بهترین راه برای اجرای سریعتر سایت شما در موبایل در 2018 بخش دوم

در بخش اول مقاله گفتیم: همیشه به نظر می رسد هر کسی که در اینترنت است عجله دارد و بارگیری وب سایت برایش یک اولویت است.

سرعت در نسخه موبایل وب سایت شما بسیار مهم است. کاربران تلفن همراه معمولا در حال حرکت هستند و صبر کمی دارند.

چند نکته درباره چگونگی انجام این کار در سال 2018  که، اتفاقا همان سالی است که گوگل تصمیم گرفته اولین شاخص رنکینگ موبایل خود را راه اندازی کند آورده ایم در ادامه به توضیح چند نکته دیگه میپردازیم:

 

فعال کردن Google AMP

فعال کردن طرح Google’s Accelerated Mobile Pages (AMP) در صفحات وب سایت شما باعث می شود که عالی و در عین حال بدون نیاز به پلتفرم دستگاه یا پلت فرم توزیع سریع بمانید. AMP از HTML فوق العاده مینیمال استفاده می کند تا سرعت بارگذاری محتوا در صفحه تلفن همراه شما را افزایش دهد.

 

مراحل ثبت نام خود را کوتاه کنید

یک فرآیند ثبت نام معمول برای یک وب سایت شامل شش تا هفت مرحله می شود. برای سرعت بخشیدن به آن، مراحل را به سه یا چهار مرحله برسانید. تمام کد هایی که از این طریق از آن ها خلاص خواهید شد صفحه شما را سبک تر و سریع تر می کند.

 

حافظه کش موبایل را روشن کنید

مرورگرهای موبایل اکنون می توانند صفحات شما را به یاد داشته باشند و داده های شما را بر روی گوشی هوشمند  ذخیره کنند تا بعدا استفاده شوند. با فعال کردن حافظه مرورگر، باز شدن صفحات در تلفن همراه سریعتر خواهد بود.

 

کد نویسی ها را تغییر دهید

وب سایت شما دارای یک تن از کد است و همیشه، ممکن است برخی از کار بیفتند یا غیر ضروری باشند. کد وب سایت خود را با حذف آنها کاهش دهید و به طور موثر سایت خود را سبک تر و سریعتر کنید.

 

SEO خود را ارتقا دهید

 شاخص تلفن همراه گوگل برای استفاده از وب سایت های تلفن همراه به عنوان پایه ای برای رتبه بندی گوگل و لیست های جستجو طراحی شده است. که باید برای وب مسترهایی با وب سایت های دارای نسخه های تلفن همراه یا بر روی گوشی های هوشمند و تبلت ها زنگ خطر باشد.

شاخص موبایل ، به مدیران وب سایت برای سرعت بخشیدن به وب سایت های خود  انگیزه می دهد؛ زیرا سرعت صفحه یکی از عوامل رنکینگ جستجوگرهای تلفن همراه است. وب سایت تلفن همراه خود را با انجام هر چه که می توانید سریعتر کرده و بهینه سازی کنید.

حالا وقت آن است که نکته های بالا را امتحان کنید و ببینید آیا سرعت وب سایت تلفن همراه شما افزایش می یابد یا خیر.

با این حال، توصیه می کنیم از ابزار رایگان گوگل به اسم Insight PageSpeed استفاده کنید تا بدانید که برای افزایش سرعت سایت تلفن همراه خود باید چه کاری انجام دهید.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

 

 

به اشتراک بگذارید