انتخاب بهترین رنگ بندی برای طراحی فروشگاه اینترنتی

15 ابزار و منبع برای انتخاب رنگ

رنگ یک عنصر جامع در طراحی فروشگاه است. انتخاب پالت رنگ مناسب برای فروشگاه اینترنتی شما می تواند باعث تغییرات مثبت یا منفی در نظر مشتریان بالقوه ایجاد کند.

در اینجا لیستی از ابزارها و منابع برای طراحی رنگ ، آموزش های مربوط به تئوری رنگ های اساسی و پیشرفته ، ابزارهایی برای تولید پالت های رنگی موثر و طراحی سایت های اجتماعی برای کمک و الهام گرفتن بیشتر آمده است.

 

درک رنگ

 رنگ در حرکت (color in motion) یک برنامه وب تعاملی مفید و سرگرم کننده برای یادگیری در مورد ارتباط رنگ ها و نمادها است. در این اپ پروفایل های رنگ ها و معنای نمادین هر یک را مشاهده می کنید و سپس با رنگ ها ارتباط برقرار می کنید تا احساسات خود را بیان کنید.

انتخاب بهترین رنگ بندی برای طراحی فروشگاه اینترنتی

راهنمای عظیم روانشناسی رنگ (( An Enormous Guide to Color Psychology راهنمای یک اکتشاف دقیق از روانشناسی رنگها ، با یک نمودار مفید از معانی رنگ و ارتباط است. علم و تئوری رنگ ها ، چگونگی روانشناسی رنگ در بازاریابی را یاد بگیرید و همه چیز را به یک استراتژی انعطاف پذیر تبدیل کنید.

راهنمای طراح برای کنتراست رنگ (The Designer’s Guide to Color Contrast). در پشت هر طرح ورنگی که مردم به آن جذب می شوند ، نکات ریز روانشناسی وجود دارد. در مورد کنتراست رنگ ، چگونگی و علت استفاده آن در طراحی با استفاده از این راهنما از WebdesignerDepot.com فنون زیبایی شناسی در سطح پیشرفته که مشتریان را جذب می کند ، بیاموزید.

 

ابزارها و منابع

Adobe Color CC  یک ابزار برای ایجاد ، ذخیره و مرور پالت های رنگ است. رنگ پایه را تنظیم کنید ، قوانین رنگی برای پالت های خود را انتخاب کنید ، خطوط رنگ را سفارشی کنید و بسیاری امکانات بیشتر. شما حتی می توانید پالت رنگ را از یک عکس استخراج کنید. فقط کافیست یک تصویر با گوشی خود بگیرید ، و Adobe Color به شما پالت رنگی از آن تصویر را می دهد.

انتخاب بهترین رنگ بندی برای طراحی فروشگاه اینترنتی

 

سبک من را بشناس ((stylify me برای کمک به طراحان برای مرور سریع کلی از راهنمای سبک فروشگاه اینترنتی ، از جمله رنگ ، فونت ، اندازه ، و فاصله ایجاد شده است. فقط یک URL را وارد کنید و به صورت موثر بدون نیاز به بازرسی هر عنصر سبک و سیاق سایت را بررسی کنید.

طیف سنجی شاتر استاک ( SpectrumShutterstock) یک ابزار جستجو رنگ از منبع بزرگی از تصاویر وب سایت شاتر استاک است.  می توانید از دو روش جستجو کلمه کلیدی و یا با استفاده از یک نوار اسلاید ساده ، رنگ را جستجو کنید. یک رنگ را انتخاب کنید یا پالت رنگ را مرور کنید که یک ابزار مفید برای دیدن نمونه هایی از رنگ در زمینه است.

عاشقان رنگ ( Colour lovers) یک جامعه خلاق بین المللی است که طراحان و هنرمندان رنگ ها ، پالت ها و الگوها را ایجاد و به اشتراک می گذارند ، درباره آخرین روند ها صحبت می کنند و مقالات رنگی را کشف می کنند. ابزار و خدماتی که برای  الهام گرفتن طرح بعدی خود ، تا به مرحله اجرا رساندن آن لازم دارید اینجا پیدا می کنید.

انتخاب بهترین رنگ بندی برای طراحی فروشگاه اینترنتی

 

 Coolers یک ژنراتور رنگی است. رنگ خود را تایپ کنید و هزاران پالت محبوب متخصصان خلاق را مرور کنید. رنگ های شروع را از تصاویر خود را انتخاب کنید و ترکیب های متناسب  را به طور خودکار دریافت کنید. پروفایل خود را ایجاد کنید و تمامی طرح های رنگی خود را با بر چسب ها سازماندهی کنید. از اپ iOS ، افزونه Chrome یا Adobe Add-on  می توانید به coolers  دسترسی داشته باشید.

جادوی رنگ ((Color-hex اطلاعاتی در مورد رنگها ، از جمله مدل های رنگی (RGB ، HSL ، HSV و CMYK) ، رنگ های سه گانه ، رنگ های تک رنگ و رنگ های مشابه در صفحه رنگ به شما میدهد. Color-hex همچنین یک کد ساده CSS را برای رنگ انتخاب شده تولید می کند. نمونه المانهای HTML نیز در زیر صفحه جزئیات رنگ نشان داده شده می شوند.

ColorExplorer یک جعبه ابزار آنلاین برای کار با پالت های رنگ است. یک رنگ پایه و سپس الگوریتم های مطابق رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. كتابخانه های رنگی ، از جمله رنگ های چاپی محبوب و كتابخانه های رنگی را RGB مرور کنید.

دانه های طراحی ((design seeds مجموعه ای از پالت ها است که توسط طراح جسیکا کالالوکا طراحی و ساخته شده است. عکس هایتان را از طریق اینستاگرام و با استفاده از #SeedsColor  ارسال کنید. پالت را با استفاده از ویژگی جستجو در وبلاگ ، با وارد کردن یک عنوان خاص ، نام Instagram عکاس یا کلید واژه کلیدی پیدا کنید. پالت ها را براساس کلکسیون ، رنگ ، یا اطلس فصلی مرور کنید.

انتخاب بهترین رنگ بندی برای طراحی فروشگاه اینترنتی

 

ColorZilla . ColorZilla یک افزونه برای فایرفاکس و کروم است که به طراحان وب و طراحان فروشگاه اینترنتی و طراحان گرافیک در کارهای مرتبط با رنگ در سطوح اولیه تا پیشرفته کمک می کند. خواندن رنگ از هر نقطه ای در مرورگر و به سرعت تنظیم کردن این رنگ و آن را در برنامه دیگری قرار دادن از جمله مزایای آن است. یک صفحه را تجزیه و تحلیل کنید ، پالت رنگ آن را بررسی کنید و گرادیان های چند مرحله ای CSS ایجاد کنید.

CheckMyColours یک ابزار برای بررسی ترکیب رنگ پیش زمینه و پس زمینه تمام عناصر DOM جاوا اسکریپت است و تعیین میکند. آیا وب سایت شما کنتراست کافی برای کسی که دارای نقص بینایی رنگهاست ، ارائه می دهد یا خیر. تمام آزمون ها براساس الگوریتمی است که توسط کنسرسیوم جهانی وب ارائه شده است.

پالتون ( (palettonیک ابزار برای ایجاد ترکیب رنگ و پالت رنگ است. پالتون به عنوان یک چرخ رنگ طراحی شده است و تئوری رنگ کلاسیک را در فضای رنگ RYB اعمال می کند. در نتیجه ، ترکیب رنگی که تولید می کند با سایر ژنراتورهای پالت متفاوت است.

انتخاب بهترین رنگ بندی برای طراحی فروشگاه اینترنتی

Colordot یک راه آسان برای ایجاد و به اشتراک گذاری پالت های رنگی تنها با کشیدن انگشت خود روی صفحه است. برای تغییرطیف رنگ ، صفحه را به چپ و راست و برای تغییر روشنی و تاریکی رنگ به بالا و پایین بکشید. برای تنظیم شدت رنگ بیشتر یا کمتر ، دو انگشت را روی صفحه بچرخانید. Colordot همچنین یک برنامه iOS دارد.

 

به اشتراک بگذارید