بهینه‌ سازی خارج از سایت

برای گوگل ، لینک ها هنوز یکی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی هستند. یک لینک معادل یک پیشنهاد برای یک وب سایت است. اما یک لینک فقط یک پیوند نیست. کیفیت لینک ها به طور قابل توجهی متفاوت است. لینک های بد یا دستکاری شده ممکن است حتی مضر هم باشند. به تازگی لینک های خریداری شده یا مبادله شده دلایلی برای گوگل هستند تا  وب سایت ها را مجازات کنند. بسیاری ممکن است نام پنگوئن را بدانند: این نام مخفف به روز رسانی های خاصی در گوگل است که هدف آن شناسایی لینک های بد است.

 

 

 

از بهینه سازی خارج از سایت برای بهبود تعداد و کیفیت لینک های اشاره شده به وب سایت شما استفاده می شود. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد: یک روش ساخت لینک با کیفیت بالا ، خلق محتوای باکیفیت است. با این حال ، درخواست از دیگران برای ارتباط یا ارتقای آن ها در چارچوب خاصی مناسب است. راه های زیادی برای گرفتن ارتباط بیشتر وجود دارد. این مقالات شامل مقالاتی در رسانه های اجتماعی مانند فیسبوک ، گوگل پلاس و توییتر هستند. فهرست یک وب سایت در دایرکتوری های موجود یک منبع لینک دیگر است ، اما امروزه به ندرت استفاده می شود. کیفیت شاخه ها باید در اینجا یک اولویت باشد. بهترین لینک ها آن هایی هستند که در محتوای سرمقاله هستند. اگر یک لینک در متن یک موضوع مرتبط با موضوع تنظیم شود ، ایده آل است. علاوه بر موقعیت ، متن لینک نیز نقشی ایفا می کند که کلمات مرتبط ایفا می کنند. اصطلاحات مرتبط با موضوع می توانند مفید باشند اما شما باید مراقب باشید. زیرا اگر تمام لینک ها به یک وب سایت فقط شامل کلمات کلیدی هدف باشد ، برای گوگل غیر طبیعی به نظر می رسد. پس بهتر است مطمئن شوید که ترکیب سالمی است.

با تمام این معیارها ، باید دقت شود که از حد بالاتر نرود و ساخت پیوند فرآیند آهسته ولی یکنواخت را دنبال کند. اگر تعداد زیادی لینک را به سرعت جمع آوری کنید ، در گوگل مشکوک خواهید شد. به علاوه ، باید به کدام لینک ها توجه کنید تا به قربانی غیر عمدی یک کمپین سئو منفی تبدیل نشوید. سئو منفی عبارت است از زمانی که پیوندهای بد در صفحه با هدف تخریب صفحه قرار می گیرند.

به اشتراک بگذارید