شش مزایای استفاده از رویکرد کپی برای طراحان بخش اول

رویکرد طراحی اولین کپی ، در کمک به طرح های طراحی هر اندازه مفید است. این که آیا این یک صفحه مستقل است ، مانند یک صفحه فرود یا طراحی مجدد وب سایت ، یک رویکرد اول نسخه کپی می تواند پروژه شما را موثرتر کند. در این پست ، من شش مزیت استفاده از یک رویکرد طراحی اولیه محتوا را ارایه می کنم

 

 

 

1. پروژه زمان بندی پروژه و برنامه ریزی مهلت

مهم نیست که چه کسی مسئول نوشتن محتوا است ، چه اینکه شما ، شخص دیگری در تیم یا مشتری خود هستید. هنگامی که شما در ابتدای یک پروژه برای نوشتن تمام کپی همراه با یک طرح محتوا (مانند تصاویر یا ویدیو) زمان می گیرید ، به شما امکان می دهد که زمان بندی دقیق تر را دوباره در نظر بگیرید. مهم نیست که چه ابزار یا تیمی از شما استفاده می کنید ، خوب است که با یک جدول زمانی که همه می توانند ببینند ، شروع می شود. من در حال کار بر روی به روز رسانی چند صفحه از نمونه کارها خودم هستم. همانطور که می توانید در تصویر بالا ببینید ، من وظایف سطح بالا را مشخص می کنم. دانستن مهلت ها و نظم عملیات ، این پروژه را با هم هموار می کند. من مانع از پریدن از ایده به ایده می شوم.

این فرآیند همپوشانی است

بسته به اندازه پروژه ، زمان لازم برای نوشتن تمام کپی خود را می گیرد. یک پیش نویس خشن در ابتدا انجام خواهد شد. علاوه بر این ، لزوما برای ایجاد تمام دارایی های محتوا نیز نیست. یک نشانه ساده که در آن شما می خواهید از یک عکس استفاده کنید یا توصیف آن را با نشان دادن زمانی که عکسبرداری ممکن است در زمان بندی پروژه انجام شود برای شروع کافی است.

 

2. کمک به برنامه ریزی سایت

این یک مزیت قابل توجه برای پروژه های بزرگتر است ، مانند تجدید ساختن وب سایت فروشگاه های پرطرفدار. نوشتن برنامه کپی و محتوا ، شما را (و تیم خود) برای برنامه ریزی پروژه و به شما امکان می دهد که استراتژی کلی را ببینید. این اجازه می دهد تا شما را ببینید که چگونه وب سایت و صفحات مختلف آن را گسترده است. از همه مهمتر ، آن را به شما مراجعه مختلف فروش یا سفر کاربر نشان می دهد. برای یک پروژه کوچک ، مانند یک صفحه ، مشاهده کپی و برنامه محتوا نشان می دهد که چگونه صفحه گسترده می تواند باشد. در اینجا می توانید جریان کاربر را بررسی کنید که چگونه آن را به طرح بزرگ وب سایت موجود متصل می کند.

یک نمونه از برنامه ریزی سایت

هنگامی که من یک پروژه صفحه فرود برای Unwander انجام دادم ، بنیانگذار می خواست آزموده شود آیا مردم علاقه مند به ایده برنامه خود بودند. ما صفحه اصلی را نگفتیم و پیوندهای مختلف مانند ثبت نام ، شرایط و مخاطبین را نقشه برداری کردیم. در سند فوق ، ما دقیقا می دانستیم که بخش هدر و بخش های دو قسمت اول بدن ساخته می شود. ما می دانستیم که چه نوع تصاویری که ما نیاز به منبع یا ایجاد کردیم. ما می دانستیم که جایی که CTA ها رفتند و چه چیزی می گفتند. مهمتر از همه ، ما برنامه ای عالی برای این صفحه داشتیم.

نقشه سایت به آسانی در دسترس است

داشتن نقشه سایت در اوایل پروژه سودمند است. مهم نیست که چطور مستند شده است - مهم این است که آن را برای همه درگیر در دسترس برای دیدن است. در زیر یک تصویر از سایت نقشه اولیه من برای سال گذشته Pride Dental ایجاد شده است. یک نقشه سایت می تواند یک منبع عالی برای نگهداری محتوا و سازماندهی و ارتباط باشد. به این ترتیب شما می توانید ببینید چه چیزی از دست رفته است ، چه نیاز به کار بیشتر و چه چیزی آماده است تا به مرحله بعدی برود.

 

3. دو برابر اهداف را بررسی کنید

همانطور که پروژه در حال حرکت است ، شما همچنین باید محتوا را در برابر اهداف خود چک کنید. من در مورد اهداف کاربر و اهداف کسب و کار صحبت می کنم. در مقیاس ماکرو ، شما می توانید چک کنید که آیا محتوای کلی با اهداف کاربر و اهداف در نظر گرفته شده هماهنگ شده است. و آیا هر صفحه شخصی به اهداف برسد؟ در سطح میکرو ، آیا هر بخش فردی است؟ آیا هر جمله؟ اگر کپی و محتوای برنامه ریزی شده از این اهداف به شدت متفاوت باشد ، زمان مناسب برای بازنویسی آن است. حتی اگر محتوا فقط کمی تغییر کند ، این به شما یک فرصت عالی برای شروع بهینه سازی آن می دهد. اصلاح کپی و تنظیم دارایی های محتوا به صورت مستقیم تر ، راهی عالی برای استراتژی برای نرخ های بالاتر و نرخ بازده پایین است.

هنگامی که اهداف مشخص نیست ، نشان می دهد

من یکی از طرفداران ساموئل هولیک از طرفداران خدمتکار هستم. در زیر تصویری از فرایند در حال پردازش از زمانی که او سعی در خرید Bitcoins. نظرات خنده دار هستند ، اما حقیقت دارند. این یک نمونه عالی از یک صفحه است که اهداف مشخصی ندارد. چیزهای زیادی وجود دارد که اتفاق می افتد!

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید