تاکتیک‌های ساخت لینک بخش دوم

راه های زیادی برای برقراری ارتباط وجود دارد. تاکتیک های درست برای شما به منابعی که در اختیار دارید و نیز صنعتی که در آن هستید بستگی دارد. صنایعی که بیشترند و رقابتی هستند ، اغلب نیاز دارند که با ساخت پیوند کاملا برخورد داشته باشید و ممکن است به دست آوردن این پیوندها بسیار مشکل باشد. صنایع دیگر ، اغلب صنایع جدیدترند که به سرعت در حال رشد هستند ، سرشار از فرصت هایی برای تعامل با وبلاگ نویسان و ایجاد یک جامعه هستند. با توجه به این موضوع ، این بخش چند تاکتیک ساخت لینک را نشان می دهد که می تواند در اکثر وب سایت ها به کار برده شود.

 

 

ساخت لینک شکسته (خراب)

اینترنت پر از لینک های خراب است. اغلب ، این پیوندهای شکسته در صفحات با ارزش و با کیفیت وجود دارد. Broken link building یک روش بسیار رایج است که به فرض کمک به وب مسترها برای رفع لینک های خراب خود ، با ارائه جایگزین برتر برای پیوند دادن به آنها ، کار می کند. هر چند که جزئیات ممکن است متفاوت باشند، اما فرآیند اصلی شبیه این است :

1. پیوندهای شکسته را بررسی کرده و اهداف خوب را پیدا کنید

2. ایجاد محتوا

3. دسترسی  

این یک مثال است. شما یک شرکت آزمایش لبنیات را اداره می کنید و می خواهید با صفحات منابع علمی خود پیوند برقرار کنید. به نظر می رسد که یک دانشگاه در منطقه شما دارای صفحه قدیمی تر در مورد منابع لبنی است ، اما بسیاری از لینک ها خراب است. شما به وب مستر دسترسی پیدا می کنید تا به لینک های شکسته اشاره کنید و با کمک منابع جدیدتر و به روز ، خود را به عنوان یک گزینه جایگزین پیشنهاد دهید. مدیر وب سایت سپس به صفحه منابع لبنی شما پیوند می زند. این روند می تواند بارها و بارها تکرار شود. گاهی اوقات از محتوای موجود خود به عنوان پیشنهادی برای جایگزین کردن لینک های خراب استفاده می کنید ، در مواقعی دیگر محتوای جدیدی را به طور خاص برای این منظور ایجاد می کنید.

 

احیا پیوند

کمی متفاوت تر از لینک شکسته ، عمل احیای لینک است ، که در آن شما لینک های "بازپس گیری" که زمانی به سایت شما اشاره می کرده را اصلاح کنید ، اما هیچ مقدار ارزش SEO را ارائه نکنید. انواع مختلفی از استراتژی های احیا لینک وجود دارد.

 

404s

این ها پیوندهایی هستند که به صفحات وب سایت شما که دیگر وجود ندارند اشاره دارند. Open Site Explorer ابزاری مناسب برای یافتن این موارد است. (جستجوی "صفحات برتر" را انجام داده و برای 404 مرتب سازی کنید). می توانید این لینک ها را در انتهای کار خود تغییر مسیر داده یا آنها را اصلاح کنید یا از مدیر وب سایت بخواهید که پیوند را تغییر دهد.

 

نشان های تجاری غیر مرتبط

گاهی اوقات پیدا کردن دیگران که در مورد سایت شما می نویسند بدون پیوند دادن به آن ، کاری عادی و آسان است. اغلب یک ایمیل ساده به نویسنده برای تأمین لینک کافی است. ابزارهایی مانند permend.net  ، Google Alerts و Fresh Web Explorer در جستجوی کلمه ها بسیار عالی هستند.

 

تصاویر غیر مرتبط

متداول است وب سایت هایی را پیدا کنیم که تصاویر خود را بدون اسناد ارسال کرده اند. به جای بایگانی کردن یک اعلان کپی رایت و یا DMCA takedown ، این یک فرصت عالی برای به دست آوردن یک لینک به جای آن است. از ابزارهایی مانند TinEye و جستجوی تصویر Google استفاده کنید تا مدیرانی که تصاویر شما را منتشر می کنند را پیدا کنید و مودبانه از آنها بخواهید کار اسناد را انجام دهند.

 

دنیایی از تاکتیک های ساخت پیوند

در این جا فقط چند تاکتیک مختلف ساختن لینک را که می توانید از آنها استفاده کنید (یا حتی با کم و زیاد کردن آن ، چیزی اختراع کنید) توصیف می کند. تاکتیک های خاصی که شما انتخاب می کنید بستگی به منابع ، خلاقیت ، طاقچه ، مخاطبان و زمان موجود دارد.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

 
به اشتراک بگذارید