بازگشت بازدیدکنندگان سابق به وب سایت

مالکیت فروشگاه را می توان به عنوان یک اصل اساسی در موفقیت تجاری در نظر گرفت. برای پایداری و حفظ موفقیت خود در دنیای رقابتی امروز باید قادر به جذب مخاطب های مفید به سمت وب سایت خود باشید. در این مقاله راهکارهایی را بررسی می کنیم که بتوانید ترافیک ورودی به سمت وب سایت خود را پایدار نمایید.

ترسیم تصور مثبت در ملاقات اول

واضح است که تصور اولیه که از فروشگاه آنلاین شما در ذهن مخاطب به وجود می آید بسیار مهم است. ترسیم تصور مثبت در اولین ملاقات کاربر از سایت شما می تواند شرایط اولیه بازگشت ترافیک کاربران و ماندگاری آنها را تضمین نماید. و اما چگونه این تصور مثبت را در ذهن مخاطب ترسیم نماییم...؟!
عواملی که در نگاه اول مخاطب شما را جذب می کند رنگ و صفحه آرایی های مناسب موجود در وب سایت شما می باشد. سعی کنید صفحات وب سایت شما کسل کننده نباشد بلکه به کمک تیترها و تصاویر مناسب ذهن مخاطب خود را به دست آورده و وی را به سمت محتوای خود هدایت نمایید. با این کار کاربر کنجکاوانه پیگیر محتوای بعدی شما در سایت تان خواهد بود.

 

همواره وب سایت خود را بروز نگهداری کنید

همان طوری که بارها اشاره شده است بروز رسانی وب سایت سهم بسیاری در تضمین موفقیت مستمر شما دارد. اگر می خواهید ترافیکی که به سمت وب سایت شما می آید به کاربری ماندگار تبدیل شود باید همیشه تغییراتی در ظاهر، محتوا و حتی موضوعات و تیترهای بلاگ های خود انجام دهید تا وب سایت شما چیزی تازه برای ارائه به بینندگان خود داشته باشد. تنوع را به طرفداران خود هدیه کنید.

 

نقش بکه های اجتماعی را نادیده نگیرید

استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف اعم از توییتر و فیس بوک برای جذب مخاطب و معرفی کردن وب سایت و تجارت کاری بسیار مرسوم و رایج است. شما می توانید با انتشار لینک های خبری خود در این شبکه ها مخاطبان خود را مجاب به ورود به وب سایت خود نمایید.

 

راستی ... کاربران از کجا وارد سایت شما می شوند ؟!

یکی از راهکارهای موثر برای ماندگاری کاربران این است که کاربران خود را به خوبی بشناسید! سعی کنید بررسی نمایید که کاربران از کجا می توانند با نام تجاری و وب سایت شما آشنا شده و وارد آن شوند. یکی از راه ها برای انجام این کار استفاده از "گوگل انالیتیکس" است. گوگل انالیتیکس به شما نمایش می دهد که کاربران شما با استفاده از کدام لینک ها به سمت وب سایت شما هدایت شده اند. بررسی دقیق نتایجی که گوگل آنالیتیکس در اختیار شما قرار می دهد می تواند نقش ویژه ای در پیمودن پله های ترقی برایتان فراهم آورد.

 

به اشتراک بگذارید