ایجاد یک محیط ابر هیبریدی ترکیبی از طریق شبکه‌ های خصوصی

با vms می توانید به راحتی حجم کاری بین میزبان ها را با استفاده از تصاویر مهمان انتقال دهید ، اما ماشین های فلزی خالی برای ارتقا یا حرکت دادن دشوارتر هستند. با استفاده از سرورهای بدون پوشش ، حالت ماشینی کاری چالش برانگیز است .شبکه خصوصی ارتباط خصوصی بین سرورهای اختصاصی و محیط های کلود را بدون ارتباط با شبکه های خارجی یا حتی اینترنت برقرار می کند. پیاده سازی این نوع اتصال آسان و مقرون به صرفه است .

 

 

شبکه های خصوصی چگونه کار می کنند ؟

شبکه های خصوصی یک اتصال شبکه خصوصی را بر روی یک شبکه منزوی خصوصی ارائه می کنند. این ترافیک داده ، ترافیک بی اندازه بوده و از طریق درگاه اختصاصی شبکه اختصاصی بر روی سرورها و روی یک شبکه مجازی محلی اجرا می شود. تحول شرکت های شبکه های خصوصی برای چند سال است که در بین شبکه های خصوصی ، سرورهای اختصاصی را ایجاد کرده اند. اخیرا با ظهور رایانش ابری و لایه های مجازی که به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرند ، شرکت ها خواستار ایجاد شبکه های خصوصی بین ، سرورهای اختصاصی و محیط های کلودی شدند. این امر به الهام بخشی ارائه دهندگان زیرساخت برای شروع این ارتباط خصوصی نیز کمک می کند. به عنوان مثال ، در Leaseweb ، برای چند سال است که خدمات مشتریان خود را به مدت چند سال بر روی سرورهای اختصاصی فراهم کرده اند. این زمانی است که اولین شبکه خصوصی کاملا ً خودکار را در مراکز داده ها اعلام کرده اند.

 

ویژگی ها

Leaseweb میگوید : امسال ، ما شبکه خصوصی بین کلود خصوصی و سرورهای اختصاصی را معرفی کردیم. این ویژگی به مشتریان اجازه می دهد تا کلود خود را به سرویس دهنده های اختصاصی استاندارد روی شبکه خصوصی متصل کنند. این نوع چیدمان ترکیبی یک شبکه خصوصی مجزا از شبکه عمومی ارائه می دهد که همه داده ها را امن و ایمن نگه می دارد. ساختار کلود ترکیبی با شبکه های خصوصی ما به مشتریان اجازه می دهد تا یک چیدمان هیبریدی با ترکیب کلود و سرورهای خصوصی ایجاد کنند. این محیط کلودی ممکن است چگونه به نظر برسد؟ موارد استفاده بالقوه برخی از موارد استفاده از سرورهای اختصاصی و کلودی خصوصی که بطور نزدیکی باهم کار می کنند در زیر آمده است:

** مقیاس پذیری را به یک محیط سرور اختصاصی با نمونه های موقت بر روی کلود خصوصی اضافه کنید

** بهبود قابلیت های پردازش مثل انتقال سنگین حجم کار منابع ( ماننددرخواست یک سرور پایگاه داده)

** یک نمونه کلود خصوصی برای کاهش هزینه های ذخیره سازی را در نظر بگیرید. قابلیت های پردازش کل کلود خصوصی خود را با یک سرور اختصاصی برای توانایی آرشیو با ظرفیت بالا ذخیره کرده و بهبود بخشید .

 

به اشتراک بگذارید