سرورهای اختصاصی لینوکس

سرورهای اختصاصی لینوکس ، به دلیل مزایای متعددی که لینوکس به عنوان یک سیستم عامل سرور دارد ، نماینده تمام سرورهای اختصاصی در دنیا هستند. سرورهای اختصاصی لینوکس ، پایدارتر و ایمن هستند ، از سایر سرورهای اختصاصی هزینه کمتری دارند و برای هر شرکت میزبانی وب کامل هستند. حساب های میزبانی وب سرور اختصاص داده شده اکنون بخش بزرگی از حساب های میزبانی وب را در جهان نشان می دهند. سرورهای ما با یک مدیر برنامه اختصاصی ساده می آیند ، که از طریق آن شما می توانید نام های دامنه جدید را ثبت کنید.

 

چرا یک سرور اختصاصی لینوکس؟

به عنوان مثال ، لینوکس در سرتاسر دنیا توزیع شده است. مزایای راه اندازی یک سرور اختصاصی لینوکس ، متفاوت هستند. هسته لینوکس که مبتنی بر منبع است ، توسط همه قابل تنظیم و قابل ویرایش است. با استفاده از این روش مدیران سرور می توانند با توجه به نیازهای خود آن را اصلاح کنند. همچنین ثابت شده است که سرورهای اختصاصی لینوکس قابل اعتمادتر ، ایمن و پایدارتر از رقیب اصلی خود ، سرور ویندوز هستند. به دلیل این حقیقت که توزیع های لینوکس به طور گسترده در کامپیوترهای رومیزی استفاده نمی شوند ، ویروس ها و نرم افزارهای مخرب کمتری وجود دارند که می توانند بر روی یک سرور مبتنی بر لینوکس تاثیر بگذارند. جامعه گسترده کاربران همچنین تعداد زیادی از فروم های حمایتی را ایجاد کرده است که راه حل ها و راهنمایی هایی را برای حل بسیاری از مشکلات بوجود آورده است. توزیع لینوکس ، که مبتنی بر منبع است ، به هیچ هزینه مجوز نیاز ندارد و رایگان است. این کار به شرکت ها کمک می کند تا هزینه استخدام یک سرور اختصاصی لینوکس را حتی بیشتر کاهش دهند. نرم افزار طراحی شده برای لینوکس همچنین منبع باز است که به کاهش هزینه های مرتبط نیز کمک می کند.

بنچ مارک ها مشخص کرده اند که سرورهای اختصاصی لینوکس در مقایسه با سایر سرورهای اختصاصی و سخت افزار مشابه ، سریع تر عمل می کنند. در حالی که آن ها نمی توانند به اتفاق آرا "سریع ترین سرورهای اختصاصی" را اعلام کنند ، چون این امر به بیش از سیستم عامل بستگی دارد ، یک سرور اختصاصی لینوکس بدون شک سریع تر از یک سرور اختصاصی ویندوز است. ما ، در قسمت نمایندگان ، نمی توانیم بگوییم که سریع ترین سرورهای اختصاصی را داریم. با این حال ، چیزی که می توانیم بگوییم این است که سرورهای اختصاصی ما می توانند به اندازه کافی سریع کار کنند تا تمام برنامه های وب خود را با به سرعت باد اجرا کنند و با استفاده از سرور اختصاصیAMD  شما حتی می توانید کسب و کار میزبان خود را شروع کنید و هرگز به یک سرویس آهسته برنخورید. سرورهای میزبانی وب لینوکس به خاطر این حقیقت که پایدارتر هستند و این واقعیت که تقریبا هر توزیع اصلی لینوکس یک ویرایش سرور خاص دارد ، سرورهای اختصاصی لینوکس در میان شرکت های میزبان وب بسیار محبوب هستند. سرورهای میزبانی وب لینوکس به خاطر توانایی اداره حساب های کاربری متعدد در یک زمان بدون مشکل شناخته شده اند ، به همین دلیل است که آن ها برای حساب های میزبانی وب کلودی استفاده می شوند. در کنار سرورهای میزبانی وب ، لینوکس اغلب به عنوان سیستم عامل منتخب مورد استفاده قرار می گیرد. با ارائه سرویس میزبانی وب اختصاصی لینوکس ، یک ارائه کننده خدمات میزبانی می تواند قیمت های پایین تری را به دلیل فقدان حق الزحمه های مجوز ارائه کند و همچنین می تواند هسته های سفارشی را ارائه کند ، زیرا ارایه دهنده می داند که چه قطعات سخت افزاری استفاده خواهند شد. لینوکس همچنین سیستم عامل انتخابی برای سرورهای خصوصی مجازی است ، به خصوص زمانی که از یک روش مجازی سازی سیستم عامل استفاده می شود که در آن قسمت هایی از سیستم عامل اصلی توسط هر سرور مجازی برای ارتباط با سخت افزار سرور استفاده می شود.

به اشتراک بگذارید