ده تا از مشهورترین هکر های جهان و کارهایی که انجام داده اند بخش سوم

7. Loyd Blankenship

Loyd Blankenship ، که به عنوان "Mentor" در گروه های هکینگ شناخته می شود ، در دهه 1970 هکری فعال بوده است. او عضو چندین گروه هک در گذشته بوده است ، از جمله Legion of Doom (LOD).

او چه کرد؟ Blankenship نویسنده مقاله ای با عنوان آخرین کلمات منتور(همچنین به نام وجدان هکر و مانیفست هکر شناخته میشود) ، پس از دستگیری در سال  1986، نوشته است. این مقاله به عنوان یک قاعده اساسی برای هک کردن شناخته می شود.

حالا کجاست؟ Blankenship توسط استیو جکسون بازی ها در 1989 برای کار بر روی GURPS Cyberpunk استخدام شد. سرویس مخفی ایالات متحده پس از ورود به خانه او در سال 1990، دستورالعمل بازی را ضبط کرد و آن را یک "کتابچه راهنمای جرم و جنایت کامپیوتری" دانست. او از آن زمان هک کردن را کنار گذاشته و اکنون به عنوان یک نوازنده و برنامه نویس آزاد مشغول به کار است.

 

8. جولیان آسانژ

جولین آسانژ در سن 16 سالگی با نام "مندکس" شروع به هک نمود. طی چهار سال او شبکه های دولتی ، شرکت های بزرگ و آموزشی مانند پنتاگون ، ناسا ، لاکهید مارتین ، سیتی بانک و دانشگاه استنفورد را هک کرد.

او چه کرد؟ اسانج در سال 2006 به ایجاد WikiLeaks به عنوان یک پلتفرم برای انتشار نشت اخبار و اسناد طبقه بندی شده از منابع ناشناس اقدام کرد. ایالات متحده در سال 2010 با تحقیقاتی علیه او ، تحت قانون جاسوسی 1917  وی را محکوم کرد.

  حالا کجاست؟ در حال حاضر در سفارت اکوادور در لندن ، با ترس از استرداد به ایالات متحده ، زندگی میکند.

ده تا از مشهورترین هکر های جهان و کارهایی که انجام داده اند بخش سوم

 

9. Guccifer 2.0

Guccifer 2.0 کیست؟ هیچ کس دقیقا نمی داند - می تواند یک فرد یا گروهی باشد که به این عنوان شناخته می شود. این نام به هکر رومانیایی (که به عنوان "گوچیف" شناخته می شود) برمیگردد و اغلب مقامات دولتی ایالات متحده و افراد برجسته سیاسی را هدف قرار میدهد

آنها چه کردند؟ در طول انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال 2016، شبکه کنوانسیون ملی دموکراتها توسط گوسیفر هک شد و هزاران سند در ویکیلیکس و جاهای دیگر منتشر شدند. بسیاری معتقدند که Guccifer 2.0 پوششی برای سازمان اطلاعات روسیه است ، اما او در مصاحبه ای با Vice ، گفت که رومانیایی است و نه روسی.

آنها الان کجا هستند؟ Guccifer 2.0 درست قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده ناپدید شد و سپس در ژانویه 2017 دوباره ظاهر شد تا ادعا کند که او ارتباطی با اطلاعات روسیه ندارد.

 

10. ناشناس یا anonymous

ناشناس ممکن است شناخته شده ترین هکر در تمام دوران باشد. ناشناس یک فرد نیست ، بلکه یک گروه غیرمتمرکز از هکرها است که بدون عضویت واقعی و سلسله مراتب هستند. هر کسی می تواند تحت نام ناشناس عمل کند.

آنها چه کردند؟ از زمان آغاز آن در سال 2003، Anonymous برای حمله به چندین هدف قابل توجه از جمله آمازون ، پی پال ، سونی ، کلیسای باپتیست وستربور ، کلیسای ساینتولوژی و دولت های استرالیا ، هند ، سوریه ، ایالات متحده و ده ها سایت دیگر حمله کرده است.

آنها الان کجا هستند؟ ناشناس فعالیت خود را تا به  امروز ادامه داده است. از سال 2011، دو گروه هک از ناشناس زیر مجموعه شده اند: LulzSec و AntiSec

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

 

 

به اشتراک بگذارید