تجدیدنظر برنامه ریزی شده در خصوص وب سایت خرده فروشی بخش اول

در اواسط 1990 میلادی ، تارجت ، یک فروشگاه آنلاین تخفیفی بزرگ بود. این خرده فروشی خود را از رقیب اصلی خود والمارت ، با تاکید بر خطوط سبک زندگی و مد ارزان قیمت و بزرگ مقیاس متمایز کرده و رشد دو رقمی تا چهار رقمی را در هر سال تا بیش از یک دهه تجربه کرد. این تحولات پر رونق به پایان رسیده بود که سقوط مالی ایالات متحده در پاییز سال 2008 به طور ناگهانی پایان یافت. در واقع ، این هدف در واقع سخت تر از وال مارت بود. پنج سال بعد این شرکت همچنان در حال مبارزه است. با بیش از 1800 فروشگاه و سایت نسبتا جدید تجارت الکترونیک ، تارجت جمع آوری داده های مربوط به مشتری های آنلاین خود ، محصولات خریداری شده ، عادت های مرور ، مواردی که در سبد خرید رها شده بودند ، با این همه تمام اطلاعات را به طور کامل استفاده نکرد. دانشكده علوم انسانی دانشگاه هاروارد ، پروفسور سرریت م. داتار ، در مطالعه موردی اخیر ،Data Science at تارجت ، همكاری دانشمندان علوم انسانی دانشگاه هاروارد ، می گوید ، کیتلین نیو بولر ، متخصص تحقیقاتی نوشته است.

 

"هدف باید این تغییر بزرگی را از تفکر تنها در مورد خرده فروشی به فکر کردن در مورد داده ها انجام دهد. و به این ترتیب ، داده ها باید تبدیل به یک دارایی بزرگ مورد نیاز برای توسعه دادن فرصت های جدید شوند. " "حتی امروز ، همه خرده فروشان داده ها را به طور کامل به نقطه ای که آنها خود را به عنوان شرکت های داده فکر می کنند ، پذیرفته اند و شاید بسیاری از شرکت ها رنج می برند." در عین حال ، تارجت ، از رکود پنج ساله خود ، بهبود قابل توجهی گرفت. فروش سه ماهه سوم این شرکت در مقایسه با سال گذشته بیش از 5 درصد افزایش یافته است و در ماه اوت میزان درآمد آنلاین به ویژه افزایش چشمگیری به 41 درصد رسیده است. Datar تحت تأثیر تحسین برانگیز تارجت قرار گرفته و اقدامات محاسبه شده ای را که برای موفقیت آن ضروری بود ، مورد بررسی قرار داد.

 

استخدام کارشناس داده

در سال 2013 ، یک نقطه روشن در تارجت ، در غیر اینصورت ، تصویر مالی ناچیز ، بازوی کوچک تجارت الکترونیک آن بود. اگرچه فروش کلی کاهش یافت ، فعالیت تجاری آنلاین بین سالهای 2012 تا 2013 نزدیک به 30 درصد افزایش یافت. تارجت در اطلاعات مشتری از این فروش آنلاین بیدار شد ، اما برای این که این احساس را داشته باشد ، این شرکت نیاز به آوردن افراد مناسب داشت. Paritosh Desai در آگوست 2013 به عنوان معاون رئيس اطلاعات هوشمند ، تجزيه و تحليل و تست ، به تارجت ملحق شد و پس از آن به شغل استخدام شد و گروه تحقيقاتي را با دانشمندان داده و ديگران در زمينه علوم کامپيوتري ، رياضيات ، آمار و فيزيک آموزش داد. بسیاری که مدرک دکترا داشتند. برای جذب بهترین افراد ، تارجت می دانست که حداقل باید بخشی از عملیات داده خود را در دره سیلیکون حفظ کند ، حتی اگر دفاتر شرکت های این شرکت در مینیاپولیس بودند. داتار می گوید: "این یک تصمیم بزرگ برای اقامت در سیلیکون ولی بود." "تقاضا برای متخصصین علوم داده ها از طریق سقف است ، بنابراین شما باید به جایی بروید که کارشناسان هستند.  اعتبار موفقیت دانش داده را در تارجت به این تیم اعتبار می دهد. "

 

آزمایش و اجرای سریع

دسای یک فرهنگ کارآفرینی ایجاد کرد ، دانستن آزمایش ها برای کشف چگونگی استفاده از داده ها در فعالیت های تجاری شرکت ضروری خواهد بود. همکارانش این ماندرا را دنبال کردند: توسعه ، آزمایش ، اندازه گیری.

با این وجود آنها نمی توانستند بعد از آزمایش بدون استفاده از آنچه که آموخته بودند و به سرعت به آزمایش ادامه دهند. "اگر شما فقط آزمایش کنید ، مردم [در شرکت] می گویند ، زمانی که فروش اینترنتی در می آید؟ داتار می گوید وقت زیادی برای ادامه تلاش ندارد. "تنها راه یادگیری سریع ، اقدام و ادامه دادن به یادگیری شماست."

 

تحویل پاسخ موبایل در چند میلی ثانیه

دسای از تجربه قبلی دانش فنی اطلاعات در شرکت Gap می دانست که مصرف کنندگان با برنامه های آهسته تلفن همراه ناامید می شوند. برای او ، مهمترین الزامات مهندسی ، کاربران را به طور مداوم در پاسخ به جستجوهایشان در میلی ثانیه ارائه دادند.

" راه حل تنها برای سریع آموختن، اقدامات و ادامه دادن به یادگیری شماست. "

همانطور که مهم است ، پاسخ باید مربوط به آن مشتری باشد. اگر یک مصرف کننده برای "کفش های کتانی" جستجو کند ، سایت نباید فقط فهرستی از کفش های کتانی را ارائه کند ، اما در بالای لیست باید نام تجاری خاصی باشد که کاربر قبلا خریداری کرده است.

 

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید