تجارت الکترونیک در عصر تلفن همراه بخش دوم

ساختن اپلیکیشن

اگر در مورد ساخت یک چارچوب برای کاربران تلفن همراه و تبلت جدی هستید ، ممکن است ساخت اپ کاربردی که می توانند از طریق آن از وب سایت به طور مستقیم خریداری کنند ، ارزشش را دارد. اپ ها میتوانند یک تجربه سفارشی برای کاربران ارائه دهند و به جای اینکه از طریق نسخه های مختلف تلفن همراه به وبسایت شما کانال شوند ، ساختن اپ برای هر دو کاربران Android و iPhone میتواند به شما در رسیدن به مخاطبان گسترده تر به شیوه ای مناسب کمک کند.

اپ ها می توانند تجربه کاربری بهتر را بدون نیاز به حرکت در مرورگر وب تلفن همراه ارائه دهند. در عوض ، مشتریان می توانند به سادگی برنامه را اجرا و از این طریق از فروشگاه اینترنتی شما شروع به خرید کنند. مشتریان به خرید راحت تر و بیشتر و اجتناب از نگران بودن از خرید از طریق مرورگر تشویق میشوند.

سرویس های مختلفی وجود دارد که به شما امکان می دهد اپها را با استفاده از وب سایت موجود خود توسعه دهید ، و اغلب هزینه های اندکی برای استفاده از اپ نیاز دارید. همچنین شما می توانید دولوپر و برنامه نویس که تخصص خاصی در این زمینه دارد در سایت های مستقل مانند oDesk و Freelancer.com پیدا کنید که می توانند به شما کمک می کنند تا کار را برای کسری از آنچه که ممکن است به یک سازمان بزرگ پرداخت کنید ، دریافت کنید.

هنگام ایجاد یک اپ برای سایت خود ، حداقل دو برنامه مختلف نیاز دارید - یکی برای دستگاه های سیستم عامل Android و دیگری برای iOS. اگر شما فقط می توانید یکی از برنامه را برای شروع داشته باشید ، اندروید را انتخاب کنید چون دستگاه های بیشتری سیستم عامل آندروید دارند.

 

ساختن وب سایت های موبایل با Mobify

ترافیک موبایل به وضوح دارای اهمیت بالاییست و نیاز به تمرکز تلاش های شما در بهبود تجربه خرید با تلفن همراه در حال افزایش است. Mobify خدماتی است که به شرکت ها کمک می کند به طور خاص وب سایت خود را برای ترافیک تلفن همراه بهینه سازی کنند ، بینش های کاربران تلفن همراه و تعامل آنها با وب سایت شما را به نحوی خوب ارائه دهد. این باعث می شود که به تدریج تجربه خرید با تلفن همراه شما بهینه سازی شود و مطمئن شوید که فروشگاه اینترنتی شما برای تمام ترافیکها جذاب است.

تلاش برای یک فروشگاه آنلاین سازگار با موبایل مزایایی در حال حاضر و آینده دارد. همانطور که بیشتر افراد به وبگردی با تلفن همراه می پردازند ، شما در موقعیتی قوی قرار می گیرید تا کسب و کار خود را حفظ و جذب کنید.

 

تجزیه و تحلیل فعالیت های موبایل

فعالیت موبایل یکی دیگر از حوزه هایی است که شما می توانید از نظر فرایندهای تجزیه و تحلیل و رشد هکینگ در زیر میکروسکوپ قرار دهید. با شناسایی چگونگی ارتباط افراد با وب سایت یا اپ تلفن همراه  شما و اجرای آزمایشات برای یافتن طراحی های برنده همانند روند بهینه سازی استاندارد شما ، می توانید نتایج خود را با اهداف مورد نظر خود افزایش دهید. تعدادی از سرویس های ارائه کننده توانایی ردیابی و اندازه گیری داده های تجزیه و تحلیل ، به ویژه برای کاربران تلفن همراه به شرح زیر است:

Segment.io

TestFlight

Localytics

Google Analytics

Mixpanel

 

 

بخش اول این مقاله را در اینجا بخوانید.

 

 

 

به اشتراک بگذارید