راه اندازی فروشگاه اینترنتی و موفقیت در آن

این مقاله درباره ایجاد یک کسب و کار آنلاین است. بسیاری از شرکت های آنلاین ، بسیاری از آن ها مثل شرکت های زنجیره ای موفق نخواهند شد. این مقاله شامل روش های ابتدایی و پیشرفته ای برای اطمینان از موفقیت یک کسب و کار آنلاین جدید مانند برنامه های کسب و کار ، وبلاگ ها ، بازار ، محصولات ، منابع ، نام دامین و هاست ، امور مالی ، ساختار تجاری ، طراحی وب ، موتورهای جستجو ، بازاریابی ، موتورهای جستجو و نحوه کار آنها و اهمیت مقاله نوشتن میباشد و به طور دقیق مورد بحث قرار خواهد گرفت.

 

مراحل

1 - بازار و محصولات خود را انتخاب کنید.

وقتی تصمیم به شروع کسب و کار آنلاین دارید باید بازار هدف را انتخاب کنید. این هدفی است کهLLC  به آن دست خواهد یافت.

آیا LLC تمایل به فروش محصولات کارخانه ای دارد؟ آیا این شرکت میخواهد به فروش محصولات مستقیما از تولید کنندگان و عمده فروشان بپردازد؟ آیا شرکت می خواهد بزرگ باشد؟ آیا شرکت می خواهد انواع زیادی از محصولات یا تنها یک محصول را ارائه دهد؟ چه نوع رقابتی وجود دارد؟ چگونه شرکت می تواند محصول (ها) را بهتر از رقبا بسازد؟ نقاط قوت و ضعف شرکت چیست؟ اکثر کسب و کارها نیاز به یک تیم دارند. این به این دلیل است که یک نفر نمی تواند همه مسئولیت ها را انجام دهد. هیچ "من" ی در تیم وجود ندارد. شرکت به یک تیم نیاز دارد که آن را قوی می کند. مدیر عامل تیم را هدایت می کند ، اما همیشه در همه زمینه های ساختار شرکت قوی نیست. مدیرعامل باید یک رهبر قوی باشد ، بتواند نقاط ضعف را ببیند و بینشی همه جانبه بر شرکت داشته باشد.

 

راه اندازی فروشگاه اینترنتی و موفقیت در آن

 

2- محصولات خود را دریافت کنید.

واضح است که هر کسب و کار آنلاین ، نیاز به محصولات دارد. آیا شرکت شما آنها را می سازد؟ آیا این یک کسب و کار کوچک است که کسی محصول را می تواند در خانه تولید کند و به نمایش بگذارد؟ اگر می خواهید بزرگ باشید و تولید انبوه داشته باشید ، یک تولید کننده معتبر در شهر خود را برای محصول پیدا کنید. شرکت هایی هستند که ابتدا نمونه اولیه را تولید می کنند. اگر محصولتان منحصر به فرد شرکتتان باشد و نمونه اولیه مورد نیاز را داشته باشید ، اخذ مجوز حق تکثیر یا همان کپی رایت بسیار مهم است. وکلا در روند سریع ثبت محصول کمک بزرگی هستند.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی و موفقیت در آن

 

3 - یک طرح تجاری داشته باشید.

یک طرح کسب و کار دارای دو هدف است. اول اینکه چیزی است که سرمایه گذاران می خواهند ببینند تا تصمیم می گیرند آیا در یک شرکت سرمایه گذاری کنند یا خیر. اگر این اولین کسب و کاری است که این شرکت آغاز کرده است ، می تواند کمی پیچیده تر باشد. دوم آن که ، این طرح ، جاده ای است که شرکت جزئیات آن از قبیل ساختار ، اعداد و همه چیز در این میان را می بایست دنبال کند. استخدام ها ، نقاط قوت و ضعف ، آنچه که کسب و کار را از هم جدا می کند ، تحقیقات درباره بازار ، استراتژی های بازاریابی و خیلی بیشتر در موفقیت شرکت نقش دارند. حتی اگر این اولین شرکتی است که تاکنون ثبت کرده اید هنوز هم می توانید سرمایه گذارانی پیدا کنید. تسلیم نشوید! بهترین کار این است که پول هایتان را صرفه جویی کنید و سرمایه شخصی را در کسب و کار بگذارید. به این ترتیب هیچ کس هیچ چیز بدهکار نیست. بسته به اندازه و دامنه شرکت شما ، داشتن یک شریک احتمالا یک ایده خوب برای شروع است. استخدام پس از آن انجام خواهد شد. یک کتاب که می تواند مفید باشد "الفبای نوشتن طرح های کسب و کار آنلاین موفق"  نوشته Garrett Sutton. او در نوشتن این کتاب با رابرت کیوساکی ، نویسنده "پدر پولدار و پدر فقیر" ، کار کرده است. دانش قدرت است و هرگز نباید از یادگیری دست کشید. به عنوان مدیرعامل ، در نوشتن طرح تجاری شرکت کنید. این چیزی نیست که به خارج از شرکت بسپارید. برخی از قسمتها ممکن است کمی سخت باشد و نیاز به توصیه های متخصص باشد ، اما مدیرعامل /مالک/ بنیانگذار باید به طور کامل در نوشتن طرح مشارکت داشته باشد. این چشم انداز رهبری موفق و شخصی است که کسب و کار را به موفقیت میرساند!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی و موفقیت در آن

 

4- بودجه کسب و کارتان را تامین کنید

راه اندازی فروشگاه اینترنتی و موفقیت در آن

 

5- یک دامین و هاست وب انتخاب کنید.

برای خرید یک دامین گزینه های زیادی وجود دارد. اولا توضیح دهیم نام دامین چیست. نام دامین همان چیزی است که در بالای مرورگر تایپ شده است . به عنوان مثال www.google.com یک نام دامین است. میزبانی وب جایی است که اطلاعات مربوط به صفحه وب (ها) ذخیره می شود. Godaddy.com هاستینگ ارائه می دهد Hostgator.com و lunarpages.com هاستینگ و ثبت دامین ارائه می دهند و لیستی از بهترین میزبان ها و شرکت های ثبت نام را می توان در hostaz.com پیدا کرد. فقط به گوگل بروید و ثبت نام دامنه و میزبانی را تایپ کنید و بسیاری از گزینه ها پیدا خواهند شد.

یک کسب و کار باید هر دو را برای شروع داشته باشد. از آنجا که قیمت های قدیمی برای .Com (شناخته شده ترین نام دامین) به مراتب ارزان تر شده است. یک کسب و کار نباید بیش از 7 تا 20 دلار برای ثبت نام نام دامین پرداخت کند. هاست هم گران نیست. هزینه سالیانه ای حدود 100 دلار دارد. اگر یک دامین و هاستینگ را برای چندین سال خریداری کنید ، به عنوان مثال 3-5 سال ارزانتر است که زمانی ایده آل برای رشد هر کسب و کار جدید است.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی و موفقیت در آن

 

6- نامی را که مربوط به محصول یا نام تجاری شرکت است انتخاب کنید.

اگر به طور مثال تصمیم به فروش وسایل الکترونیکی دارید بسیاری فروشگاه الکترونیک آنلاین درeBay  و وب وجود دارد. بنابراین این شرکت باید فروشگاه آنلاین خود را برجسته کند. یک نمونه خوب از یک نام دامین برای یک فروشگاه الکترونیک superelectronics.com می باشد. چیزی را انتخاب کنید که به یاد داشتن آن آسان باشد.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی و موفقیت در آن

 

7- وبلاگ نویسی


وبلاگ نویسی امروزه بسیار رایج است. مردم میخواهند شنیده شوند و یک حرف خود را به گوش دیگران برسانند. وبلاگ جای خوبی برای نوشتن در مورد کسب و کار در حال توسعه است. هر چیزی که در مورد یک کسب و کار به ذهن می آید باید در وبلاگ باشد. یک وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کنید و اطلاعاتی مثل روز افتتاحیه ، اتفاقات مهم فروشگاه ، حراج ها و درباره هر آنچه در ذهن مدیر عامل فروشگاه می گذرد صحبت کنید.

 

راه اندازی فروشگاه اینترنتی و موفقیت در آن

 

8- از موتورهای جستجوی پیشرفته استفاده کنید.

هفتاد و پنج درصد از جستجوهای موتور جستجو از طریق گوگل انجام می شود. وقتی کسی به شما میگوید ما را گوگل کنید میفهمید که این شرکت بزرگ است. درست مانند زمانی که کسی می گوید کاغذی را زیراکس کن (یک کپی) ، یا من نیاز به کلینکس دارم (دستمال کاغذی). دومین موتور جستجو بزرگ بینگ و بعد از آن یاهو است. بقیه موتورها حدود 2-3 درصد این مقدار هستند.

 

راه اندازی فروشگاه اینترنتی و موفقیت در آن

 

9- موتور جستجو را بهینه سازی کنید( SEO)

این موضوع برای شرکتها بسیار دشوار است ، زیرا شامل موارد زیادی است. راه حل های مقرون به صرفه در وب برای انجام این کار وجود دارد و حتی ممکن نیست در محل زندگی شما هم نباشند. قبل از سرمایه گذاری هر گونه پول نقد در شرکت ، تحقیقات لازم در این مورد را انجام دهید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی و موفقیت در آن

 

 

 

به اشتراک بگذارید