برنامه‌ریزی برای موفقیت در یک محیط چند کلودی یک سرور فلزی خالی

سرور فلزی خالی (بدون پوشش) یک سرور استاندارد است. اساسا ، این یک مترادف "سرور فیزیکی" است. همه سرورهای فلزی خالی ، سرورهای فیزیکی هستند. با گفتن این جمله ، این احتمال وجود دارد که شما به یک سرور فلزی خالی نیاز ندارید. این اصطلاحی است که به جای یکدیگر در صنعت میزبان با سرور اختصاصی به کار می رود و یک تفاوت ساده وجود دارد که این دو را متمایز می کند .یک سرور فلزی خالی چیزی روی آن اجرا نمی کند. در حالی که یک سرور اختصاصی معمولی می تواند یک hypervisor روی آن اجرا کند و vms ایجاد کند. با توجه به این موضوع ، اجازه دهید ابهام بیشتری را در مورد اصطلاحات سرور فلزی خالی روشن کنیم .سرور فلزی بدون پوشش یک نرم افزار است که روی یک سرور اختصاصی نصب شده یا به طور مستقیم به عنوان سیستم عامل خود نصب می شوند. کامپیوتر به شما این امکان را می دهد که سرور های مجازی روی سرور اختصاصی فیزیکی خود راه اندازی کنید. نمونه های مورد استفاده در این تحقیق عبارتند از : 

زمانی که یک سرور اختصاصی روی آن نصب شده باشد ، سرور های مجازی را می توان روی آن نصب کرد و کاربر منابع سخت افزاری را برای سیستم عامل میزبان که روی سرور مجازی اجرا می شود تخصیص داده و ذخیره می کند. به این ترتیب می توانید از یک سرور فیزیکی برای ایجاد سرورهای مجازی چندگانه استفاده کنید که قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری مجازی سازی را بدست می آورند .یک سرور بدون پوشش بدون سیم ، سیستم های عامل مانند ویندوز یا لینوکس را قادر می سازد که به جای یک محیط مجازی کار کند .

 

چرا من به یک سرور فلزی خالی نیاز دارم ?

این معادل این پرسش است که چرا به یک سرور اختصاصی نیاز دارید. ارتقا به یک سرور اختصاصی به شما منابع اختصاصی مورد نیاز برای رسیدگی به هزاران درخواست برای دسترسی به وب سایت تان را می دهد. اگر شما مهمانان روزانه ای را به وب سایت خود اضافه می کنید و احساس می کنید که برنامه فعلی شما تبدیل به یک درگیری روزانه شده است ، ممکن است زمان آن برسد که به یک سرور اختصاصی ارتقا یابید .یک سرور اختصاصی تنها متعلق به شما است. این با بودن روی یک سرور مشترک متفاوت است. سرورهای اشتراکی به این معنی هستند که منابع و محیط شما با دیگر وب سایت ها بطور مشترک به کار می روند. با یک سرور اختصاصی ، می توانید منابع اختصاصی خود مانند ram فضای دیسک و cpu را کنترل کنید. فضا ، فضای شما است و شما تنها مستاجر آن هستید .همه به شما اختصاص داده می شوند و شما فقط به برنامه دسترسی روت Server نیاز دارید. برنامه خود را نصب کنید ، تنظیمات خود را پیکربندی کنید و log های سرور خود را بازبینی کنید. شما می توانید اقدامات امنیتی خود را بر روی سرور اجرا کنید و برنامه هایتان را اجرا کنید. داشتن کنترل کامل بر منابع اختصاصی معمولا به عملکرد بهتر قابل اطمینان تبدیل می شود. به احتمال زیاد ترافیک وب باعث سقوط سرور شما نخواهد شد ، زیرا برای تکیه کردن منابع بیشتری نسبت به زمانی که روی سرورهای اختصاصی وجود دارد ، دارید. چندین گزینه برای انتخاب وجود دارد. بین غیر اختصاصی ، سرورهای اختصاص داده شده و یا سرورهای اختصاصی به طور کامل مدیریت شده ، بسته به آنچه که بهترین تناسب برای شما و نیازهای شما دارد را انتخاب کنید .

به اشتراک بگذارید