تفاوت مدیران خوب و بد بخش اول

وقتیReed Hastings ، مدیرعامل شرکت آنلاین Netflix، اقدام به تغییر شدید قیمتها و سپس سرویس تحویل Netflix را کرد به هویت مدیریت خود ضربه بزرگی زد. مدت کوتاهی پس از آن ، این شرکت بیش از 800،000 مشتری را از دست داد و سهام 35٪ کاهش یافت. هیستینگز عدم شناخت درباره چهار واقعیت داشت:

 

 

 

 

اعتماد مشتری سریع از بین میرود

وفاداری مشتری ثابت نیست بنابراين ، اقدامي كه تاثير منفي بر مشتريان اینترنتی داشته باشد ، تنها پس از بررسي دقيق چگونگي تأثيرگذاري بر روي اين شركت ، انجام مي شود.

 

داده های خام کل داستان را نمی گویند

توجه دقیق ، به معنی تجزیه و تحلیل روند و یا بررسی رفتار جمعیت شناختی نیست. پاسخ بالقوه را با تمرکز بر اینکه چگونه مشتریان در مورد اتفاقی عکس العمل دارند ، سنجیده میشود. رهبری یک گروه ، با یک نظرسنجی و صحبت با گروه تعیین خواهد کرد که آیا حرکت موفق خواهد بود یا خیر.

 

سوال بپرسید

در مورد آنچه که مشتریان کسب و کار اینترنتی شما فکر می کنند کنجکاو باشید. سقوط هیستینگز برای این بود که در مورد اینکه چگونه مشتریانش پاسخ می دهند ، بیش از حد متعصب بود و فقط به مدیران شرکت یا دوستان شخصی خود جهت بازخورد اعتماد نداشته باشید - آنها منبع نهایی نیستند بلکه مشتریان فروشگاه اینترنتی شما هستند.

 

نحوه بیان موضوع مهم است

اعلام موضوع با ارتباط کمی در مورد چگونگی تغییرات به نفع مشتریان بود. هیستینگز به سادگی به مشتریان خود گفت که این تغییرات اتفاق می افتد. نمونه هایی از کارهای رهبران موفق را مرور کنید و ارزش و توانایی های اصلی را که در هر یک از آنها وجود دارد ، پیدا کنید. مطمئنا ، قدرت مدیریت فروشگاه آنلاین از تعیین و نفوذ برخوردار است ، اما توانایی موثر نیازمند خیلی بیشتر ازین ها است. در سال 2004 ، مدرسه وارتون 25 نفر از تاثیرگذارترین رهبران 25 سال گذشته را شناسایی کرد. نام هایی مانند Iacocca، Buffett، Gates، Walton، Ash و Greenspan در این مطالعه بودند.  این تحقیق ویژگی های زیر را از رهبران بزرگ کشف کرد .

 

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید