بهترین راه برای اجرای سریعتر سایت شما در موبایل در 2018 بخش اول

همیشه به نظر می رسد هر کسی که در اینترنت است عجله دارد و بارگیری وب سایت برایش یک اولویت است.

سرعت در نسخه موبایل وب سایت شما بسیار مهم است. کاربران تلفن همراه معمولا در حال حرکت هستند و صبر کمی دارند.

در اینجا چند نکته درباره چگونگی انجام این کار در سال 2018  که، اتفاقا همان سالی است که گوگل تصمیم گرفته اولین شاخص رنکینگ موبایل خود را راه اندازی کند آورده ایم:

 

تغییر مسیر را کم کنید

Redirectsسرعت سایت شما را کاهش می دهد، زیرا سرور زمانیکه برای پیدا کردن و بازیابی نسخه اصلی درخواست شده با کلیک روی لینک اصلی، که در آن دیگر قرار ندارد، زمان زیادی را صرف می کند. ثانیه های اضافی که این فرایند طول می کشد می تواند میزان نارضایتی را افزایش دهد، بنابراین تغییر مسیرهای خود را به حداقل برسانید اگر می خواهید توجه بازدید کنندگان خود را نگه دارید.

 

از تصاویر فشرده استفاده کنید.

تصاویر بزرگ در وب سایت شما به این معنی است که بارگیری آنها طول می کشد. برای سرعت بخشیدن به کارها، از تصاویر فشرده استفاده کنید و آنها را در سایز تلفن های همراه اندازه گیری کنید. اگر می توانید تعداد تصاویر را در وب سایت خود کاهش دهید یا حتی کامل حذفشان کنید ، به جز تصاویر گرافیکی ضروری مانند آرم وب سایت و خیلی بهتراست.

 

طراحی وب خود را ساده کنید.

وب سایت طراحی شده با زرق و برق بسیار چشمگیر است. تعداد کدی که در آن وارد می شود نیز بسیار زیاد است، و باعث می شود که سایت شما سنگین تر و بنابراین کندتر شود. طراحی وب سایت را ساده و جذاب کنید، تا سبک تر و سریع تر در موبایل بارگیری شود.

 

استفاده از فونت های سفارشی را به حداقل برسانید.

فونت های سفارشی زیبا است، اما اگر از جاوااسکریپت یا CSS استفاده می کنند ایجاد باگ میکند.

در صورت امکان، از استفاده از فونت های سفارشی اجتناب کنید یا حداقل استفاده خود را به عنوان یا هر بخش مهم دیگر سایت محدود کنید.

 

 

به اشتراک بگذارید