سه گام برای ایجاد یک استراتژی دفاع از کارکنان

من اخیرا ، در یکی از سه کنفرانس بازاریابی بزرگ سال - اجلاس سران بازاریابی مارکتو شرکت کردم. هزاران مدیر بازاریابی ، شریک و رهبران در سراسر دنیا برای کسب اطلاعات در خصوص جدیدترین روندهای بازاریابی و استراتژی ها در اقتصاد جدید گرداوری شده بودند. "اقتصاد جذب" نشان دهنده یک تغییر واضح در راه بازاریاب ها با مشتریان است. این تمرکز بر ارائه یک تجربه شخصی و واقعی است که از اعتماد و تعهد حاصل می شود. برای موفقیت در این آب و هوای جدید ، باید تاکتیک های خود را با هم تغییر دهید و برند خود را تغییر دهید تا انسان و دیجیتال بومی تر شود.

اما چگونه می توانید این مفهوم جدید را درک کنید؟ چگونه می توانید آن را در حال حاضر به ارمغان بیاورد؟ ساده با حمایت کارکنان. محافظت از کارکنان به شما اجازه می دهد تا استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را به سرعت در اختیار کارکنان قرار دهید تا به اشتراک گذاری محتوای آلی در پروفایل های شخصی خود ، به نوبه خود ، رانندگی آگاهی از نام تجاری ، تعامل و تولید سرب را کنترل کنید. برای شروع ، در اینجا سه مرحله برای ایجاد استراتژی حمایت از کارمند کارآمد وجود دارد:

 

1. اهداف خود و KPI را شناسایی کنید

مانند هر استراتژی رسانه های اجتماعی ، شما باید تصور کنید که چه موفقیتی به نظر می رسد. چه اهدافی را در تلاش دارید؟ کدام معیارها برای سنجش این اهداف استفاده می شود؟

برای ایجاد ساده تر ، در اینجا دو گروه معیارهایی که می توانید بر روی آنها تمرکز کنید:

•  معیارها: این معیارها (همچنین به عنوان معیارهای اولیه مرحله شناخته می شوند) به شما یک نگاه دقیق به موفقیت پست های شخصی ، شبکه ها و کارمندان می دهد. شامل برداشت ها ، سهام ، کلیک ها و غیره

• معیارهای درآمد: این معیارها (همچنین به عنوان معیارهای متوسط ​​و پایانی شناخته می شوند) نقش مهمی در ارائه تصویر دقیق شما از نحوه پیشبرد اهداف و درآمد کسب و کار می کنند. به عنوان مثال ، ردیابی منجر ، هزینه هر سرب و معاملات بسته ، به شما در شناسایی واقعی ROI برنامه کمک خواهد کرد. برای یک تصویر کامل تر از اینکه چگونه حمایت از فروش تاثیر می گذارد ، شما می توانید پلت فرم دفاع از کارکنان خود را با اتوماسیون پلت فرم / بازاریابی خود و CRM ادغام کنید تا ببینید که چگونه رهبران جمع آوری شده توسط کارکنان به فروش می رسند به درآمد.

 

2. درک اینکه چه نوع محتوایی به اشتراک گذاشته خواهد شد

اغلب "محتویات پادشاه" ذکر شده است که در مورد اعمال نفوذ کارکنان نیز اعمال می شود. اول ، محتوای شما باید با اهداف شما هماهنگ باشد و دوم ، باید مربوط به نقش کارکنان شما در شرکت و نوع مخاطب باشد. حداقل باید شامل موارد زیر باشد:

• 70٪ محتوای اصلی: بخش عمده ای از مطالب شما باید مقالات اصلی ، مقالات سفید ، فیلم ها ، مطالعات موردی ، وبینارها و غیره باشد که توسط تیم بازاریابی شما ایجاد شده است و تولید سرب هستند.

• محتوای 20٪ سرپرستی: علاوه بر ارتقاء محصول یا خدمات خود ، کارمندان باید از محتوای شخص ثالث با ارزش برخوردار باشند تا مخاطبان خود را در شیوه ای کمتر تبلیغ کنند.

• 10٪ محتوای پیشنهاد شده: بهترین راه برای توانمند سازی کارکنان برای به اشتراک گذاشتن محتوا با اجازه دادن به آنها در ارائه موضوعات مفید است. این راه طولانی برای نشان دادن قدردانی شما از کار خود است.

 

3. انتخاب راهبرد حمایت از کارکنان

در حالی که هر کارمند می تواند از شرکت در یک برنامه حمایت از مزایای بهره مند شود ، شما باید تعیین کنید که کدام کارکنان به طور موثر پیام شما را ارائه می کنند. کارمندان مربوط به مشتری ، به ویژه در فروش آنلاین ، بازاریابی و موفقیت مشتری ، باید اولویت شما باشند تا در برنامه حمایت از خود شرکت کنید و آن را حفظ کنید. و این به این معنی نیست که کارکنان دیگر شما ارزش نداشته باشند؛ زیرا آنها انجام می دهند. هدف شما این است که اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما در برنامه با سرمایه گذاری مجدد خود ، سرمایه گذاری می کنند. دو راه برای تقویت کارکنان وجود دارد. اول از طریق پاداش های ملموس که دارای ارزش پولی هستند ، مانند کارت های هدیه ، کوپن های رستوران و بلیط های فیلم. جایگزین این است که از طریق پاداش های نامحسوس ، که معنای بلند مدت دارند ، از جمله:

• فروش اجتماعی: تکرارهای فروش شما بیشتر از طرف طرفداران سود می برد. 78٪ از فروشندگان که از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از تکنیک های فروش خود استفاده می کنند ، از همتایان غیر اجتماعی خود برترند. نتیجه این است که آنها تاثیر بسیار بیشتری بر درآمد و رشد اقتصادی دارند.

• رهبری اندیشه: این یک وضعیت ارزشمند برای امروز است. به طور فعال با به اشتراک گذاری مطالب با کیفیت ، کارکنان را تبدیل به یک تأثیرگذار در صنعت می شود. با استفاده از این صدای قابل اعتماد ، آنها توانایی ترافیک بیشتر و هدایت شما را دارند.

به اشتراک بگذارید