اگر کسب و کار شما در معرض زیان است چه کاری انجام می دهید

این اتفاق برای همه می افتد. شرکت های کوچک ، کارآفرینان و حتی شرکت های بزرگ و فروشگاه اینترنتی محصولاتی دارند که با شکست روبرو می شوند و سود در تمامی مراحل هرگز اتفاق نمی افتد و صفحات آماری به هیچ وجه جریان نقدینگی را نشان نمی دهند. مهم است که انتخاب های هوشمند انجام دهید ، اما یک فرد آگاه می داند که حتی بهترین تصمیم گیری ممکن است گاهی اوقات منجر به شکست شود.
 

 


نکته مهم دانستن راه چگونه بازگشتن از آن است

پس اگر کسب وکار شما در خطر است چه می کنید؟ ما یک جواب ساده داریم اما اول اجازه دهید درباره چیزی که واقعا با ضرر عمل می کند صحبت کنیم.
از کجا بدانم که کار من واقعا پول در نمی آورد ؟ به بیان ساده ، اگر پول بیشتری نسبت به کسب وکار خود خرج کنید ، کسب وکار شما با ضرر عمل می کند. اغلب کسب و کارها ، به خصوص کسب و کارهای کوچک در ابتدای کار در این دسته قرار می گیرند و بسیاری از این کارها در طول دوره های رشد آن ها انجام می شوند. اگر به اندازه کافی پول نقد داشته باشید تا هزینه های خود را پوشش دهید تا زمانی که درآمد شما شروع به رشد کند ، واقعا مشکلی پیدا نمی شود. در حقیقت ، احتمالا شنیده اید که متخصصان یا حتی کارآفرینان دیگر درباره مشکلات جریان نقدینگی صحبت می کنند که فقط یک روش تجاری آن ، این است که آن ها پول نقد دارند یا پول آن ها به کالا ، فضای اداری و تجهیزات بستگی دارد. مساله واقعی زمانی اتفاق می افتد که شما برای مدت زیادی با ضرر کار می کنید اما یک صاحب کسب وکار کوچک یا کارآفرین باید بداند چه زمانی این کار را می کند؟ خوب ، اگر هزینه های اولیه را پیش بینی کنید ، دیگر تعجب نمی کنید که کسب وکار شما چه هزینه ای دارد. اگر هزینه های راه اندازی پروژه را پرداخت کردید ، می توانید یک تحلیل هزینه را کنار آن بگذارید که شامل هزینه کلی شرکت یا سرویس شما یا شروع کسب وکار شما باشد. در همان مسیر فکر کردن باید به دنبال برآورد یا تعداد فروش باشید. جایی که این خطوط تیره ، نقطه شکست شما خواهد بود جایی که از درآمد حاصل از فروش اضافی در مقایسه با پوشش هزینه های صرف شده در هنگام راه اندازی کسب وکار شما سود حاصل می شود. درک جنبه فنی همه چیز خوب است ، اما با تمرکز بر این که چطور می توانید جریان نقدینگی بیشتری به دست آورید ، بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. اگر کسب وکار شما با ضرر عمل می کند چه کار می کنید ؟ ما سه پاسخ ساده داریم:


۱ - کاهش هزینه ها

همه کسب و کارها ، حتی آن هایی که فروش آنلاین یا اینترنتی دارند ، هزینه های تجاری دارند. یک راه برای کمک به آزاد کردن مقداری پول نقد این است که به هزینه های عملیاتی خود بازگردید و ببینید آیا جاهایی وجود دارند که می توانید هزینه ها را حذف کنید یا حداقل به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند. به خاطر داشته باشید که در حالی که کاهش هزینه ها یک روش موثر برای کم کردن جریان نقدینگی است ، شما نمی خواهید به اندازه ای عقب نشینی کنید که انجام کسب وکارتان با مشکل روبرو شود و یا موانع بر سر توانایی های شما برای ارائه خدمات با کیفیت و بازاریابی محصول تان قرار گیرد.


۲ - فروش خود را افزایش دهید

قبل از این که در مورد آن خط در پروژه های راه اندازی تان صحبت کنیم که تعداد فروش و درآمد مرتبط را تخمین زده بودید ، فکر می کردید وارد کار خواهید شد. زمانی که به دنبال افزایش بودجه هستید ، به دنبال افزایش فروش خود هستید ، همیشه یک روش مطمئنی برای بالا آمدن خط حداقلی تان است . نگاهی سخت به تعداد فروش پیش بینی شده به شما کمک خواهد کرد که در مورد چند چیز تصمیم بگیرید:

*
این که آیا شما می توانید برای فروش تبلیغ انجام دهید و باز هم پول نقد به دست بیاورید
* اگر به اهداف فروش خود برخورد می کنید و اگر آن اهداف باید بالا برده شوند تا جریان نقدی ثابت را تضمین کنند
* اگر می خواهید قیمت محصول یا سرویس خود را تعدیل کنید


۳ - به دنبال مشاوره از یک متخصص

ما در دنیایی زندگی می کنیم که در آن تجربه خودتان برای کارتان بیشتر و رایج تر می شود. اما زمان هایی هست که مشاوره تخصصی مسائل را ساده تر می سازد و اطمینان حاصل می کنید که روش هایتان بهترین استراتژی بلند مدت هستند. زمانی که کار کردن یک فروشگاه اینترنتی با ضرر انجام می شود ، به دنبال مشاوره تخصصی از سوی حسابدار تان این کار را خواهید کرد. علاوه بر این ، آن ها قادر خواهند بود که به شما کمک کنند که امور مالی خود را تغییر دهید تا جریان نقدینگی بیشتری داشته باشید و حتی به شما کمک کند بفهمید چه کسوراتی می توانید در زمان ارائه مالیات به دست آورید. به یاد داشته باشید که جریان های نقدی ممکن است در ابتدا کند یا حتی موجود نباشد. کار را رها نکنید و اطمینان حاصل کنید که دسته فروش ، هزینه های عملیاتی و نحوه تاثیر آن ها بر کسب وکار تان را در اختیار دارید.

 

به اشتراک بگذارید