ایجاد الزامات مورد نیاز برای بهبود جستجو در فروشگاه آنلاین بخش دوم

ابزارهای قدرتمند خرید و فروش

یکی از نقاط ضعف بسیاری از ابزارهای جستجوی الکترونیکی سنتی این است که نتایج در یک ترتیب تصادفی ، بدون هیچ گونه برتری تجاری به هم یا هر نوع ارائه منسجم نمایش داده می شود. موج جدیدی از ابزارهای جستجو در فروشگاه آنلاین با استفاده از ابزارهای جستجوی قوی ، به این هدف می پردازد تا نتایج را به شیوه جذاب و بهینه ای ارائه دهد.

ابزارهای جستجوی فروشگاه آنلاین در سطح سازمانی به صاحبان فروشگاه ها اجازه می دهد تا صفحه نمایش را در هر دو جعبه نتایج کشویی و صفحه نتایج اصلی کنترل کنند. گزینه های قابل تنظیم ممکن است شامل موارد زیر باشند: نمایش تصاویر کوچک ، نام ، توضیحات ، قیمت و موارد دیگر. یک راه حل جستجو هوشمند ، مانند Klevu ، دارای قابلیت های خودآموزی و توانایی افزایش محصولات ، دسته ها و ویژگی ها و نیز محتوای صفحات است. المان های دیگر که می توانند به نرخ تبدیل بالاتر منجر شوند عبارتند از بدج های تجاری مانند « محصولات جدید»،«20٪ صرفه جویی در خرید»، «تحویل رایگان» و غیره و همچنین ستاره های رتبه بندی و شمارش بازبینی.

 

جستجوی بی نقص و همه جانبه برای فروشگاه آنلاین

 با بازیکنان بزرگتر تجارت الکترونیک که کاتالوگهای محصول وسیعی را در اختیار دهها یا صدها هزار مشتری قرار می دهند ، حتی هوشمندترین ابزار جستجو نیاز به کمک اضافی دارند تا مشتری بتواند نتایج جستجو را به منظور دستیابی به تصمیم خرید فیلتر کند.این تسهیلات را با نمایش یک نوار کناری اضافی در صفحات نتایج ، که به مشتری اجازه می دهد تا جستجوی خود را با طیف وسیعی از معیارها را اصلاح کند فراهم می کند. این معیارها به طور معمول شامل صفاتی مانند اندازه ، رنگ ، نام تجاری و گروه قیمت می شوند ، اما ممکن است ویژگی های خاصی مانند جنس یا عناصر دیگر مانند تعداد رنکینگ ستاره ها را برای محصولات را هم شامل شود. باز هم، یک راه حل سطح سازمانی، مانند  Klevu ، از ویژگی های موجود در کاتالوگ محصول یا فید استفاده می کند و همچنین دستی وارد کردن و فیلتر کردن نیز امکان پذیر است.

ایجاد الزامات مورد نیاز برای بهبود جستجو در فروشگاه آنلاین بخش دوم

 

 تجزیه و تحلیل و گزارش

 داشتن فنآوری هوشمند خودآموزی در امکان جستجو در سایت ، یک گام مهم در جهت به حداکثر رساندن قابلیت جستجو در فروشگاه آنلاین است ، اما بدون تجزیه و تحلیل قوی ، بسیاری از مزایای بالقوه آن میتواند از بین برود. همچنین با فعال کردن عنصر خودآموز جستجو در سایت ، اطلاعات جستجو صاحبان فروشگاه را قادر می سازد تا بهتر آنچه مشتریان آنها دنبال می کنند و نحوه ارتباط آنها با فروشگاه را درک کنند. گزارش هایی که موارد جستجو شده بیشتر در یک سایت فروش آنلاین را نشان می دهد می تواند به تصمیم گیری در مورد تصمیم گیری در خرید کمک کند و فرصت هایی را برای افزایش نشانه ها و سود ایجاد کند. برعکس ، نتایج نهایی گزارش های جستجو هایی که به خرید تبدیل نمی شوند نیز می تواند بسیار مفید باشد ، زیرا نشان می دهد که باید چه محصولاتی بهبود داشته باشند چه در مدیریت موجودی و چه در زمینه های دیگر. این گزارش ها حتی می توانند خطوط تولید بالقوه جدیدی را که در حال حاضر شناسایی نشده اند نشان دهد.

 

بهینه سازی موبایل

 بدون شک می توان گفت هر راه حل جستجو در سطح سازمانی باید 100٪ سازگار با تلفن همراه باشد ، زیرا خریداران بیشتر و بیشتر از تلفن همراه برای اکثر فعالیت های آنلاین خود استفاده می کنند و جستجوی سایت می تواند زمان نمایش جزئیات محصول را به طور قابل توجهی در تلفن همراه کاهش دهد. .جستجو نیاز به به یک تجربه یکپارچه ، صاف و کارآمد برای مشتریان دارد ، به طوری که آنها اعتماد به نفس لمس دکمه "خرید" را پیدا کنند. در حقیقت ، با توجه به محدودیت های قدیمی سایت در تلفن همراه ، جستجو برای موبایل قطعا مهم تر از دسکتاپ است.

ایجاد الزامات مورد نیاز برای بهبود جستجو در فروشگاه آنلاین بخش دوم

 

از لیست بالا مشخص است که جستجوی سایت به طور چشمگیری در حال تغییر است. در نهایت ، الگوریتم های متداول روزهای نخست تجارت الکترونیک با استفاده از کلمات کلیدی به پایان خود رسیده اند و با چیزی کاملا قدرتمند جایگزین میشوند. با فناوری واقعا شروع به درک درست آنچه ما ، مشتریان واقعا می خواهیم کرده و پتانسیل بسیار زیادی برای خرده فروشان نوپا برای استفاده از این فن آوری برای رشد قابل توجه کسب و کار وجود دارد.

نویسنده Paul Rogers ، مشاور Klevu که از قدرترین توابع جستجو برای خرده فروشان آنلاین در سطح متوسط و در سطح سازمانی از سراسر جهان را دارد میگوید: "مزایای کلیدی استفاده از Klevu شامل توانایی های خودآموزی (جستجوگرهای خودکار فروش براساس رفتار کاربر) ، پردازش زبان طبیعی (درک بالاتر کلمات) و گزارش پیشرفته در میان ویژگی های دیگر متمرکز شده است." کلیو در هلسینکی ، فنلاند مستقر است ، اما اخیرا یک دفتر در انگلیس نیز افتتاح کرده است.

 

بخش اول این مقاله را در اینجا بخوانید.

 

 

به اشتراک بگذارید