حریم خصوصی نام دامنه

زمانی که یک دامنه را ثبت می کنید ، برخی از شرکت های ثبت دامین ممکن است پیشنهاد یک هزینه سالانه برای گزینه ای محرمانه به شما بدهند. این ، بسته به شرایط شما ، می تواند یک پیشنهاد با ارزش باشد. برای اینکه تصمیم بگیرید که آیا به این گزینه حریم خصوصی نیاز دارید یا خیر ، بیایید کمی عقب برگردیم و به یاد آوریم که چرا پیشنهاد شده است.

 

 

 

دیتابیس عمومی

پایگاه داده Whois حاوی اطلاعاتی درباره دامنه ثبت شده است. این اطلاعات در دسترس عموم است ، بنابراین هر گونه اطلاعاتی که هنگام ثبت نام دامنه درج کرده اید به راحتی در دسترس است که شامل ایجاد و انقضاء نام دامنه ، به همراه نام و اطلاعات تماس شخصی که آن را ثبت کرده است ، می باشد. یا اطلاعات باید صحیح باشد یا صاحب دامنه نمی تواند ثبت نام کند. این یک الزام ICANN (شرکت اینترنتی نامها و شماره های اختصاصی) است.

 

نگرانی های حریم خصوصی

ویژگی ثبت عمومی این است که کل دنیا به نام ، آدرس ، شماره تلفن و ایمیل شما دسترسی دارد. اگر برای دامین فروشگاه آنلاین از آدرس فروشگاه یا محل کار خود برای ثبت نام استفاده کرده اید ، لزوما چیز بدی نیست. شما هنوز هم می توانید یک ایمیل جداگانه برای ثبت دامنه برای محافظت از ایمیل اصلی خود تنظیم کنید. با این حال ، اگر از نام خود به همراه شماره تلفن و شماره تلفن منزل استفاده می کنید ، این می تواند یک مساله جدی برای حفظ حریم خصوصی شما و خانواده تان باشد. باز هم ، پایگاه داده Whois برای کل دنیا موجود و به راحتی قابل دسترسی است ، با این حال اغلب ما دوست داریم وقتی به اینترنت می رسیم کمی حریم خصوصی را حفظ کنیم. خوشبختانه راهی برای این وضعیت وجود دارد.

 

اطلاعات شخصی خود را خصوصی نگه دارید

برخی از ثبت کنندگان نام دامنه به مشتریان این امکان را می دهند تا با پرداخت هزینه سالانه اندکی ، یک حساب کاربری با سرویس حریم خصوصی وابسته تنظیم کنند. این حساب شامل تمام اطلاعات خصوصی شما است. با این حال ، پایگاه داده Whois اطلاعات مربوط به شرکت خدمات حفظ حریم خصوصی را به جای شما درج می کند. هرگز نگران نباشید ، اگر کسی بخواهد نام دامنه شما را با مبلغ زیادی خریداری کند ، شرکت حفظ حریم خصوصی ایمیل را برای شما ارسال می کند! به عنوان یک ضمانت برای خود و خانواده ، این حریم خصوصی ارزش سرمایه گذاری دارد. وقتی با ثبت نام دامنه ای ارزان قیمت ثبت نام می کنید که این سرویس را ارائه می دهد ، از هر دو سو بهترین امتیاز را کسب می کنید. هزینه ثبت نام با قیمت مناسب و همچنین حفظ حریم شخصی.

 

 

به اشتراک بگذارید