شش مزایای استفاده از رویکرد کپی برای طراحان بخش دوم

رویکرد طراحی اولین کپی ، در کمک به طرح های طراحی هر اندازه مفید است. این که آیا این یک صفحه مستقل است ، مانند یک صفحه فرود یا طراحی مجدد وب سایت ، یک رویکرد اول نسخه کپی می تواند پروژه شما را موثرتر کند. در این پست ، من شش مزیت استفاده از یک رویکرد طراحی اولیه محتوا را ارایه می کنم

 

 

 

4. Declattering، Decluttering ، Decluttering

یک نقل قول مشهور از کتاب "کتابچه تجربه کاربر مشهور" استیو کروگ را "فکر نمی کنم" وجود دارد: "نیمی از کلمات را در هر صفحه خلاص کنید ، سپس از نیمی از آنچه که در سمت چپ است خلاص شوید." همه ما می دانیم که تعداد زیادی از متن برای تجربه کاربر ، قابلیت استفاده ، قابل خواندن یا معیارهای سایت مناسب نیست. با این حال ، اغلب اوقات ، یک کپی بسیار بیشتر در یک صفحه به پایان می رسد و سپس باید وجود داشته باشد. برش نسخه و محتوا توسط 75 درصد ، یک حرکت استراتژیک است. صفحه فرود Bitcharge یک مثال فوق العاده از نسخه کوتاه است که به نقطه است. همه آنها فقط سه حرف دارد.

در وب سایت ها ، کمتر است بیشتر

همانطور که شما declattering ، شما بهبود قیف فروش خود ، جریان کاربر ، نقشه سایت ، ناوبری و بیشتر. حذف بخش کل یا کل صفحات عالی است اگر مسیر خرید را برای دسترسی بیشتر فراهم می کند. صفحه فرود Incomee یک نمونه عالی از زمان کمتری است. آنها در حالی که نقاط لازم را در اختیار دارند ، کپی را به حداقل مطلق می رسانند.

 

5. بررسی برای نام تجاری

اکنون که کپی بهینه سازی شده است ، ایده خوبی است که آن را در برابر نام تجاری بررسی کنید. من به تن و صدا اشاره میکنم آیا آن را با تنهایی که برند برای آن اهداف دارد مطابقت می دهد؟ آیا با شخصیت برند هماهنگ است؟ اگر بله ، حرکت کن بازنویسی اگر نه.

 

6. طراحی بصری را تنظیم کنید

هنگامی که می گویم یک رویکرد اولین کپی کمک می کند تا طراحی بصری را ایجاد کند ، منظورم این است که بخش های هر صفحه به روشنی تعریف می شوند. این کمک می کند با انواع جنبه های طراحی ، به خصوص طرح. ساختن صفحه اصلی از Unwander ، ساختارها از قبل به خوبی ساخته شده بودند. حالا من مجبور شدم با نوشته های دیداری ترکیب کنم رویکرد اولین کپی یک فرآیند بسیار همکاری است. هنگام تصمیم گیری در مورد محتوا ، طراح معمولا با copywriters و بازاریابان کار می کند. حتی توسعه دهندگان نظرات خود را در مورد اینکه کدام مفاهیم را می توان توسعه داد ، ارائه می دهند. چیز بزرگ این است که این گفتگوها در اوایل این پروژه آغاز می شود که برای همکاری های موفق تر امکان پذیر است. با توجه به ماهیت مشارکتی رویکرد اول ، شما قبلا طراحی بصری را آغاز کرده اید. به عنوان مثال ، شما می دانید که قهرمان صفحه و صفحه پایینی صفحه اصلی دارای تصاویر بزرگ از سخنران برجسته است. شما می دانید کدام بخش ویدیو را به عنوان پس زمینه و غیره ترکیب می کند.

چرا رویکرد کپی اولین کار می کند؟

بزرگترین چیزی که می توانم در مورد رویکرد اولین کپی بگویم این است که به دلیل ماهیت همکاری و برنامه ریزی آن ، کمک می کند تا اصلاحیه ها را اصلاح و UX را تقویت کند. به همین دلیل است که زمان طراحی مرحله بصری و UI ، همه صفحات و بخش های آنها قبلا توسط همگان درگیر شده است. این باعث می شود دامنه خزیدن تقریبا غیرممکن باشد. این یک راه موثر برای هدایت پروژه های طراحی آینده است!

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید