEO ها مشکلی ایجاد می کند زیرا می توان نشان داد که عملیات ایجاد لینک موفقیت آمیز است ، حتی اگر به اهداف خاصی برسد. به همین دلیل ، نه تنها تعیین اهداف واقعی ، بلکه اطمینان از این که اهدافی که تعیین می کنید هوشمندانه تر از "ایجاد لینک" هستند بسیار مهم است. اهدافتان را باید به اهداف واقعی سازمانی گره بزنید و درنهایت تأثیر مثبتی بر خط اصلی کار خود داشته باشید. به عنوان مثال ، ممکن است بخاطر فروش بیشتر ، ترافیک جستجوی ارگانیک را افزایش دهید. در عین حال ، شما باید به اطرافیان خود آموزش دهید که SEO و ایجاد لینک یک شبه موفق نمی شود و نتایج آنی به دست نمی آید. مانند هر بازاریابی خوب ، تمرکز باید بر روی درآمدهای بلند مدت باشد نه درآمد سریع یک شبه.

 

یافتن دارایی های شما

دارایی که قصد دارید از آن برای جذب و کسب لینک استفاده کنید ، در قلب هر پیوند قرار دارد. این همچنین می تواند به عنوان "قلاب" شناخته شود که باعث می شود افراد به آنچه که شما ارائه می دهید اهمیت دهند و آنها را به پیوند با شما جلب می کند. دارایی ها از کسب و کاری به کسب و کار آنلاین دیگری متفاوت خواهند بود و باید مشخص کنید دارایی شما دارای چطور می تواند مورد توجه دیگران باشد و چگونه می تواند در ایجاد لینک استفاده شود.

مثال : دارایی ها ممکن است اینگونه باشد

محتوا

داده ها

محصولات

خدمات

مردم

یکی دیگر از دارایی هایی که SEO های کلاه سیاه هنوز از آن استفاده می کنند پول است. بدیهی است ، تمام دارایی ها احتمالا به نوعی سرمایه گذاری احتیاج دارند ، اما این جستجوگرها با دستیابی به پیوند با عنوان یک معامله نقدی خالص نزدیک می شوند. خرید پیوندها کاملا مطابق دستورالعمل های گوگل است و اگر وب سایت درگیر این عمل شود ، می تواند به معنای مجازات سنگین و از دست دادن ترافیک باشد. خرید پیوندها ریسک پذیر است و معمولا خطرات از ضرر بالقوه پیشی می گیرند ، بنابراین ما اکیدا احتیاط را توصیه می کنیم. همچنین باید مطمئن شوید که دارایی هایی که ایجاد می کنید مربوط به مخاطبی است که می خواهید جذب کنید.

 

به چه نوع پیوندهایی نیاز دارید

هنگام تعریف استراتژی برای عملیات ایجاد لینک خود ، باید در مورد انواع پیوندهای مورد نیاز خود فکر کنید. انواع مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید: علاوه بر این ، ترکیبی از موارد فوق مانند پیوند برچسب دار به یک صفحه خاص وجود دارد. شناسایی انواع پیوندهای مورد نیاز با تجزیه و تحلیل پیوند دقیق وب سایت فعلی شما و همچنین نگاهی به نحوه رتبه بندی برخی کلمات کلیدی در مقایسه با رقبایتان ، آغاز می شود. برای اجرای این نوع تحلیل می توانید از Open Site Explorer استفاده کنید و ببینید نمایه پیوند شما در حال حاضر چگونه است. این تجزیه و تحلیل فرصت های پیشرفت را به شما نشان می دهد. به عنوان مثال ، ممکن است ببینید که برای یک کلمه کلیدی اصلی خود رتبه نمی گیرید. پس از تجزیه و تحلیل پیوند ، متوجه می شوید که هیچ پیوندی به وب سایت خود ندارید که حاوی این کلید واژه باشد یا متوجه می شوید که مناسب ترین صفحه خاص به هیچ پیوندی به آن ، اشاره نمی کند. اگر چیزی شبیه به این را شناسایی کنید ، یک مشکل ملموس دارید که می توانید برای حل آن کاری کنید. بدان معنی که استراتژی شما شامل تلاش برای ایجاد لینک به صفحه خاص است که در حال حاضر هیچ پیوندی ندارد و برای کلمات کلیدی هدف شما رتبه ای ارمغان نمی آورد.

 

یافتن اهداف پیوند

اولین چیزی که شما باید در مورد آن فکر کنید این است که باید با چه افرادی ارتباط برقرار کنید ، زیرا می خواهید مطمئن شوید با افرادی که احتمالا به محتوای شما علاقه مند هستند تماس گرفته اید. اگر به طور تصادفی با هرکسی تماس بگیرید ، میزان پاسخگویی شما بسیار پایین خواهد آمد و احتمالا شهرت و بدی به خود و وب سایت خود داده اید. در حالت ایده آل اگر مطلبی را ایجاد کنید که می خواهید به آن پیوند بزنید ، مانند اینفوگرافیک ، باید در ابتدای فرآیند از خود بپرسید که چه کسی به آن اهمیت می دهد. مهمتر از همه ، چه کسی به اندازه کافی حمایت خواهد کرد تا به آن پیوند بخورد؟ این قسمت آخر بسیار مهم است. اگرچه ممکن است توجه افراد به محتوای شما بسیار زیاد باشد ، اما این یک تعامل کاملا جدید برای آنها است که در واقع به آن پیوند می زنند. پیوند دادن به چیزی نیاز به تلاش و وقت زیادی دارد ، بنابراین باید کاری کنید که شخص به اندازه کافی حمایت کند تا مشکلی برای انجام این کار نداشته باشد. اینگونه ممانعت از به اشتراک گذاشتن محتوای شما در شبکه های اجتماعی بسیار کمتر است. بیشتر افراد نسبت به یک وب سایت یا وبلاگ ، دارای یک حساب شبکه اجتماعی مثل توییتر ، فیس بوک یا تلگرام و اینستاگرام هستند که به اشتراک گذاری آنها را آسان تر می کند.

 

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش سوم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش چهارم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش پنجم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش ششم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش هفتم مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید