رازهای پنهان سئو را دریابید

در هر فعالیتی برخی ازمباحث وجود دارد که در نگاه اول و در بررسی اولیه دیده نمیشود و این در حالی است که در نظر گرفتن آن موارد سبب پیشرفت چشم گیری در فعالیت مورد نظر میگردد.
سئو فروشگاه به معنی انجام تمام فرآیندهایی است که باعث می شود سایت شما نتایج بهتری را در گوگل و سایر موتورهای جستجو کسب کند.
 

بهینه سازی وب سایت در گوگل:

همانطور که بیان شد بهینه سازی سایت و یا به عبارت دیگر سئو به عملیاتی گفته می شود که علاوه بر بهینه نمودن ساختار سایت ، سایت با کلمات کلیدی مورد نظر در صفحه اول موتور جستجو قرار می گیرد. بدین صورت که در هر موتور جستجویی متناسب با قوانینی که وجود دارد نسبت به انتخاب سایت و مشاهده آن در صفحه اول موتور جستجو اقدام می نمایند . بدین ترتیب هر موتور جستجو جهت نمایش سایت ها در صفحات مختلف موتور جستجو قوانین خاص خود را دارد تا در صورت رعایت قوانین توسط وب مستر ها می توانند فروشگاه هایی خود را در صفحات برتر نتایج جستجو قرار دهند که در این میان از جمله موتورهای جستجو برتر می توان به google ،bingوyahoo اشاره نمود، که البته لازم به یادآوری می باشد که موتور جستجوی گوگل از جمله موتورهای پر بازدید می باشد که جهت بهینه سازی وب سایت در گوگل می بایست از قوانین و مواردی که توسط این موتور جستجو مطرح گردیده استفاده نمایند تا شاهد پیشرفت روز افزون سایت ها در این موتور جستجو ابر قدرت باشند .
Continue reading “بهینه سازی وب سایت در گوگل” »
بهینه سازی وب سایت درج دیدگاه
 

هدف از سئو:

طراحی سایت برای هر سازمان،اداره،شرکت دولتی و یا خصوصی امری مهم ولازم تلقی میگردد،در سایت علاوه بر شرح محصولات و یا خدمات هر مجموعه میتوان ب بیان اخبار و یا نتایج بدست امده در هر مجموعهپرداخت .

پس از طراحی سایت لغلب مجموعه ها خواهان پیشرفت مالی و فروش بیشتر خود از طریق وب سایتهای خود میباشد که این امر مستلزم مشاهده و دیده شدن سایت توسط کاربران اینترنتی میباشد ک اصطلاحا سئو نامیده میشود.

 

به اشتراک بگذارید