بهینه سازی موتور جستجو بخش دوم

بهینه سازی موتور جستجو (که به عنوان محل جستجوی موتور جستجو ، رتبه بندی موتور جستجو و یا SEO نامیده می شود) ، هنر قرار دادن وب سایت خود در چند نتیجه از مجموعه کلمات کلیدی تعریف شده از نظر استراتژیکی است که به الگوریتم های جستجوی موتور جستجو و برنامه ها کمک می کند. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای افزایش ترافیک هدفمند وب سایت شما با برجسته تر کردن آن انجام می شود ، در نتیجه منجر به هدایت کاربران و فروش اینترنتی بیشتر می شود.

 

 

 

در طول سال ها ، موتورهای جستجو و دایرکتوری های جستجو ، دقیق شده اند و الگوریتم های خود را هر بار تغییر می دهند که باید بسیار سخت کار کنیم تا مشخص کنیم کدام تکنیک ها بهترین کار را می کنند. ما تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو را با ملاحظات دقیق با موتورهای جستجوی بزرگ ترکیب می کنیم تا به مشتریان خود در رسیدن به اهدافشان کمک کنیم. از آنجا که هیچ دو وب سایت مشابه نیستند و اهداف هر کسب و کار متفاوت هستند ، ما یک برنامه بهینه سازی موتور جستجوی سفارشی برای هر مشتری ایجاد می کنیم ، که دقیقا برای پرداختن به نیازهای خاص خودشان ساخته شده است. ما سرویس های بهینه سازی موتور جستجوی بسیار موثر خود را برای کمک به رسیدن به رتبه بندی های سطح بالا برای وب سایت در موتورهای جستجوی اصلی Fast / Alltheweb ، Google ، HotBot ، AltaVista ، AOL ، Iwon ، Lycos ، MSN و Netscape تنظیم می کنیم. چرخه توسعه نرم افزار ما مراحل زیر را دارد:

 

آنالیز کسب و کار

برای Cochin ، Kerala ، deep درک عمیقی از کسب و کار اینترنتی و ماهیت کار مشتری اولین و مهم ترین قدم در شروع فرآیند seo است. ما مطمئن می شویم که کلمات کلیدی آلی دقیق بخشی از محتوای خود را در وب سایت شما تشکیل می دهند. همچنین تحلیل رقیب برای درک اینکه چه چیزی برای حوزه خاصی کار می کند و چه چیزی درست انجام نمی شود ، انجام می دهیم و با چنین اطلاعاتی به دنبال طراحی راه حل های مناسب برای seo هستیم.

 

بازبینی وب سایت

مرحله بعدی در فرآیند SEO شامل بررسی و تحلیل پرونده های عنکبوتی در یک وب سایت است. این ها ممکن است شامل لینک های شکسته ، عناوین بهینه نشده ، برچسب های از دست رفته ، ساختار لینک غیر متعارف در میان عوامل دیگر باشند.

 

شناسایی کلید واژه

بهینه سازی کلمات کلیدی یکی از ابعاد برجسته seo است. شناسایی کلمه کلیدی بخش بسیار مهمی از seo است و شامل تحقیق در مورد واژه های کلیدی در جستجو برای یافتن عبارات مرتبط و معروف است.

 

بهینه سازی صفحه

این مرحله در فرآیند seo شامل بهینه سازی واقعی صفحات وب شماست. تجربه ما ، به داشتن صفحه بهینه با توجه به برچسب ها ، ساختارها ، تصاویر ، متن بدنه و دیگر قسمت های مرئی و نامریی ، کمک خواهد کرد.

 

ساختن لینک های ورودی

یک مثال خوب این است که چگونه ویکی پدیا با سایت های متعدد ارتباط دارد و این چیزی است که ویکی پدیا را به یک وب سایت محبوب تبدیل می کند. ما نکات دقیق ساخت لینک را درک می کنیم و به الگوریتم های موتور جستجو برای درک نحوه ارتباط سایت شما با صفحات وب دیگر کمک می کنیم. این جنبه خاص کلید دستیابی به رتبه بندی خوب برای کلمات کلیدی رقابتی است. کمپین های تبادل لینک ما به طور دستی بدون هیچ گونه روبات یا crawlers انجام می شوند. تلاش های برنامه نویسی توسط EasySoft ، Cochin، Kerala فعال شامل برنامه نویسی سمت سرور و برنامه نویسی سمت کلاینت می باشد.

• شناسایی شرکای بالقوه لینک: این ها وب سایت هایی هستند که وب سایت شما را در محتوا و در حضور موتور جستجو تقویت می کنند.
• تضمین تبادل لینک: این شامل تماس با وب مسترها یا صاحبان سایت می شود و لینک ما متقابل است

 

راهنمای دستی برای موتورهای جستجو و دایرکتوری ها

EasySoft ، Cochin ، Kerala روش های هوشمند و مبتکرانه را برای یافتن دایرکتوری های محبوب برای ارسال وب سایت فراهم می کند. این مرحله قابلیت دید بهتر از طریق رتبه بندی موتورهای جستجوی بالاتر به خصوص برای وب سایت های جدیدتر است که هنوز توسط روبات ها و عنکبوت ها از موتورهای جستجوی اصلی به کار گرفته نشده اند ، کمپین بهینه سازی موتور جستجو ما شامل ارسال های سیستماتیک ، انجام شده به صورت دستی ، به موتورهای جستجوی برتر و دایرکتوری ها اجازه می دهد شانس های بهتر وب سایت شما را در 2 صفحه اول نتایج جستجوی موتور جستجو نشان دهند. در نتیجه از این که تعداد بیشتری از خوانندگان در واقع از سایت بازدید می کنند ، اطمینان حاصل خواهد شد .

 

Analysis and Tweaking

بهینه سازی موتور جستجو یک راه حل بلندمدت برای مشکلات ترافیکی است. بسته های جامع SEO به روز رسانی های ادامه دار در وب سایت براساس گرایش های فعلی در ترافیک و رتبه بندی است. ما به روز رسانی های ارزشمند وب سایت خود را برای طراحی آن به عنوان هر الگوریتم در حال تغییر توسط گوگل و دیگر موتورهای جستجو ادامه می دهیم و از این رو شما را قادر می سازد مدت زمان طولانی تری در بالای صفحه بمانید.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید